Raganas katls sāks vārīties 1.septembrī (+ foto)

 

Foto: Publicitātes foto

Elina Berke | 23.augusts 2017 10:35

Beidzot šogad drifteri sacentīsies aizraujošajā Biķernieku trases daļā, raganas katlā. Jau 2.septembrī, Raganas katlā uz starta izies Pro un Proam klases sportisti. Ziemeļeiropas Zonas Pro drifta čempionāta 3.posms, Betsafe Latvijas drifta čempionāta 4.posms un Betsafe Latvijas drifta kausa proam klases 5.posms.

Īpašas šīs sacensības būs ar to, ka pirmo reizi un vienīgo reizi šogad, sacensības tiks aizvadītas Biķernieku moto trases kalniņos jeb tā sauktajā “Raganas katlā”, kuru pagājušogad ļoti iemīļoja drifteri. Šī Biķernieku trases daļa izceļas ar pamatīgām reljefa maiņām, nepārskatāmiem līkumiem un mazām drošības zonām, padarot to par neaizmirstamu piedzīvojumu gan braucējiem, gan skatītājiem. Zinot pilotu līmeni, un to, ka šīs šogad nav pirmās sacensības, sacensības noteikti paliks atmiņā ar iespaidīgu sniegumu.

Organizatori uzsver, ka no trases malās esošajiem kalniņiem būšot iespējams pārredzēt teju visu trasi. Pirmo reizi tiks izvietots arī video ekrāns skatītājiem trases pārredzēšanai. Papildus šī ir tā reize, kad organizatori aicina droši ņemt līdzi savus krēslus, pufus u.t.t. no mājām, lai ar komfortu baudītu driftu Raganas katlā.

Īpaši jāuzsver tas, ka sacensībās būs atvērtais dalībnieku parks, kas nozīmē, ka skatītāji bez papildus samaksas varēs tuvumā aplūkot jaudīgos drifta automobiļus, kā arī tikties ar drifteriem. 2.septembrī skatītāju zonā bezmaksas darbosies bērnu atpūtas laukumiņš ar atrakcijām.

Apsveicot visus skolēnus ar skolas gaitu uzsākšanu, organizatori dāvina visiem bērniem līdz 16 g.v. ieeju bez maksas sacensībās!
Biļetes ir pieejamas gan iepriekšpārdošanā- www.bilesuserviss.lv, gan Circle K, kur pašlaik tās maksā 10 EUR pieaugušajiem, gan būs pieejamas uz vietas sacensību dienā, par 15 EUR. Biļetes ietver gan dalībnieku parku, gan skatītāju zonas, gan iespēju iziet ārā un iekšā no sacensībām.

Dienaskārtība:
FRIDAY 01.09.17:(Skatītājiem, kuri uzrāda ieejas biļetes uz 6dienu, ieeja bez maksas)
14:00 – 17:00 – TRENIŅŠ PROAM KLASE
17:15-20:00 PRO KLASE TRENIŅŠ

SESTDIENA/SATURDAY 02.09.17:
10:00 –11:30 – KVALIFIKĀCIJA PROAM KLASE
11:30-12:00 PRO KLASES SAPULCE
12:00-13:00 PRO KLASES TRENIŅI
13:00-14:00 PRO KLASES KVALIFIKĀCIJA
14:05-14:45 OFICIĀLĀ SACENSĪBU ATKLĀŠANA
14:45 – 16:45 – TOP 32 PROAM KLASE
17:00-19:00 PRO KLASES TANDĒMU BRAUCIENI
19:00 APBALVOŠANAS CEREMONIJA

 

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti