Pētījums: Latvijā iecienītākais zīmols ir "Swedbank"; Lietuvā un Igaunijā - "Google" 4

 

Foto: Ekrānšāviņš no Google.com

Nozare.lv | 30.maijs 2017 16:55

Latvijā iecienītākais zīmols ir "Swedbank", bet Lietuvā un Igaunijā - "Google", liecina pētījumu kompānijas "Kantar Emor" veikts pētījums.

No visiem respondentiem par iecienītāko zīmolu Latvijā "Swedbank" atzina 14,8%, kam sekoja "Apple" ar 10,5% un "Laima" ar 10%.

9,8% respondentu par iecienītāko zīmolu atzina LMT, 9,3% - "Samsung", 9,1% - "Rimi" un "Facebook", 8,9% - "Maxima", 8,3% - "Google", bet 8,1% respondentu Latvijā par iecienītāko zīmolu atzina BMW.

Lietuvā aiz "Google" sekoja "Facebook", "Maxima", "Gmail", "YouTube", "Samsung", "Lidl", "Swedbank", "Tele2" un "Telia".

Igaunijā "Google" sekoja "Kalev", "Swedbank", "YouTube", "Telia", "Selver", "Gmail", "Skype", ETV un SEB.

Pētījums par Baltijas valstu iemīļotākajiem zīmoliem tika veikts šā gada aprīlī, aptaujājot 1000 respondentus katrā valstī 15līdz 74 gadu vecuma grupā. Pētījumā tika iekļauti 150 dažādi zīmoli katrā valstī. Sākotnējais zīmolu saraksts tika veidots, balstoties un iepriekšējā gada aptaujas rezultātiem. Pirmajā aptaujas daļā respondentiem bija jāizvēlas pieci iecienītākie zīmoli no piecām 30 zīmolu grupām, bet otrajā – no atlasītajiem 25 jāizvēlas pieci.

 
Visi komentāri
 
Nelabojams 30.maijs 2017 17:02
1 0 Atbildēt

Iespārda šitie "pētījumi". Šad tad gadās piedalīties. Interesanti, ka anketas aizpildītājam nav dota cita izvēle, tā tikai atķeksēt to vai citu zīmolu zem jautājuma ar realitātei pilnīgi neatbilstošu jautājumu. Pašam darbs ir saistīts ar aptaujām kā vienu no izmantotajām pētnievcības metodēm. Un, ja es kaut ko tādu ievietotu, piemēram, Valsts pētījumu programmas atskaitē, mani izbanotu momentā un vēl liktu atmaksāt saņemtos granta līdzekļus.

Nelabojams 30.maijs 2017 17:03
0 0 Atbildēt

sorry, "...pilnīgi neatbilstošu formulējumu".

viencexperc 30.maijs 2017 19:39
0 0 Atbildēt

Reiz senos laikos, vēl students būdams gāju meklēt sev banku. Atceros, ka aizgāju uz to poupulārāko zīmolu, kurš savāca tikai 14 procentus balsu. Tur man pateica - "dobrij deņ..." Es pagriezos un aizgāju. Tad atceros, ka šī banka piekasījās ar savu pensiju fondu. Visur kur gāju, viņi bāžas ar savu pensiju fondu.

Saules mūžu jūsu biznesam! 1.jūnijs 2017 23:23
0 0 Atbildēt

Nu,3,14-c,ne BMW,Ne Audi,ne VW.iAuto ne nieka nav sapopularizējis.PAr Micučibiši nepiedošu!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Volkswagen ID.3 saņem vēl vienu uzlabojumu paketi 6

Elektriskais Volkswagen modernizāciju piedzīvoja jau pērn, taču ražotājs pie tā nav apstājies un atradis veidu, kā elektrisko hečbeku uzlabot arī šogad. Lasīt vairāk

 

Jaunais CUPRA Leon - vēl viens trumpis spāņu ražotāja piedāvājumā (+ FOTO)

29. aprīlī Madridē notika jaunā CUPRA Leon pasaules pirmizrāde, iezīmējot nozīmīgu pagrieziena punktu zīmola attīstībā. Iespaidīgajā pasākumā tika prezentēts gan CUPRA Leon piecdurvju hečbeks, gan Sportstourer. Lasīt vairāk

 

Ar tehniskajiem līdzekļiem konstatētas braukšanas bez OCTA gadījumā sodīs ne biežāk kā reizi diennaktī 13

Saeima šodien galīgajā lasījumā pieņēma grozījumus Ceļu satiksmes likumā nosakot, ka par ar tehniskajām ierīcēm konstatētu braukšanu bez apdrošināšanas vai valsts tehniskās apskates sodu piemēros ne biežāk kā reizi 24 stundu laikā. Lasīt vairāk

 

Volkswagen ID. Code – vācu markas dizaina nākotne (+ FOTO) 6

Pekinas autoizstādē Volkswagen izlicis apskatei konceptu ID. Code, kas liek noprast kādā virzienā stūrē vācu autobūves uzņēmuma dizaina komanda. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti