Vācijā sasit ekskluzīvā superauto Vermot Veritas prototipu 8

 
9.septembris 2008 12:37

Vācijas pilsētā Minhengladbahā (Moenchengladbach) divi vietējie iedzīvotāji testa brauciena laikā sadauzījuši ekskluzīvā superauto Vermot Veritas RS III prototipu, kas pirmo reizi potenciālajiem klientiem ticis demonstrēts vienā no dīleru centriem. Par to vēsta Ananova.com.



Divi superauto Veritas cienītāji Martins Holcs (Martin Holtz) un Fridrihs Follers (Friedrich Voller) pierunājuši autosalona menedžeri iedot viņiem šo auto testa braucienam. Tomēr jau pēc dažām brauciena minūtēm, netikuši galā ar 420 Zs jaudīgo auto, braucēji ietriekušies apgaismes stabā. Pēc tam vīrieši mēģinājuši bēgt no avārijas vietas, bet viņus aizturējusi policija.



Jāatzīmē, ka superauto Vermot Veritas RS III prototips aprīkots ar piecu litru astoņu cilindru BMW dzinēju ar 420 Zs jaudu. Agrāk ticis ziņots, ka sērijveida auto dzinēja jauda tiktu palielināta līdz 480 Zs, kā arī būs iespēja pasūtīt auto ar 600 Zs V10 dzinēju. Veritas nav tādu elektronisku palīgierīču, kā stabilizācijas sistēma, ekstrēmās bremzēšanas palīgs vai bremžu antibloķēšanas sistēma. 100 km/h auto spēj sasniegt 3,2 sekundēs.



Kopā plānots uzbūvēt 50 Vermot Veritas RS III eksemplāru. Sērijveida auto cena būs ap 310 000 eiro.
 
Visi komentāri
 
261445. viesis 9.septembris 2008 14:03
0 0 Atbildēt

Autosalona menedžerim iekritiens uz daudziem simtiem tūkstošiem. Goņšegi tiks krastā ar štrāfu par CSN izraisīšanu, ja nebūs parakstījuši papīrus par materiālo atbildību.

Vienīgi ja nu superkāra reālais īpašnieks neuzstās uz to ka tas bijis zagšanas mēģinājums grupā - vot tad gan visi trīs pasēdēs ķurķī un kopīgiem spēkiem apmaksās zaudējumus.

261448. viesis 9.septembris 2008 14:42
0 0 Atbildēt

Tas auto gan jau ka ir apdrošināts. Tur jau nav banānu republika.

261450. viesis 9.septembris 2008 14:49
0 0 Atbildēt

Vertitas.. hmm...ka padomju laika lietuviešu adāmmašīna...laikam patiesība latīniski...

261461. viesis 9.septembris 2008 18:02
0 0 Atbildēt

Man tik nav skaidrs, ja bildēs redzamais ir minētais auto, tad kur tas otrs braucejs bija ielīdis, jeb viņi dauzīja pēc kārtas pa vienam? :D

261469. viesis 9.septembris 2008 22:39
0 0 Atbildēt

Te sportscarforums.com/f9/vermot-ver...iii-27054.html drusku savādākas bildes,it kā to otro vietu var "izbīdīt" ar visu drošības cauruli.

261472. viesis 10.septembris 2008 8:58
0 0 Atbildēt

labu reklāmu uzcepa, nekam nevajadzīgu prototipu sasita, apd***ināšanu saņems, publicitāte pa visiem blogiem

261473. viesis 10.septembris 2008 8:59
0 0 Atbildēt

Iedeva lohiem jaudu. :D

261532. viesis 12.septembris 2008 0:14
0 0 Atbildēt

nesaprotu!!! kā var nebūt ABS sistēmas - tādam ekskluzīvam un jaudīgam auto... fufelis kautkāds

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti