Japāņi izvērtē iespējas kravu virzībai caur Latviju 5

 
18.jūlijs 2008 13:46

No 15. līdz 16. jūlijam ar biznesa iespējām Latvijā iepazinās pārstāvji no Japānas vadošā starptautiskā kravu pārvadājumu uzņēmuma „Yusen Air & Sea Service”.

Vizīte notika, atbildot uz satiksmes ministra Aināra Šlesera šā gada maijā Japānas apmeklējuma laikā izteikto uzaicinājumu Japānas loģistikas kompānijām izskatīt iespējas izmantot Latviju kā tranzīta tiltu.

Japāņu delegāti divu dienu laikā - no 15. līdz 16. jūlijam - viesojās vairākos Latvijas uzņēmumos, tostarp starptautiskajā lidostā „Rīga,” „Rīgas brīvostā” , kā arī transporta un loģistikas uzņēmumā SIA „Beweship Latvia” Mārupē. Vizītes ietvaros tika apmeklēta arī Latvijas - Krievijas robeža pie Terehovas. Turpceļā uzņēmuma pārstāvji iepazinās ar AS „ Rēzeknes speciālā ekonomiskā zona”, kā arī dzelzceļa stacijas darbību Rēzeknē.

Japānas uzņēmuma pārstāvju vizītes mērķis bija apzināt transporta infrastruktūru Latvijā, kā arī iespēju izmantot mūsu valsti kā koridoru Japānas kravu pārvadāšanai nākotnē.

Japānas delegāciju uzņēma Satiksmes ministrijas un Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras pārstāvji.

„Yusen Air & Sea Service”pārstāvēja uzņēmuma vadītājs Juči Tobizaga un citi vadošie darbinieki.

„Yusen Air & Sea Service”ir pasaules astotās lielākas konteineru operatoru kompānijas „NYK Line” (760 lielkravas okeānu kuģu flote, 330 000 TEU) meitas uzņēmums, kura galvenais darbības profils ir loģistikas pakalpojumu sniegšana Japānas vadošajām auto nozares firmām (Toyota, Nisan, Mitsubishi, Suzuki). Kompānijai ir vairāk nekā 30 meitasuzņēmumi Eiropā un tā aktīvi darbojas Baltijas jūras reģionā.
 
Visi komentāri
 
259956. viesis 19.jūlijs 2008 1:20
0 0 Atbildēt

Šlesers mūs izvilks no sūdiem... Eiropa neko nedos :)

259957. viesis 19.jūlijs 2008 2:12
0 0 Atbildēt

aga... ķīnieši jau bija... nosvīda, knapie... :D

a aiņuks mums metro uz PaTaisno uzbūvēs...

259965. viesis 19.jūlijs 2008 15:52
0 0 Atbildēt

Redzēsim, ko pirmais japānis teiks, kad iebrauks ar kravas auto latvijā! Manuprāt, otrais šeit savu kāju nespers.

259975. viesis 19.jūlijs 2008 22:58
0 0 Atbildēt

Kurš gan cits :) izvadāja pa mūsu lieliskajiem un lepnajiem lielceļiem, tas jau Sļesarjs bija, pats! Vairs japāņus neredzēt :D

260202. viesis 23.jūlijs 2008 11:46
0 0 Atbildēt

259965. viesis 19.07.2008 15:52

Redzēsim, ko pirmais japānis teiks, kad iebrauks ar kravas auto latvijā! Manuprāt, otrais šeit savu kāju nespers.

--------------------------

ja tev ir kaut druscinja veselaa sapraata, tad jaasaprot, ka ne ar kaadu kravas auto neviens japaanis Latvijaa iekshaa nebrauks :-) Vieniigais, par ko vareetu buut runa , ir konteinerpaarvadaajumi. Vien tad daudzviet Latvijaa vajadzeetu otras sliedes blakus jau esoshajaam utt.. Un, iespeejams, arii jauni dzelzcelja pievadi konteinerostaam jaabuuvee, ar esosjajiem buutu stipri par iisu ...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti