«Peugeot» grib radīt konkurenci «Nissan Qashqai» 9

 
24.novembris 2008 9:03

Kompānija Peugeot strādā pie jauna kompakta krosovera 3008 radīšanas, kas tiks uzbūvēts uz 308. modeļa bāzes. Jaunais automobilis būs līdzīgs Parīzes autošovā demonstrētam konceptam Prologue, un tas radīs nopietnu konkurenci Eiropas bestselleram Nissan Qashqai.

Kaut gan baumas par tādu automobili internetā klīda jau sen, tikai pāris dienas atpakaļ franču autogigants oficiāli apstiprināja, ka drīz tiks pabeigti jaunā 3008 izmēģinājumi un 2009.gada otrajā pusē sākta tā ražošana. Jaunais modelis tiek radīts, lai aizpildītu balto plankumu modeļu rindā pirms lielāka izmēra krosovera Peugeot 4007, kā arī lai radītu nopietnu konkurenci Nissan Qashqai, kura popularitāte nedod mieru daudziem autoražotājiem.

Gandīz uzreiz pēc franču paziņojuma par gatavību uzsākt auto sērijveida ražošanu, paparaci izdevās noķert jauno automobili testa braucienu laikā. Pirmais, kas piesaista uzmanību, ir platais radiatora režģis zem „lauvas” emblēmas. Pamanāms arī priekšējais stikls, kas nemanāmi pāriet uz automobiļa dzinēja pārsegu, bet aizmugurē – neparastas formas trīsstūra lukturi.

Peugeot 3008 bāzes versijām būs priekšējā piedziņa, bet „top-modeļi” varēs lepoties ar pilnpiedziņu. Tāpat pēc izvēles būs pieejams arī sēdekļu skaits salonā – pieci vai septieņi.

Jaunais auto iegūs tādu pašu dzinēju klāstu, kāds ir 308.modelim – 1,6 litru benzīna dzinējs un vesela rinda dīzeļdzinēju. Bez tam, pastāv liela iespēja, ka jaunais auto iegūs arī hibrīdiekārtu. Nesen kompānija Peugeot paziņoja, ka tuvāko divu gadu laikā uzsāks pasaulē pirmā sērijveida dīzeļa hibrīddzinēja ražošanu, un, iespējams, 3008 tiks nokomplektēts ar šādu dzinēju. Līdzīga iekārta bija uzstādīta uz prototipa Prologue, apvienojot sevī 163 z.s.dīzeļdzinēja un 34 z.s.elektrodzinēja jaudu. Tāds agregāts nodrošina automobilim ieskriešanos līdz „simtam” 8,8 sekundēs, bet degvielas patēriņš sastāda tikai 4,1 l/100 km jauktajā režīmā.

Jaunais automobilis tiks ražots Eiropas rūpnīcās, kā arī Krievijā. Pārdošanā tas nonāks 2010.gadā.

 
Visi komentāri
 
264132. viesis 24.novembris 2008 14:48
0 0 Atbildēt

Gribēt jau var , bet vai tiešām var ... Ja šādi apstakļi kā šodien , franču elektronikai uzreiz būs kirdikt.

264134. viesis 24.novembris 2008 14:58
0 0 Atbildēt

Naglu kastes visi tie Citroni un Pežo. Un šis vēl kroplis piedevām :D

264138. viesis 24.novembris 2008 16:39
0 0 Atbildēt

dizains nu galīgi neiespārda, lai varētu konkurēt

264140. viesis 24.novembris 2008 16:46
0 0 Atbildēt

brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

264146. viesis 25.novembris 2008 8:28
0 0 Atbildēt

Tizli tie fanči un viņu mašīnas vēl tizlākas

264151. viesis 25.novembris 2008 14:04
0 0 Atbildēt

zinot parastā 308 cenu - kāds tur konkurents???

264172. viesis 25.novembris 2008 22:36
0 0 Atbildēt

Viņam nav gabals no cietuma mūra sejā?

264181. viesis 26.novembris 2008 9:12
0 0 Atbildēt

1B14 Pēc manām domām Qashqai pēc izskata noteikti bija un būs labāks par šo Pežo!!!

264191. viesis 26.novembris 2008 10:34
0 0 Atbildēt

Interesanti, kur gan palikuši teju VISI 1999-2001 gada mazie peugeoti, ar kuriem tolaik tika sasniegti ievērojami tirdzniecības rekordi ? Pirms tam līdzīga situacija bija ar meganēm. Atceros, pilna Rīga bija ar biezo madāmām , kuras lepni braukāja ar tiem vāģīšiem, arī Turības augstskolas stāvvietā to auto netrūka. Mēs, veco bembju braucēji, vēl tā skaudīgi skatījāmies... Bet tagad labi ja reizi mēnesī izdodas uz ielas pamanīt kādu 206 modeli. Bet sētmales, šroti un servisi pilni ar tiem vāģīšiem. Tā automarka gan uzticību nevieš.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti