SsangYong Musso auto tests, atsauksmes 2023 / 2024

GadaAuto Reģ.: 20.09.2014

Jaunais SsangYong Musso tests no 2023 gada, kāda pieredze?

 
nomiks Reģ.: 30.10.2002
1 0 Atbildēt

Vizuāli glīts arī uz citu dārgāku konkurentu fona, salons salīdzinoši askētisks, bet joprojām funkcināls. Kracas kastes pārsegu tā arī neizdevās atvērt. Gan jau kaut ko darīju nepareizi vai neizdarīju līdz galam.

Dinamika pieņemama, bet trokšņi salonā ir jūtami lielāki, kā, piemēram, Toyota Hilux, nemaz nerunājot par VW Amarok.

Lai arī nebija tādas vajadzības, pamēģināju, kāda ir starpība, ja brauc ar 4x4. Un starpību jūt. Nejau braukšanas ziņā, bet skaļuma gan. Uzreiz jūtama pastiprināta gaudošana (kardāns?) un arī vibrācijas uz stūres. Varbūt 4x4 nav paredzēts, braucot ar lielāku ātrumu? To gan tā arī neuzzināju, jo i-netā meklēt nebija ne vēlmes ne laika.

Ja mērķauditorija ir zemnieki, tad es domāju, ka mērķis netiks sasniegts, jo zemnieki ir daudz turīgāki kā mums mēdz likties un zemnieks nekad nepirks auto, ar kuru ir problēmas. 

Ir lielas izredzes uzvarēt uzņmēmumu iepirkumos, ja izvēli nosaka cena. Citādi, nu nez, nez...

Lai SsangYong izdodas atrast Latvijā savu tirgus nišu!

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Sen nebiju ar pikapiem braucis. Pēdējie bija Navara un pirmās paaudzes Amarok. Kāreiz Musso vismaz uz to abu fona likās pārsteidzoši kluss...

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
2 0 Atbildēt

Musso bija pārsteigums. Neko negaidīju, nu ok mana kārta nobraukšu kārtējo testa gabaliņu un čau. Pašam ilgi bija Nissan Patfinder 2.5dci. Musso ar 2.2 dīzeli likās ļoti dinamisks pēc el auto pārsēžoties. Jā kluss un pat negaidīti labi turējās uz ceļa pēc atļautajiem csn max ātrumiem. Varēja pat pārliecinoši apdzīt. Aplis teicami izņemams. Ari digitālais panelis atspoguļoja sakarīgu info un konfigurācijas iespējas, manuprāt grafika ok. Kaut kas tur ar riteņiem vai kardāna pārvadu nebija labi. Varbūt nepieciešamība balansēt. Man likās nepieņemama vibrācija dažos braukšanas režīmos.

Janis_R Reģ.: 09.12.2014
2 0 Atbildēt

Pirmais un galvenais Musso pluss ir tāds, ka Musso ir pikaps. Un tas nav joks. Laikā, kad pikapu piedāvājums paliek ar vien šaurāks, un tie, kuri paliek, cenšās sasniegt jaunus cenu rekordus, tas ir ļoti būtisks arguments.

Pirmajā brīdī biju skeptisks, kaut vai dēļ sarežģīti izrunājamā nosaukuma un vēsturiskiem stereotipiem pret šo ražotāju. Bet līdzīga situācija bija arī ar Hyundai un Kia, kuri savu vietu tirgū ir stabili iekarojuši. Auto bija pārsteidzoši labi vadāms, manevrējams, dinamisks. Ar labu jaudas rezervi. Salons ergonomisks, ar kvalitatīvu apdari. Pie info displeja satura mazliet jāpierod. Android Auto atpazīst tikai savienojumā ar vadu. Par veiktspēju. Auto ir ļoti ekonomisks saviem iespaidīgajiem izmēriem. Ja testos elektroauto nācās lādēt, lai tiktu atpakaļ sākumpunktā, tad Musso izbrauca gan testa dienu, gan nobraucu 200 km individuālā testā un auto pie dīlera atgriezās ar pusbāku degvielas. Vidēji mazliet virs 7 litriem uz 100 km. Šobrīd ekonomiskākais savā klasē, vismaz "uz papīra". Reālos bezceļa apstākļos izmēģināt nebija iespējas, bet pa nekoptiem grants ceļiem auto brauca lieliski un sniedza arī labu drošības sajūtu. Kravas kastes izmērs iespaidīgs un jā, arī vāku var atvērt. Pie tam to jau neražo SsangYong.

Komentārā iepriekš minēts, ka zemnieki nepirks, jo viņiem nav vajadzīgs auto ar kuru ir problēmas. Vai nav mazliet stereotipiski uzreiz domāt, ka SsangYong būs vairāk problēmu kā VW vai japānu auto?

Man lielākā problēma liekas auto nosaukumā SsangYong, bet tā esot pārejoša problēma, jo nosaukums tuvākajā laikā mainīšoties😉

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

Par tiem zemniekiem. Iespējams, ka tas ir stereotipiski, tomēr testētajam auto skaņa, kas nāca no aimugures un kas rezultējās arī liekās stūres rata vibrācijās, liek man domāt, ka varbūt nemaz tik stereotipiski arī nav.

Par degvielas ekonomijas aspektu es neko nerakstīju, jo mana satikšanas ar Musso bija salīdzinoši īslaicīga, pamatā braucu cauri Jelgavai, līdz ar to nebija lielas iespējas paspēlēties ar ekrānā redzamajiem rādītājiem.

Salīdzinājumam - SsangYong Musso cena sākas no 35 990 EUR (https://ssangyong.lv.autohalle.com/modeli/musso), bet Toyota Hilux - 36 400 EUR (https://www.amservmotors.lv/toyota/lv/models/hilux). Starpība 400 EUR. Droši vien uz komplektācijas rēķina starpība būs nedaudz lielāka. Musso priekšrocība (ja neņem Grand modifikāciju) ir ikgadējā ceļa nodevā - jo pilna masa ir zem 3000 kg, līdz ar to nav nepieciešama vinjete. Hiluxam tāda ir nepieciešama.

JanisBite Reģ.: 02.08.2016
1 0 Atbildēt

Pēc pēdējo gadu modeļu zaudējumiem pikapu segmentā Latvijas tirgū (Mitsubishi L200, Nissan Navara, MB X-Class, VW Amarok), kad palikuši vien Toyota Hilux, Ford Ranger un Isuzu D Max – jauna pikapa parādīšanās noteikti raisa interesi!

Un jāsaka, ka pirmā iepazīšanās ar SsangYong Musso neliek vilties – ārējais dizains par laimi ir eiropiešu skatam pieņemams, salīdzinot ar Ssang Yong Musso 1998 – 2005 modeli pirms bankrota.

2.2 litru dīzeļdzinējam ir labi jaudas rādītāji – 149 kW un 441 Nm un automātiskā transmisija ir gana atsaucīga – kopumā paātrinājums ir dinamisks un plūdens! Pikapa gaita un stabilitāte nav peļama – iespējams vītās atsperes lokšņu vietā rada šo komforta sajūtu. Šāda komplektācija ir ar pilnu masu zem 3000 kg, tātad nebūs jāpērk Autoceļu nodeva atbilstoši esošajai likumdošanai! Bet ir piedāvājumā ar modifikācija ar lokšņu atsperēm un lielāku kravnesību, bet tad pilna masa ir virs 3000 kg.

Digitālais panelis ir lakonisks un saprotams un ir gana daudz manuālo taustiņu gan uz stūres, gan klimatkontrolei, gan citām svarīgām funkcijām – vienkāršiem darba darītājiem tas noteikti patiks! Mūzikas skanējums gan prasa uzlabojumus!

Musso bezceļa spējas ir vēl jānotestē, bet pazeminātie pārnesumi un mehāniskā diferenciāla blokators liek cerēt, ka spējas būs. Bet pirms doties bezceļa izaicinājumos, noteikti vajadzētu Musso aprīkot ar vairāk bruņām tās apakšā – atpakaļ gaitā braucot ir liela iespējamība savainot elektriskā stūres pastiprinātāja elektromotoru! Arī degvielas bāka atrodas gana zemu un bez aizsarga!

mefisto Reģ.: 22.05.2017
0 0 Atbildēt

Janis_R rakstīja: Pirmais un galvenais Musso pluss ir tāds, ka Musso ir pikaps. Un tas nav joks. Laikā, kad pikapu piedāvājums paliek ar vien šaurāks, un tie, kuri paliek, cenšās sasniegt jaunus cenu rekordus, tas ir ļoti būtisks arguments.

Pirmajā brīdī biju skeptisks, kaut vai dēļ sarežģīti izrunājamā nosaukuma un vēsturiskiem stereotipiem pret šo ražotāju. Bet līdzīga situācija bija arī ar Hyundai un Kia, kuri savu vietu tirgū ir stabili iekarojuši. Auto bija pārsteidzoši labi vadāms, manevrējams, dinamisks. Ar labu jaudas rezervi. Salons ergonomisks, ar kvalitatīvu apdari. Pie info displeja satura mazliet jāpierod. Android Auto atpazīst tikai savienojumā ar vadu. Par veiktspēju. Auto ir ļoti ekonomisks saviem iespaidīgajiem izmēriem. Ja testos elektroauto nācās lādēt, lai tiktu atpakaļ sākumpunktā, tad Musso izbrauca gan testa dienu, gan nobraucu 200 km individuālā testā un auto pie dīlera atgriezās ar pusbāku degvielas. Vidēji mazliet virs 7 litriem uz 100 km. Šobrīd ekonomiskākais savā klasē, vismaz "uz papīra". Reālos bezceļa apstākļos izmēģināt nebija iespējas, bet pa nekoptiem grants ceļiem auto brauca lieliski un sniedza arī labu drošības sajūtu. Kravas kastes izmērs iespaidīgs un jā, arī vāku var atvērt. Pie tam to jau neražo SsangYong.

Komentārā iepriekš minēts, ka zemnieki nepirks, jo viņiem nav vajadzīgs auto ar kuru ir problēmas. Vai nav mazliet stereotipiski uzreiz domāt, ka SsangYong būs vairāk problēmu kā VW vai japānu auto?

Man lielākā problēma liekas auto nosaukumā SsangYong, bet tā esot pārejoša problēma, jo nosaukums tuvākajā laikā mainīšoties😉

Stereotipi, ne stereotipi, bet 2020.g. kompānija bankrotēja un man liekas tā nebija pirmā reize.

GuntarsPulss Reģ.: 16.09.2016
1 0 Atbildēt

Sanāk diezgan bieži braukt ar Hilux (2,4 l), tādēļ varu izteikt savus salīdzinošos novērojumus. Musso dzinējs atstāj krietni labāku iespaidu - klusāks, dinamiskāks un taupīgāks. Pārnesumkārba darbojas raitāk. Arī gaita, pateicoties aizmugures spirālatsperēm, ir patīkamāka (braucot bez kravas). Kabīne šķiet nedaudz plašāka.

Daudziem lietotājiem varētu būt interesants risinājums lielās kabīnes apvienojums ar garo kravas kasti.

ElineBB Reģ.: 24.11.2023
0 0 Atbildēt

Izskats piesaista uzmanību, liels, masīvs un saistošs ārējais dizains.

Salons vienkāršs, bet saistošs, viegli viss atrodams, visas funkcijas saprotamas, kvalitatīva apdare .

Kravas kastes izmēri iespaidīgi, un tā viegli un ērti aiztaisās. Man šādai mašīnai tomēr prasās manuālā kārba, bet tā ir vienkārši lieta, pie kā jāpierod. Ka ar funkcijām un režīmiem ir panākams viss. Noteikti jāuzsaka aizmugures sēdekļi, biju patīkami pārsteigta, par izskatu un ērtumu.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti