Porsche plāno piedalīties Formula E sacensībās 1

 

Foto: Publicitātes attēls

Baltijas Sporta Auto | 29.jūlijs 2017 8:45

Porsche komanda no 2019. gada piedalīsies Formula E sacensībās. Tādējādi uzņēmums pēc 2017. gada sezonas vairs nestartēs FIA Pasaules Izturības čempionāta LMP1 klasē. Porsche turpina koncentrēties uz starptautiskajām GT sacīkstēm un turpinās izvērst savu motorsporta stratēģiju, izmantojot 911 RSR gan FIA Pasaules Izturības čempionāta GT klasē, kur centrālais notikums ir Lemānas 24 stundu sacīkstes, gan Amerikas IMSA WeatherTech SportsCar čempionātā un citās klasiskās garo distanču sacensībās.

Šīs izmaiņas ir saistītas ar uzņēmuma noteikto darbības virzienu Porsche Stratēģijā līdz 2025. gadam, kurā paredzēts, ka Porsche izstrādās vairākus GT automobiļus un pilnībā elektriskus sporta automobiļus — tādus kā pirmais pilnībā ar akumulatoru darbināmais Mission E, kas paredzēts braukšanai ikdienā. „Dalība Formula E sacensības un panākumi šajā kategorijā ir loģisks Mission E iznākums. Mūsu interesi par Formula E ir rosinājusi augošā brīvība mūsu pašu tehnoloģijas izstrādes jomā," stāsta Porsche AG Pētniecības un izstrādes nodaļas valdes loceklis Mihaels Šteiners (Michael Steiner). „Porsche strādā ar alternatīvām, inovatīvām piedziņas koncepcijām. Mums Formula E ir labākā sacensību vide, kurā virzīt uz priekšu augstas veiktspējas automobiļu izstrādi tādās jomās kā nekaitīgums videi, efektivitāte un ilgtspējība". Porsche jau ir spēris pirmos soļus, lai šogad izstrādātu savu Formula E sacīkšu automobili.

Tajā pašā laikā uzņēmums arvien vairāk koncentrējas uz GT klasi. „Ražotāju daudzveidība un kvalitāte gan Pasaules Izturības čempionātā, gan IMSA ir ļāvusi mums stiprināt savu apņemšanos un koncentrēt savu enerģiju uz 911 RSR izmantošanu," stāsta Šteiners. „Mēs gribam būt pirmie. Lai to izdarītu, mums attiecīgi jāiegulda."

Pēc trīs ļoti veiksmīgiem gadiem, trīs uzvarām pēc kārtas Lemānas 24 stundu sacīkstēs un pasaules čempionu tituliem gan komandu, gan individuālajā grupā 2015. un 2016. gadā Porsche ir gatavs aiziet no LMP1 klases. Tomēr šā gada komanda no Veisahas vēlas aizstāvēt abus pasaules čempionu titulus vēlreiz. Sezonas noslēgums plānots 18. novembrī Bahreinā.

LMP1 viceprezidents Frics Encingers (Fritz Enzinger), kurš ir arī tas cilvēks, kas 2014. gadā palīdzēja Porsche atgriezties augstākā līmeņa autosportā, to komentē šādi: „Lemānas komandas izveidošana no nulles bija liels izaicinājums. Gadu gaitā mēs esam izveidojuši ārkārtīgi veiksmīgu un profesionālu komandu. Tas būs pamats mūsu turpmākajam darbam. Esmu pārliecināts, ka Formula E sacīkstēs mēs saglabāsim savu augsto līmeni. Esam pārliecināti par savām spējām, un mēs ar nepacietību gaidām, kad varēsim sākt."

Veiksmīgā Porsche LMP1 komanda, tostarp ražotnes piloti, paliks tādā pašā sastāvā. Paralēli dalībai citās sacīkšu sērijās un intensīvam sagatavošanās darbam Formula E sacensībām Porsche meklē iespējas iesaistīties citās darbības un izstrādes jomās.

Formula E ir pirmās sacīkstes pasaulē, kurās tiek izmantoti tikai automobiļi ar elektrisko piedziņu. Pirmo reizi tās norisinājās 2014. gada 13. septembrī. Starptautiskā Automobiļu federācija jeb FIA, kas atbild arī par F-1, organizē šo sacīkšu sēriju, lai parādītu savu pozitīvo nostāju pret elektromobilitāti un iesaistītu autosportā jaunus cilvēkus. Atšķirībā no citām sacīkšu sērijām, šo sacensību sezona sākas rudenī un beidzas vasarā. Sacensību norises vietas ir īpaši izveidoti ielu maršruti lielpilsētu sirdīs, kas nozīmē, ka sports nāk pie skatītājiem, nevis otrādi. Elektromobilitātei ir liela nozīme nākotnes mobilitātē, jo īpaši pilsētās.

 
Visi komentāri
 
viencexperc 29.jūlijs 2017 9:02
0 0 Atbildēt

Tajā e formulā konkurence nekāda. Tur piedalās renault mašīnas, ar tādiem parametriem, ka jebkura ielas tesla tajās sacīkstēs uzvarētu ( lētākām teslām uzrāviens un ātrums lēnāks kā reņu eformulām, bet jaudīgākās ieliek pēc visiem parametriem).

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Kā baltkrievu tālbraucējs Polijā 350 eiro sodu nopelnīja (+ VIDEO) 1

Baltkrievu "fūres" vadītājs, kurš krustojumā un uz gājēju pārejas apsteidz netrafarētu policijas automašīnu, tiek apturēts un saņem sodu PLN 1500 (350 EUR) apmērā. Lasīt vairāk

 

Biedrība: Autovadītāji Rīgā arvien biežāk pārkāpj liegumu braukt pa sabiedriskā transporta joslām 5

Autovadītāji Rīgā arvien biežāk pārkāpj liegumu braukt pa sabiedriskā transporta joslām, lēš biedrība "Izglītības, kultūras un inovatīvo projektu asociācija", kas īsteno kampaņu "Cieni sabiedrisko!". Lasīt vairāk

 

Vai CSN 113. punkts ļauj turpināt kustību pa labo joslu ārpus apdzīvotām vietām? Jā vs Nē 2.DAĻA (+ VIDEO) 47

iAutolv skaidro noteikumus, kas attiecas uz braukšanas kārtību joslās un apsteigšanu apdzīvotās vietās un ārpus tām. Ir arī jautājumi, tādēļ skatāmies video un rakstām savus komentārus. Lasīt vairāk

 

40 gadi bez kārtīga remonta: “Kur paliek mūsu ceļa nodoklis, ko maksājam?” Protests Rojā (+ VIDEO) 15

Pēdējā administratīvi teritoriālā reforma Roju pievienoja Talsiem, rojniekiem solīja, ka uz novada centru tie varēs aizbraukt pa sakārtotu ceļu. Taču realitātē viņiem regulāri salauztas automašīnas, dārgi remonti. Viņuprāt, arī atpūtnieki izvēlas piejūras ciemam mest līkumu. Lai beidzot skaļāk pievērstu uzmanību nesakārtotajam ceļam, ap 250 automašīnu devās protesta braucienā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti