Vairs nē - īpašnieks skaidro, kādēļ vairs "neko nevēlos dzirdēt par elektroauto" 46

 

Ilustratīvs attēls Foto: iAuto.lv

Edgars Džeriņš | 29.janvāris 2024 15:13

Es biju viens no pirmajiem elektroauto īpašniekiem LV kad EU gandrīz pusi pirkuma cenas atmaksāja. Tādā shēmā, ja dzīvo un strādā pilsētā ar iespēju mājās lādēt, tad priekš pilsētas laba izvēle. Bet šobrīd varu teikt, ka neko nevēlos dzirdēt par elektroauto, jo mīnusi ir vairāk.

Vispirms ekoloģija - Volvo pētījums atzina, ka pilnā ciklā EV piesārņo vairāk kā ICE (piesārņojums tiek pārnests no pilsētām uz dārgmetālu ieguves vietām, elektrības ražošanu, toksisko atkritumu pārstrādi utt.). Par to, ka vēl jo projām nav izbūvēts ātrās uzlādes tīkls (sasalis 100 kW lādētājs, ja auto ņem pretim 700 ir kā benzīnu uzpildīt ar šļirci) ...

Kaut kur tālāk braukt ir jābūt mazohistam ar daudz lieka laika stāvēt rindās pie uzlādēm un stundām lādēt!:) Visbeidzot nekas labāk neraksturo būtību kā lielie autoparki. Lūk Hertz (liela un sena globāla autonoma) šķiras no 20 000 EV, jo remonti (mazs pārsteigums pašam) un apdrošināšana ir dārgāka kā ICE auto, otrreizējā tirgū tos nevienam nevajag ...

PS Es te ar dīzeļpikapu pavasarī plānoju uz Somiju vai Norvēģiju vilkt 6-vietīgu makšķerēšanas motorlaivu pamakšķerēt. Elektropikapi ar piekrautu kravaskasti un piekabi zaudē lādiņu gaismas ātrumā ... Un tad vēl ar garu piekabi pie tiem lādētajiem nav padomāts piebraukt:)

Lasi vēl portālā iAuto.lv par šo tēmu:

 
Visi komentāri
 
Krotow 29.janvāris 2024 15:23
8 1 Atbildēt

Šis laikam arī Kursora uzpeldēja. Sausais atlikums - vēlme pazīmēties ekojūsmņu vidū nomāca veselo saprātu un tika nopirkts braukšanas veidam nepiemērots auto.

ZZZZ 29.janvāris 2024 15:24
1 10 Atbildēt

Jā labi. Vispār nebrauciet, nepērciet un nelietojiet EV ! Viņi un iespējams jūs kopā uzsprāgsiet. Kurš te brauca un klikoja? 

uzladets.lv/garlaicigais-...487CqfKo-AIpjU

Ļembasts 29.janvāris 2024 15:32
13 1 Atbildēt

Nu ko lai citu viņš rakstītu, ja viņam tas saits kurš tirgo elektrouzlādes un viņš bīda eleport uzlādes.

Skaidra lieta ka slavēs ar putām uz lūpām.

ZZZZ 31.janvāris 2024 13:01
0 1 Atbildēt

Tapatās noliek i Auto...🙈 Te viens ir otram saldais ēdienss🍋

Jo 29.janvāris 2024 15:28
3 8 Atbildēt

Viss atkarīgs no cenas - pārdot var arī elektroauto. Gan jau atradīsies nabags, kam stunda neizmaksā neko tādu un rullēs īsākus gabalus!

Un 29.janvāris 2024 18:49
3 0 Atbildēt

principā EV ir varētu būt labs pensionāru auto, tiem, kas brauc reti un nekur tālu no dzimtā miesta.  Sēnes, veikals,  radi, utt.

Sergejs 30.janvāris 2024 12:44
4 0 Atbildēt

Un nekur nebraucot ilgāku laiku elektrība tāpat būs jālei iekšā... Tieši ICE šādam stilam vairāk derēs, EV tam opim derētu ja brauc katru vai katru otro dienu bet turpat 30km rādiusā un dzīvo savā mājā.

0pis 29.janvāris 2024 15:35
8 4 Atbildēt

Vilkt laivu uz Somiju, es izlasīju pareizi? Man šķiet, iznomāt laivu uz vietas ir vieglāk, nekā atrast kafejnīcu.

Sawron 29.janvāris 2024 15:36
74 16 Atbildēt

'' Elektropikapi ar piekrautu kravaskasti un piekabi zaudē lādiņu gaismas ātrumā''...Nu un kur problēma tai piekabē iemest vēl dīzeļģeneratoru? Kamēr makšķerē, tikmēr šams lādē atspēries!..Sarkasms!.)

edgars 29.janvāris 2024 15:37
15 3 Atbildēt

Reasons I Quickly Sold My Ford Lightning: 1: don't use public charges because you don't fit.

2: don't use it to do truck stuff.

3: don't drive too far

4: don't use the app.

5: don't ever attempt to resell it because you'll lose your ass in depreciation. www.youtube.com/watch?v=xrbRY426mmA

Jānis 29.janvāris 2024 16:13
89 17 Atbildēt

Lielāku afēru par elektro miskastinir kovida afēra,bet nekas zaļš tur nav ,visa tā ieguve vergi vergo lai iegūtu to visu ,visa tā pārstrāde,nu lielāka nekā nav par to lūzni,krāpšna acu priekšā,kur ir zaļie un PVO tas ir krāpšna un mahinācijas, tā pat kā medicīna tagad nevis ārstē,bet tas ir tikai bizness nevienam nav vajadzīgi veseli cilvēki.

Elektriķis 30.janvāris 2024 11:22
6 4 Atbildēt

Tev draudziņ jāiet izglītoties, to kafiju ko Tu dzer un šokolādi ko ēd, tur tiek paverdzināti daudz vairāk cilvēku. Un materiāli bateriju iegūšanai tiek meklēti jauni kurus pēc iespējas vieglāk iegūt un pārstrādāt. Tā kā nav ko te daudz muldēt visu laiku vienu un to pašu.

hue 29.janvāris 2024 16:44
2 7 Atbildēt

kur ir atsauce uz to volvo "pētījumu"?

:-) 29.janvāris 2024 17:01
9 1 Atbildēt

Te VOLVO pētījums pat īsti nav nepieciešams! Pietiek ar publiski pieejamo "National Geografic"!

edgars 29.janvāris 2024 17:09
1 0 Atbildēt
hue 30.janvāris 2024 8:48
0 0 Atbildēt

tur tak rakstīts, ka pēc 100 tūkstošiem jau par labu EV

mnde 30.janvāris 2024 9:17
18 0 Atbildēt

Uz šķūnīša arī ir ir uzrakstīts matemātisks vienādojums XY..., bet iekšā malka. ;)

Aigi 29.janvāris 2024 17:01
5 1 Atbildēt

Raksts miljons € vērts. Tik izsmeļošs 😂

edgars 29.janvāris 2024 17:13
5 0 Atbildēt

Runa ir par sacensībām aprīkotu sporta copes laivu ar saviem eholotiem u.c. aprīkojumu, kur citi gatavosies sacensībām. Tur svešas laivas ar svešu aprīkojumu neder (pagājušajā gadā pasaules čempionātā Rīgā poļi vētrā gribēja lielāku laivu, jau bija piedāvājums, bet tieši šo iemeslu dēļ palika pie visa sava, pierasta un pārbaudīta).

Gints 29.janvāris 2024 18:09
5 1 Atbildēt

Ja naudas vairāk nekā sapraša, tā gadās!6

Trollītis 29.janvāris 2024 19:29
10 2 Atbildēt

Nu,tad beidzot,viens kārtīgs cilvēks salika visus punktus uz "i".

Uzreiz tā vieglāk ap sirdi palika!

Gunča 29.janvāris 2024 21:15
7 1 Atbildēt

Beidzot dažiem pieleca

Alex 29.janvāris 2024 22:17
5 10 Atbildēt

Стою в пробке в Риге за дизелем или старым бензином , вся машина в дыму, дышать невозможно... вот она экология . За мной всё ок чистый воздух. Мой ID4 супер авто

Sergejs 30.janvāris 2024 12:52
2 0 Atbildēt

www.reuters.com/world/china/p...se-2023-03-06/

А в это время...

Un tai pat laikā tur kur ražo baterijas ir tā, un nevajag domāt ka ar vēju neatnāk arī šurp, smiltis no Saharas tak atpūta līdz mums pāris gadus atpakaļ.

Kanibaals 30.janvāris 2024 20:14
0 0 Atbildēt

Un dīzeļa/mīzeļa kvēpi pie mums neatnāk?

Dzēriņš 29.janvāris 2024 23:02
1 1 Atbildēt

Kas tas par superauto,kas var ņemt pretì 700kw?

Sergejs 30.janvāris 2024 12:53
0 0 Atbildēt

Tesla Semitruck laikam (smagais)

Drr1 29.janvāris 2024 23:11
61 5 Atbildēt

Nu es pat teiktu ka ir konkrētas situācijas kad elektroauto ir ok:

1) Dzīvo privātmājā ar diviem elektrības pieslēgumiem - birža un fiksētais, kā arī saules baterijām, elektroauto lādē naktīs pēc biržas, vai saulainās dienās no paneļiem, tad principā pārvietošanās ir ļoti lēta vai gandrīz pa velti. Privātmājā jābūt siltai garāžai.

2) Jāpārvietojas ir katru dienu, bet īsi attālumi un finišējot mājās 50-300km dienā, kurus var nobraukt uz vienas baterijas neizmantojot publisko tīklu

3) Ir otrs auto ģimenē - dīzelis tālākiem ceļiem, vai naids pret auto tūrismu

Nu šādā setupā es teiktu EV ir izdevīgs.

Tiklīdz dzīvo dzīvoklī un nav savu saules paneļu un/vai savas biržas "gudrā" lādētāja, tā nav nekādu ieguvumu no EV, tikai klapatas ar public charging.

Pļurkt 31.janvāris 2024 10:03
1 1 Atbildēt

Vēl jau ir jāierēķina tas ka katra uzlāde publiskajās lādētavās apēd baterijas mūžu apmēram 2 reizes ātrāk kā lēnā uzlāde mājās!

Pagaidām es to vēl neesmu dzirdējis vai redzējis, ka kāds te apspriestu!

topinamburs 30.janvāris 2024 0:47
1 1 Atbildēt

Kad ES atmaksāja pusi no izmaksām? 

Var jau melot, bet šīs ir pilnīgi ārpus visiem rāmjiem.

Ha 30.janvāris 2024 8:44
0 3 Atbildēt

Es ar par to pasmējos. 700 kw uzlāde un puscena no vērtības. Arī liekas dīvaini par to piekabes vilšanu, jo elektro auto, kas var vilkt piekabi tikai sāka ražot pavisam nesen un ar tie ir tik daži modeļi. Un piesārņojums labāk tomēr ir rūpnīcās kā uz ielas. Iauto paņēmis komentāru no zila gaisa un nopublicējis.

hue 30.janvāris 2024 8:58
2 0 Atbildēt

Pirms 10 gadiem bija tāds atbalsts, tu jau biji tad dzimis?

"Siltumnīcefekta gāzu emisijas samazināšana transporta sektorā - atbalsts elektromobiļu un to uzlādes infrastruktūras ieviešanai "

topinamburs 30.janvāris 2024 16:25
0 0 Atbildēt

nebija nekādas puses no izmaksām, kaut kāds atbalsts bija, bet ne jau nu puse!

650 30.janvāris 2024 1:51
20 0 Atbildēt

Kas neskaidrs- gaisa piessārņojums no pilsētām ir jāpārnes tuvāk pie dabas.Augstdzimušie Zviedri tak neies kkādus suuudus te elpot.Tos lai elpo ķīnieši un tie tur aizpolārā loka nabagi, kuriem tur tos pārdesmit tūkst kārno ziemeļbriežu drīz paņems aiz ragiem un sabērs iekšā jaunajās litija raktuvēs.Reku tas rūdu stumdošais Katerpillāra belaruss tikai tonnu ddegvielas patērējot vienas 12h maiņas laikā.Jā.

Gg 30.janvāris 2024 9:03
1 0 Atbildēt

Was?

Teslists 30.janvāris 2024 9:29
0 2 Atbildēt

Džeriņš jūs visus, dauņi,

Mjaa 30.janvāris 2024 10:49
3 3 Atbildēt

Lai gan Džeriņa kungs ir bijis viens no pirmajiem, diemžēl izglītības līmenis nemainās. Šķiet, ka viņš kaut ko lasa, bet acīmredzot tikai virsrakstus. Remonts pēc negadījuma ir dārgāks, jā, ja tiek bojātas svarīgas detaļas, tas nekādi neietekmē privātos klientus, jo ir KASKO. Teslai nav jāveic ikgadējas tehniskas apkopes, tāpēc kas tieši ir dārgāks? Reaģējot uz to Volvo pētījumu, jau sen ir veikti citi pētījumi, kuros ir pierādīts pretējais, ir vērts arī padomāt, ka daudzi ražotāji pāriet uz LFP un NMC baterijām + ļoti svarīgi ir saprast, ka arī elektroenerģijas ražošana ir pilnīgi atšķirīga tas pats Norvēģija un Vācija pēc piesārņojuma līmeņa. Parādi man, Džeriņa kungs, mašīnu ar dinamiku 4.4 0-100 un lai 100 ceļa izmaksas būtu 2-3Eur, sliktākajā gadījumā 8-9, ladejot publ. lad.? A, taču nevarēsi, jo ICE mašīnas ta nevar. Ir jābūt ļoti apdāvinātam cilvēkam, ja ir iespēja lādēt savu auto mājās, nepērkot elektromobili. Ja nav sava lādētāja, tad tiešām piekrītu, ka būs neērtības. Tāpēc cilvēkiem ir dota izvēle.

Sergejs 30.janvāris 2024 12:57
1 2 Atbildēt

Nah ikdienā, it īpaši pilsētas satiksmē tie 4.4 līdz 100, laikam ar tiem EV vieni vienīgie Šumahera ārpuslaulības bērni brauc. Vemt ātri pavilks ja ar tiem 4.4 līdz 100 vai 1.2 līdz 50 paātrināsies.

Mjaa 30.janvāris 2024 16:57
1 2 Atbildēt

A nah man 1.2 ja eskpluatacijas izmaksas Teslai ar tiem 4.4 0-100 ir zemāki? Man vajag, dažiem citiem vajag.

Juris 30.janvāris 2024 11:42
4 3 Atbildēt

Tas ka Edgars negrib EV nenozīmē ka tie kā klase ir nevajadzīga. Katram ir sava niša. Es zinu piemēru kā EV izmanto pilsēta - darbs un ir ļoti apmierināti. Tā kā man nav skaidrs Edgara message - man tas neder. Nu un tad?

Sneiks 30.janvāris 2024 22:01
0 0 Atbildēt

Sveiks! Pastastat vairak par to opciju ar 2x elektribas pieslegumiem? Liekas labs variants, tikai ka?

ZZZZ 31.janvāris 2024 13:05
0 1 Atbildēt

Tie EV noliedzēju raksti patreiz savāc lielāko klikšķu skaitu. Jā urā, urā, urā. Mums nafta, gāze daudz urā, urā, urā. Nauda arī🙈

Elektroauto lietotājs 31.janvāris 2024 13:48
0 2 Atbildēt

Kur es redzu klaju pļūtīšanu, tur visa objektivitāte zūd. Kur ir tās stundām ilgās gaidīšanas pie lādētājiem??? Un kuru elektropikapu autoram ir bijis tas gods paekspluatēt? Silverado? F-150? Cybertruck? Neizklausās, ka padzīvoja ASV kādu laiku, Eiropā elektropikapu vēl nav kā suga. ASV gan nevar pieražot, lai apmierinātu milzīgo pieprasījumu. Tagad tiešām novērojuma masveidīgs infokampapaņa pret elektroauto. Laikam naftas industrijas troļļi saaktivizējušies..

ZZZZ 31.janvāris 2024 14:15
0 0 Atbildēt

Kā elektroauto lietotājs ne tikai naftas, tur tak vēl satelītā vesela plejāde, kas uz lohu ādas paliek bez %.

TDIOTS 1.februāris 2024 9:58
0 1 Atbildēt

ikdienā es nebraucu liepāja-dpils ,arī laivas nevedu ,bet pat  ziemā range328km pietiek . piekabei (laivai) ir citi auto un tamdēļ EV nav skaļi jāapdrišš . paātrinājumu ar 9114S esmu baudījis un arī nebaudāmi kratījies pa mūsu lielceļiem ar viņu gana pietiekami . EV ļauj gan droši paātrināties apdzenot, gan baudīt komfortu - abas lietas man garšo un ICE to nepiedāvā .

rudens68 6.februāris 2024 14:46
0 0 Atbildēt

Ļoti nesen Džeriņš fanoja par e auto . Atceros uz jautājumu par ilgu uzlādi ( publiski )viņš teica aptuveni tā ...tas nekas... ja to laiku izmanto lietderīgi mācoties ķīniešu valodu .

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Volvo lielākais un mazākais krosovers tiekas triecientestos (+ VIDEO) 1

Volvo sarīkojis drošības testus, savas krosoveru līnijas lielākajam un mazākajam modelim liekot triekties vienam pret otru. Lasīt vairāk

 

Mazda 6 pēctecis: Mazda ar diviem jaunumiem Auto China 2024 izstādē (+ FOTO) 1

Pekinas autoizstādē Japānas autobūves uzņēmums Mazda nodemonstrējis divus jaunumus: sedanu EZ-6 un krosoveru Arata. Lasīt vairāk

 

Liepājā ražos lidmašīnas ar ūdeņraža dzinēju (+ VIDEO) 2

Liepājā pēc dažiem gadiem tiks ražotas lidmašīnas. Uzņēmums “Fokker Next Gen” Liepājas Speciālajā ekonomiskajā zonā veidos ūdeņraža lidmašīnu ražošanas un testēšanas rūpnīcu, kā arī plāno inženierzinātņu centra izveidi. Lasīt vairāk

 

200 000 eiro: Mercedes parāda elektrisko G-klasi (+ FOTO) 3

Mercedes – Benz pastāsta par G-580 EQ, elektrisko apvidnieku, kas iepazīšanās versijā Edition One maksās aptuveni 200 000 eiro. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti