Maskētais sportists: Alfa Romeo 147 57

 
11.decembris 2002 9:38

Pirmie iespaidi. Glīts, zaļš, golfa klases auto. Divas durvis (nu labi, trīs durvis, ja skaitam bagāžnieku). Nelieli lukturi. Klasiskais Alfas trīsstūris priekšā. Patiesībā ļoti pat smuks auto!

Kāpjam iekšā. Tumša samta sēdekļi un durvju apšuvums, ļoti patīkams un elegants. Stūre – neliela, pietiekošā resnumā, mazliet muskuļota. Neliels, stilizēts ātrumpārslēgs, ar alumīnija ielaidumu. Ziloņādas faktūras panelis ar divām ļoti dziļi iegremdētām mērinstrumentu skalām. Integrētais radio, ļoti ērtas ventilācijas/siltuma regulēšanas pogas. Automātiskās klimata kontroles nav, kondicionieris ir. Bet šobrīd absolūti nav aktuāls... Jāatdzīst, ka auto mani pārsteidza. Biju gaidījis nedaudz glītāku, nedaudz kvalitatīvāku Fiatu. Bet šis jau ir kas pilnīgi cits. What's in the Box*. 2001. gada Alfa Romeo 147. 3 durvis. 1.6, 16V, 120Zs. Standarta komplektācija plus apsildāmi priekšējie sēdekļi. Komplektācijā ietilpst ABS, ASR (pretbuksēšanas sistēma), augstumā/dziļumā regulējama stūre, elektriskie logu pacēlāji, elektriski regulējami sānu spoguļi, pretmiglas lukturi, kondicionieris, integrētā Blaupunkt magnetola, borta dators, apsildāmi priekšējie sēdekļi, augstumā regulējams vadītāja sēdeklis, no salona atverams bagāžnieks, 2/3 dalīti aizmugurējie sēdekļi un vairāki sīkumi dzīves vienkāršošanai. * - „Kas ir kastē/iepakojumā”, šeit – komplektācija. Braucam. Iesēžos un mazliet sabīstos. Galva duras griestos, ceļi stūrē. Vai tiešam visi itāļi ir tik mazi un nemīl tādus palielus cilvēkus kā es? Nē! Izrādās pie vainas ir iepriekšējais braucējs, kas visu pielāgojis sev. Atbīdu sēdekli līdz galam. Kas tad tas? Nevaru aizsniegt pedāļus. Sēdeklis regulējams patiešām iespaidīgos diapazonos. Tas pats ar augstumu. Ar vieglu rokas kustību nobraucu līdz lejai. Šādi jau ir labāk. Pat ļoti labi. Vēl nedaudz jānolaiž stūre, mazliet jāpievelk tuvāk. Jā! Pēkšņi viss nostājas savās vietās. Perfekti pārredzu mērinstrumentus, visi kloķi un pogas ir ērtā rokas stiepiena attālumā. Ātrumpārslēgs cieši iegulst saujā. Uz priekšu! Pie FIAT koncerna lētā gala auto pieradums liek mazliet samulst paņemot rokās Alfas atslēgu. Tāds trīsstūra klucītis ar nelielu hromētu podziņu. Nospiežam to un klikt, izlec atvāžamā atslēga. Sīkums, bet patīkami. Šāds risinājums stāsta par Alfas tieksmi tēmēt augstāk par budžeta grupu. Liekam iekšā, pagriežam. Uh, ziemassvētku eglīte. Visapkārt iespīdas koši sarkanā krāsa. Mērinstrumenti, radio, visi kloķīši un podziņas. Automātiski ieslēdzas radio, kurš lēnām palielina skaļumu līdz iepriekš iestatītajam. Borta dators ar pīkstienu un uzrakstu brīdina, ka iespējams apledojums uz ceļa, rāda, ka ārā ir -7C, un ka skanošais radio ir SWH. (RDS dati tiek dublēti gan uz radio displeja, gan centrālā ekrāna mērinstrumentu paneļa vidū, tieši virs stūres) Ļoti jauki, ņemšu vērā. Vēl nedaudz paspēlējos ar borta datoru, iestādu vajadzīgos parametrus, radio, nobraukumu, un ātruma ierobežojumu uz 56km/h. Sāku braukt. Pedāļi spiežas ļoti viegli, nepierasti garš ir sajūga gājiens, bet pēc pāris pārslēgšanās to vairs nemanu. Pirmais, otrais,... un sāk pīkstēt mans iepriekš uzstādītais ātruma ierobežojums! Nekas, pāris reizes nopīkst, un atstāj uzrakstu uz ekrāna „SPEED LIMIT”. Tas, protams, netraucē braukt tālāk. Trešais,... kur ir trešais? Pārslēgs atsitas kautkur, bet trešā pārnesuma nav. Mēģinu vēlreiz, nekā, vēlreiz, izdodas. Pie vainas izrādās nepierasti liela atstarpe starp pārnesumu robiem. Protams, pēc pāris pārslēgšanās reizēm problēmas vairs nav. Trešais, ceturtais,... un Eizenšteina iela izrādās par īsu. Vai tiešām tas ir 1.6l motors? Būs sajaukuši un iedevuši man 2.0l versiju. Nē, viss pareizi. Dokumentos melns uz balta – 1.6l 120Zs. Jūtos ļoti patīkami pārsteigts. Biju gaidījis tādu Golfiski tūļīgu, smagnēju auto, bet šis jau ir maskēts sportists. Pa labi, pa kreisi, taisni, mājas ceļmalā zib, kvartāli mainās cits pēc cita. Luksofors! Kur tas tik pēkšņi uzradās? Bremzēju, strauji. Vietas vēl pietiek, bet gribu izjust bremzes. Džeremija Klarksona (TopGear) vārdiem – bremzes ir asas kā ar žileti griežot svaigu citronu. Nu labi, tas ir pārspīlēti, bet bremzes tiešam ir ļoti labas. Pedālis mazliet sāk sist pa kāju, tātad ABS darbojas. Ļoti labi, šādā laikā bez tā neiztikt. Pagrieziens šurp, pagrieziens turp, bremze gāze, pēkšņi Rīga ir kļuvusi par mazu, gribu ārā, uz lielceļa. Esmu iekarsis. Mani mazliet atvēsina sastrēgums pirms tilta. Labi, pabraukšu mierīgi. Pavērošu apkārtni. Pārprogrammēju radio sev pierastajā secībā, pārlieku ātruma ierobežojumu uz 74km/h, joprojām baigā mīcīšanās, augstāk par pirmo pārnesumu nesanāk pārslēgties. Turpinu apgūt interjeru. Lūk, arī podziņa manas paranojas nomierināšanai – durvju aizslēgšana. Pierastās izlecošās podziņas uz durvīm nekur neatradu, tāpēc nospriedu, ka durvis vai nu bloķējas automātiski, jeb nebloķējas vispār. Nekā, ļoti ērta podziņa tieši uz paneļa, un klikt visas durvis tiek bloķētas. Jūtos mierīgs. Ik pa laikam pieķeru sevi uzspiežam uz stūres spieķa labajā pusē... pieradums radio vadībai uz stūres ir stiprs, bet šeit diemžēl jāiztiek bez tā (protams, to var pasūtīt kā papildaprīkojumu). Beidzot esmu uz tilta. Brīvība. Neviens vairs netraucē. Pirmais, otrais, 6000 apgriezieni minūtē, trešais, ceturtais, piektais... arī tilts izrādās par īsu. Bet kas par skaņu. Motora dziesma ir fantastiska. Tā drīzāk ir sajūta, nevis skaņa. Kolosāli. Skaņas dēļ vien ir vērts sparīgāk uzmīt arī vietās kur nav iespējas īsti ieskrieties. Komplektācijā nav kompaktdisku atskaņotāja, bet kam tas vajadzīgs? Slēdzam ārā radio, lai netraucē klausīties motora dziesmā. Ātruma rekordus negribu sasniegt vai pārspēt. Sniegs ir sniegs, ledus ir ledus, un es neesmu Šumahers. Ticēšu grāmatā rakstītajam 195km/h. Un ne jau ātrumā ir bauda. Īsto braukšanas prieku dod vidēji ātrumi līkumainā ceļā. Klāt vakars, atgriežos mājās, iebraucu stāvvietā, veru vaļā durvis – blaukš! Divdurvju versijai, protams, ir milzīgas sānu durvis. Atverot uz pirmo robu izlīst nevaru, verot vaļā vairāk durvis pašas ar spēku raujas vaļā un, protams, atsitas pret kaimiņa auto. Tātad mazliet akrobātikas. Ar vienu roku pieturot durvis no atsišanās, lienu laukā. Lielas durvis ir ērtas, ja tās ver brīvā vietā, stāvvietā tas tomēr ir nežēlīgi. Vēl jaizlocās tā lai no aizmugures sēdekļa paņemtu ziemas jaku un pirkumu maisiņus. Brrrr. Noteikti nevajag taupīt, un piemaksāt to 300Ls starpību un izvēlēties auto ar 5 durvīm. Pī,pī,pī,klik, ejam gulēt katrs savu miegu. Rīts. Nepielūdzamais termometrs atdzīstas, ka naktī saskaitījis mīnus desmit grādus. Ko par to teiks mana Alfa? Neko. Pielec bez mazākās domāšanas. Pēc īsa brīža jau sāk silt sēdekļi. (Sēdekļu apsildi ārā neslēdzu, ne tāpēc, ka man vienmēr saltu, bet tāpēc, ka attiecīgā poga ir novietota ļoti neērtā vietā – tieši uz sēdekļa, pie atzveltnes. Iesēžoties tā absolūti nav redzama, un uzliekot drošības jostu, nav arī vairs sataustāma.) Sāk atgriezties mājīguma sajūta. Braucu ārā no stāvvietas. Kas tad tas? Gandrīz aizķeru pretim stāvošo auto. Vai esmu kļuvis tik izklaidīgs? Nākamajā stāvvietas līkumā tas pats. Izbraucu uz ielas, arī nesanāk ierastā trajektorija. Veru vaļā bukletiņu – nu ja, apgriešanās rādiuss 11.5 metri. Biju pieradis pie 10.5m, un izrādās, ka tā viena metra starpība ir daudz. Sīkums, bet nepatīkams. Tāpat neapmierina skats atpakaļ. Aizmugurējais logs ir ļoti mazs, un stenderes ļoti platas. Toties labu redzamību nodrošina sānu spoguļi, abās pusēs sfēriskie. Un galu galā, ar Alfu nav jābrauc atpakaļ, bet gan uz priekšu. Un ātri. Turpinu apgūt borta datoru. Ko te var atrast? Nobraukto distanci, laiku, momentāno degvielas patēriņu, vidējo degvielas patēriņu, atlikušos kilometrus līdz apkopei. Pag, degvielas patēriņš. Tas ir īstais? 10.7 litru uz 100 kilometriem. Takā par daudz. Kur ir buklets? 11.1 pilsētā, 6.3 uz šosejas, 8.1 vidējais. Diemžēl normas robežās. Auto normas, ne manējās. Dinamika prasa upurus. Šķirstu tālāk bukletu, un atrodu ko sev tīkamāku – 1.9jtd. turbo dīzelis. Jaudas un ātruma parametri praktiski tie paši, bet patēriņš par 30% mazāks. Tā noteikti būtu mana izvēle. Ja vien cenu lapā skaitļi nebūtu tik nežēlīgi. Dīzelis ir tieši divus tūkstošus latu dārgāks. Nopietna viela pārdomām. Konkrētā auto cena mazliet virs 10000Ls. Dīzeļi sākot no 12000Ls. Prieks nav lēts. Kautgan, es labāk vienreiz nomaksāju vairāk, nekā katrreiz uzpildot degvielu atdodu 10 latus, 7 vietā. Nāk prātā televizorā redzētā naktskluba reklāma „mēs zinām baudas cenu”. Tagad arī es zinu. Desmit tūkstoši latu. Pirmdiena. Joprojām auksts. Un drūms. Jo laiks šķirties no Alfas. Viegls sprints cauri Rīgai, lūk, arī autosalons. Nē, vēl ne! Vēl vienu kvartālu jāapbrauc. Nu tas brīdis ir klāt. Smaidīgas sejas, pēdējās formalitātes. Viss. Sapnis izsapņots. Līdz nākamajai reizei. Vērtējums: Ideāls auto, ja Jūs gribat izbaudīt katru brauciena mirkli, ja Jums nav jāvadā milzu kravas, un Jums ir salīdzinoši daudz naudas. Ja plānojat braukt daudz, iesaku apsvērt dīzeļa versiju. Par: - dinamika; - dizains un kvalitāte; - aprīkojums; - skaņa (motora) Pret: - cena; - degvielas patēriņš; - apgriešanās rādiuss; - slikta pārredzamība atpakaļgaitā I.M.Jealousy Paldies Auto Torino www.autotorino.lv
 
Visi komentāri
 
54773. viesis 11.decembris 2002 9:51
0 0 Atbildēt

Super tests! Uzslava autoram, tieshi tadam butu jabut auto testam, thehn nianses + personiskas emocijas!!! :)

Nedaudz atpakal bija Nisana almeras vai primeras tests, nu tur jau nebaija ko palasit. Poga te, poga tur utt.

Ir OK! Taa tik turpinaat!!!

54776. viesis 11.decembris 2002 9:56
1 0 Atbildēt

Almeras testam arī nebija nekādas vainas, nevar jau cerēt, ka par Almeru būtu jājūsmo līdzīgi kā par Alfu... Šis tests sanācis ļoti labs!

54780. viesis 11.decembris 2002 10:13
1 0 Atbildēt

Vai lūdzu varētu tādu pašu testu par Fiat Marea (Brava) vai arī kur var iegūt analoģisku informāciju?

54783. viesis 11.decembris 2002 10:21
0 0 Atbildēt

Vai gadiijumaa neesat ieveerojusi, ka katrs jaunais testeejamais auto ir deaals ....

54789. viesis 11.decembris 2002 10:28
0 0 Atbildēt

Nav jau nemaz taa. Ja tests ir veikts shaadaa formaa, tad arii lasiitaajs var izdariit savus secinaajumus. Protams, ka testeetaajam ir patiikami braukt ar jaunu auto, un tapeec daudzas lietas liekas baigi labaas.

54792. viesis 11.decembris 2002 10:31
0 0 Atbildēt

Neitrālas pārdomas: pēdējās nedēļas laikā iekš iauto vērojama pastiprināti daudz info par itāļu mašīnām.

Redaktors 11.decembris 2002 10:38
0 0 Atbildēt

Vērotājam: visi var nomierināties - Auto Torino tur nav pie vainas. Vienkārši par itāļiem ir, ko pastāstīt. iAuto vortāls jau nav vainīgs, ka itāļi sasparojušies...

54847. viesis 11.decembris 2002 12:37
0 0 Atbildēt

nebrauciet, netestējiet un nepērciet alfas

es braucu ar 156 un negribu ka viņas Rīgā savairojas

54899. viesis 11.decembris 2002 16:18
0 0 Atbildēt

Es arī esmu 147 useris. No šī gada februārim līdz decembrim ir gan veikti tikai 10k km, jo tā ir 2. mašīna (1. ir A4 1,9 TDi).

un ja kādam interesē, te būs mani secinājumi:

"-"

Visi, ko tas kex ja saraxtija UN:

mazliet par vieglu stūre un sajūgs (tiem jābūt drusku "informatīvākiem", nu...kā audi :)). Lai gan beibei patīk kā ir, un audi viņa sauc par kāju trenažieri :)

cena. Bet normālu/labu dzelzi (tādu ka pašam nau kauns) bez 10k Ls nevar iepirkt. Pat lētie (pegiji, citroni, opeļi, japānīši) normāli nokomplektēti (atcerieties: kas alfai ir standarts, tas citiem ir GSI, vvt, mzgd, utt !) velk ap 10k Ls. Nemaz nerunājot par tiešajiem konkurentiem: A3, golf, mazie MB.

apetīte. dinamika prasa savu. Mantāliekas ka vaina ir defaultajos čipa uzstādijumos. Prātīgi (ne alfiski) braucot pilsētā var dabūt arī zem 10l/100 km.

"+"

Mašīna perfekti pilda savu uzdevumu - ar to zīmēties var vienmēr un visur: gan uz ielām, gan "veču bazaros" :). Katrā ziņā es nepirku "pārvietošanās līdzekli", un es arī esmu ieguvis skaistu, mazliet aristokrātisku (līdz šim visi tam piekrīt) braucamrīku. Nezinu, ko domā autotorino lasot šo, bet mani ļoti apmierina situācija, ka gadā viņi pārdod ap 20 gab 147-ās. :)

Mašīna arī ar nieka 120 hp ir ļoti dinamiska un provokatīva. Varbūt dragos man nav lielas izredzes, bet pārvietoties pa ielām ir kaifs.

Vadāmība, stūre, bremzes... mmm. 215/55 R 16 Hakapelitta Q vai vasarā - sportconti savu dara PERFEKTI.

Alfa nav garnadžu "most wanted". Nu tas varbūt nav argumenc, bet tas tikai tā, salīdzinot ar audi. :)

Par servisu pagaidām nevaru komentēt, jo vēl nav veikti pirmie 20k km.

Niks

54954. viesis 11.decembris 2002 22:17
0 0 Atbildēt

braucu ar 156 2,5 V6 - 190 zs, kurā neizjūtu šeit piesauktos trūkumus, vienīgi patēriņš pilsētā ap 16l (rakstīti 17l/100km) , bet citādi sajūtas ļoti līdzīgas kā aprakstā - PERFEKTS, ja auto vajadzīgs priekam, nevis lai pārvietotos

ja viņas Latvijā būtu kā BMW ~ 20 000 diez vai pirktu

54960. viesis 11.decembris 2002 23:05
0 0 Atbildēt

Viesim 22:17 Varbuut nepamaniji, brt raxc gan bija par 147.

Bet par to masveidiibu taisniiba: negribi braukt ar telefonbuudinju uz ritenjiem - rulzo ar alfu. Ja 147ajm ar servici viss buus ok, maijaa, kad beigsies audi liizings, mainiishu pret sportvaogonu. Esot kruc :) Un smux arii. :) :) :)

Niks

54968. viesis 12.decembris 2002 1:15
0 0 Atbildēt

Ljoti izmeljosh raxts, pagarsh, bet ar aizrautiibu izlasiiju:)

55101. viesis 12.decembris 2002 12:49
0 0 Atbildēt

Izlasiju raxtu uzmaniigaak, un raxtaa atklaaju veel dazhus bugus:

spogulji gan tikai izskataas labi, bet saskatiit tajos kautko ir patieshaam smagi. :(

Mashiina ar 3 durviim izskataas daudz labaak nekaa 5 d versija. Pat neskatoties uz to ka garaas durvis kjeras aiz visiem stabiem un blakus staavoshiem ruzhiem, es izveeleejos 3 d versiju. Un veel mantaaliekas ka 3d virsbuuve ir stingraaka, kad manevree ar rokas bremzi to var labi sajust :)

Un ASR var atsleegt !!

Niks

P.S. Incanti butu saliidzinaat 320tD, a4 avant 1,9 tdi un 156 sportvagonu 1,9 jtd. Vismaz cenaa un dizainaa alfa ir labaaka :)

55266. viesis 13.decembris 2002 13:01
0 0 Atbildēt

2 Niks: es no shiem 3 arii njemtu alfu

55274. viesis 13.decembris 2002 14:07
0 0 Atbildēt

Nu es vienmēr esmu bijis Audi fans. Bet runājot par priekšpiedziņas auto izbraucoties ar Alfa 147 un 156 tiem ir kolosāla vadāmība un stūres jūtība un atdeve no ceļa virsmas (vienā vārdā - sportiska) - audi priekšpiedziņai tomēr ir vairāk konservatīvāka un mazāk sportiska - piemērotāka komfortablai un mierīgākai braukšanai.

Ja es nebūtu saslimis ar Quattro slimību :) noteikti brauktu ar Alfa Romeo 1.9 vai vislabāk 2.4 (5 cilindru) turbo dīzeļiem - tiešām labi auto!

Ir daži trūkumi, bet tie ir sīkumi - vadāmība atspēko visu pārējo!

55294. viesis 13.decembris 2002 14:57
0 0 Atbildēt

vai tik tas pakaļēejais sspoileris vienam zilam audim S2 ar nav no 156 alfas

55307. viesis 13.decembris 2002 15:50
0 0 Atbildēt

Ir jau ir no Alfas :)

Tikai pārbūvēts

55308. viesis 13.decembris 2002 15:52
0 0 Atbildēt

Reizēm tas S2 ir zils, reizēm brūns, reizēm serkans tas kā uz viņu paskatās :)

55342. viesis 13.decembris 2002 22:23
0 0 Atbildēt

komentaars labs. Par raadiusu piekriitu, pasham briizhiem pietruukst (164). Jaa, redaktor, ja gribi izcelties, uztaisi itaalju zonu - mosh kaadus paaris LTK niideejus regjistreetajos lietotaajos iedabuusi :)

55345. viesis 13.decembris 2002 22:40
0 0 Atbildēt

Coolberg: Nesen redzeeju Tavu tuuneeto Audi pie LU Ekonomikas fakultaates. Izskatiijaas Tavs auto teicami.

55347. viesis 13.decembris 2002 22:53
0 0 Atbildēt

2 Coolb. ar alfaam ir reeciigi - visi slavee, bet neviens nepeerk :(

2 viesis 22:23 kas ir LTK ?

Niks

55349. viesis 13.decembris 2002 23:09
0 0 Atbildēt

coolbergs jaunākais gan šķiet nomainījis audi pret alfu

tā Rīgā baumo

55351. viesis 13.decembris 2002 23:18
0 0 Atbildēt

Nee, tas kas nomainijis ir coolbergs, seniors :)

55375. viesis 14.decembris 2002 10:37
0 0 Atbildēt

ar mazu zaļu Alfu GTV man šķiet tomēr brauc Coolbergs juniors

55388. viesis 14.decembris 2002 14:35
0 0 Atbildēt

Jaa, 1 zalja GTV pa R cirkulee. Pie A-torino redzeeju. Par useri gan neko nezinu.

Niks

55408. viesis 15.decembris 2002 0:40
0 0 Atbildēt

normals raksts..

man arii Alfas patiik. nav jau BMW, bet no priekshpiedzinjas rulleetaajiem buutu jaapadomaa pirms izshkjirtos starp Saab vai Alfa (Audi FWD diemzheel *******)...

55430. viesis 15.decembris 2002 16:52
0 0 Atbildēt

2 perf: Jaa, jaa, bmw rulz forever :) Starp skandinaaviem un itaaljiem ir gruuti izshkjirties. Es pers, izveelos svaigus augljus nevis puudeetas silkjes :).

kompaktos saabs neko nerazho, taakaa 147 pretineku nav :) Bet lielaakaas klasees alfa ar saab saduraas tapat kaa bmw v.s. audi, tobish turbo pret atmosfeeriskajiem motoriem. Es taa domaaju, jo nezinu (benziina) alfas ar turbo.

55432. viesis 15.decembris 2002 17:02
0 0 Atbildēt

Augshaa = Niks

55551. viesis 16.decembris 2002 10:16
0 0 Atbildēt

Nu Coolberg junior tiešām vālē ar Alfa Romeo GTV zaļā krāsā - es jau arī izbraukājos - man piemēram ļoti simpatizē Alfas superīgie motori - tie grižas ne pa jokam! Un skaņa (dziesma) motorītim ir tiešām ausij tīkama. GTV labs auto tikai manam 1.99 m augumam par mazu :)

To niks: Alfa jau nekad nav bijis masu produkts - tas ir tieši tas kas piesaista Alfā ka tas ir auto priekš īpašiem cilvēkiem un nav nekāds mietpilsoņu pārvietošanās līdzeklis!

Es arī uzskatu, ka ja es izvēlētos priekšpiedziņas auto tas noteikti būtu Alfa - no vadāmības viedokļa viens no labākajiem auto (vairāk gan pa asfaltu)!

Alfām ir arī trubo dzinēji - reti bet ir! Piemēram 2.0 l V6 turbo!

To WAP viesis: pa ziemu jau mans auto nemaz ko labi neizskatās :) Sāls visu skatu bojā

55567. viesis 16.decembris 2002 10:49
0 0 Atbildēt

Tīri jauks raksts, thx.

55621. viesis 16.decembris 2002 14:15
0 0 Atbildēt

shkjiet gan, ka peedejos modeljos alfa no turbo motoriem ir atteikusies. taa raadaas, ka arii gtv kopsh 90to gadu pashaam beigaam ir palikushi tikai atmosfeeriskie dzineeji. kaapeec diez taa..

par to 2l v6 turbo vispaar intereseetu uzzinaat lietotaaju atsauksmes. v6 un turbo taa incanti skan :) bet gan jau alfai bija kaads nopietns iemesls, kaapeec shis motors nav populaars un ir paartraukta taa razhoshana.

bija jau arii 4 cyl 16v turbo motori, ieksh 155 Q4 piemeeram. bet nu vvz, cik tam motoram bija alfas, cik lancias iznzhenieri roku pielikushi. cik nu esmu sapratis, tad gan integrales, gan delta evo gan Q4 bija apriikotas ar vienu un to pashu motoru.

55644. viesis 16.decembris 2002 15:38
0 0 Atbildēt

alfas un bmw viedoklji par turbo laikam saskan :)

55648. viesis 16.decembris 2002 15:54
0 0 Atbildēt

Nu turbo motoriiti tikai paarstaaja razot pagaajushajaa gadaa. Alfa nekad nav iipashi izmantojusi turbo motorus, tikai atsevishkjos gadiijumos. 2.0 V6 turbo motors bija domaats paarsvaraa tikai atsevishkjiem tirgiem, kas bija vairaak nodoklju iespaidaa lai buutu mazaaks motors bet ar lielaaku jaudu

55709. viesis 16.decembris 2002 18:06
0 0 Atbildēt

izejot no taa, varam secinaat, ka labaak izveeleeties motoru, kas ir alfas jaajamzirdzinjsh- 3.0 V6, nevis to 2.0 turbo? konkreeti ir interese par gtv. 2litru motoriits taa kaa shkjiet par shvaku taadas klases auto, 3litriigos saaka likt tik no '97 gada liidz ar to arii cena kodiiga, atliek autinji ar sho te TB- 2.0 V6 turbo. nez, var njemt shitaadu vai ir veerts iespringt uz to 3.0...

55713. viesis 16.decembris 2002 18:13
0 0 Atbildēt

ņemot vērā problēmas ar Alfu remontu tad jo vienkāršāk jo labāk - 3,0 bez turbīnas

55716. viesis 16.decembris 2002 18:22
0 0 Atbildēt

2 pēdējais viesis: tev ir bijušas probzas ar alfu remontu ? Mantāliekas ka bazars par alfu sarežģītību ir izpūsc mīts. Jā jā, vecajām 33 vietējie kexi neprata noregulēt boxerim karburatoru. Bet tas bija sen :)

Niks

55722. viesis 16.decembris 2002 19:09
0 0 Atbildēt

man tagad ir problēmas atkal kārtējais s.... jāgaida līdz janvāra vidum, pie tam ne Rīgā ne Tallinā ne Viļņā

55724. viesis 16.decembris 2002 19:30
0 0 Atbildēt

Shodien uz ielas redzeeju shaadu ainu: viirietis seedaas iekshaa kompaktklases Alfaa (ieprieksheejaa modelii) un nevareeja dabuut ciet durvis - cirta, cirta un nekaa. Taa kaa es kaajaam ejot attaalinaajos, nedabuuju redzeet, kaa viss beidzaas - dabuuja ciet durvis vai nee.

55729. viesis 16.decembris 2002 19:59
0 0 Atbildēt

tas ir normāli itāļi toties vasarā nepārkarst

55748. viesis 16.decembris 2002 21:26
0 0 Atbildēt

Ziniet cik es šodien redzēju pāros sašņorētas mašīnas ? Vismaz 10. Un neviena no tām nebija afa. Bija gan golfi gan skorpji gan bmw (nerulz nemaz)...

Nost ar steriotipiem !

Niks

55750. viesis 16.decembris 2002 21:33
0 0 Atbildēt

Ko noziimee ,,paaros sashnjoreetas,, ?

55752. viesis 16.decembris 2002 21:41
0 0 Atbildēt

Elementāri: viens pa priekšu, otrs piešņorēts pirmajam pie pakaļas :)

Niks

55755. viesis 16.decembris 2002 22:09
0 0 Atbildēt

lab, lab. pagaashziem pats mocijos ar 33shaas durviim, kuras vareeja attaisiit, bet nevareeja aiztaisiit. shoziem vinjas vairs arii attaisiit nevareeja.

nu neko- atraava valjaa duris, visu izjauca, iztiirija, sasmeereeja, salika atpakalj un veraas/sleedzas bez probleemaam :) tieshi uz lielo salu veel nomazgaaju auto, naakamaa riitaa pie -15 nekaadu probleemu.

taa, ka tas nav nekas traks un nenoveershams.

55803. viesis 17.decembris 2002 9:48
0 0 Atbildēt

To elbee:

Nu tas 2.0 l Alfas motors ir superīgs - viens no labākajiem 2.0 l motoriem ar kādu esmu braucis. 16v + 2 sveces uz cilindru - naaka ar mainaamās ģeometrijas ieplūdes kolektoru, kas palielina jaudu par 20% un patēriņu samazina par 20% - 150Zs (jaunajiem nāk 155 Zs)

Motors griežas ļoti labi (līdz pat 7500 RPM) un jauda ir pietiekoša, skaņa arī ir viena no patīkamākajām. Tieši 2.0 l motors ir viens no veiksmīgākajiem Alfas motoru gammā.

GTV nāca arī ar 2.5 l V6 motoru - kurš arī ir veiksmīgs!!! Jā 3.0 l V6 nāca tikai pašās beigās.

Tikai jāatceras, ka Alfas motori ir apgrieziena motori, kam jaudas kulminācija ir pie augstiem apgriezieniem. Braucot sportiski ar augstiem apgriezieniem bendzīna patēriņš protams ir lielāks nekā citiem auto - bet prieks braukt ir proporcionāli lielāks.

55832. viesis 17.decembris 2002 10:24
0 0 Atbildēt

coolberg

laiks mainīt auto, cik tad mums to ziemu lai to Q izbaudītu

es arī nomainīju oooo 90 Q uz 156

55872. viesis 17.decembris 2002 11:19
0 0 Atbildēt

2 elbee: vaitad taadas probzas nevar buut jebkuram rulzim ? Ja aizsalst audi, mees sakam: nu gan ir auksti, ja aizsalst alfa: peee, makaronieku braakjis :)

2 coolb.: motoru skanja ir bagi labaa. Es pat par savu 1,6 (120 hp) esmu baigaa staraa, liekas ka rulzo ar krietni lielaaku ta4ku :)

55875. viesis 17.decembris 2002 11:34
0 0 Atbildēt

55906. viesis 17.decembris 2002 13:29
0 0 Atbildēt

visvairāk ziemā esmu mocījies tieši ar 0000 durvīm

alfām tikai negrib iet ciet pie liela sala, nu 10 min jāpietur ar roku, ja piesprādzējas nav problēmu

55933. viesis 17.decembris 2002 15:18
0 0 Atbildēt

a mums Latvijaa ir alfas friiku clubs ?

55945. viesis 17.decembris 2002 16:10
0 0 Atbildēt

kluba nav. top webz, kas, ja nepietruuks laika un uznjeemiibas, naakamaa gada pashaa saakumaa vareetu "aiziet". nu tad taalaak arii padomaas par naakamo soli- klubu.

55984. viesis 17.decembris 2002 22:33
0 0 Atbildēt

2 elbee: lai teu veicaas

Niks

74030. viesis 11.aprīlis 2003 22:55
0 0 Atbildēt

visas alfas ir sportiskas it ipasi ar boxera motoriem

78458. viesis 14.maijs 2003 16:37
0 0 Atbildēt

Man šito mašīnu vajag - Ātra, maza, smuka un (ekonomiska)

133667. viesis 24.jūlijs 2004 11:24
0 0 Atbildēt

alfa romeo izskatas baigi smuki!tikai ir viena bilde kur ta sadauzita.... paldies auto torino!

158124. viesis 21.februāris 2005 14:40
0 0 Atbildēt

vai tikai ir šādi radari ?

158126. viesis 21.februāris 2005 14:42
0 0 Atbildēt

kas ir fragimats

158144. viesis 21.februāris 2005 18:21
0 0 Atbildēt

nesen poļos redzēju megamašīnu

"fiat čikočento sport" :):):):)

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ram nāk klajā ar 547 Zs pikapu 1500 RHO (+ FOTO) 2

ASV autobūves uzņēmums Ram pieteicis jaunu modeli – 547 Zs jaudīgo pikapu 1500 RHO, kas nomainīs iepriekšējo jaudas virsotni TRX. Lasīt vairāk

 

200 000 eiro: Mercedes parāda elektrisko G-klasi (+ FOTO) 3

Mercedes – Benz pastāsta par G-580 EQ, elektrisko apvidnieku, kas iepazīšanās versijā Edition One maksās aptuveni 200 000 eiro. Lasīt vairāk

 

Volkswagen Golf zaudē visvairāk saražotā auto titulu Vācijā 12

Golf vairs nav visvairāk saražotais auto modelis Vācijā, tomēr šis tituls joprojām paliek pie Volkswagen. Lasīt vairāk

 
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti