«Mazda CX-7» – tagad arī ar dīzeļdzinēju! 2

 
6.janvāris 2010 11:15

Jau šobrīd pie Mazda oficiālā pārstāvja Latvijā Baltic Motors Skanstes ielā 4a pieejama testa braucieniem un pasūtāma atjaunotā Mazda CX-7.

Atjaunotā Mazda CX-7 no priekšgājējas atšķiras ar detaļās izmainītu priekšdaļu, jauniem riteņu diskiem, kvalitatīvāku iekšējo apdari, vairākām komforta funkcijām un klusāku gaitu. Tomēr galvenais jaunums ir dzinēju gammā – tagad Mazda CX-7 pieejama arī ar dīzeļdzinēju.

Dizains – vēl vairāk Premium

No priekšpuses atjaunotā Mazda CX-7 atšķiras ar jaunu apakšējo radiatora resti ar lielākām šūnām sportiskākam un dinamiskākam izskatam, kā arī jauniem miglas lukturiem un to ietvariem. Tagad priekšējo apakšējo radiatora resti ieskauj sudraba ietvars, padarot Mazda apvidus automašīnu vēl elegantāku.

Sānos galvenā atjaunotās automašīnas atšķirība ir sudrabots slieksnis, pasvītrojot automašīnas sportisko siluetu. Tāpat automašīna tiek komplektēta ar jauniem 18 un 19 collu riteņu diskiem ar sportisku trīsdimensiju dizainu. Aizmugurē automašīnai uzstādīts masīvāka izskata buferis ar lielākiem miglas lukturiem, kā arī lielāks aizmugurējais spoilers.

Interjers – vairāk kvalitātes sajūtas

Automašīnas paneļa un apdares materiāli tagad piedāvā vairāk kvalitātes sajūtas un ir noturīgāki pret netīrumiem. Savukārt, viduskonsoles un elkoņa balsta izstrādē pielietots augstas izturības uretāns komfortam un izturībai.

Atjaunotajai Mazda CX-7 ir arī jaunā dizaina stūres rats, bet instrumentu panelī tagad ir izmantotas melnas ciparnīcas ar zilu apļveida izgaismojumu un baltām bultiņām – tas viss jau ir pazīstams no jaunās paaudzes Mazda 6 automobiļa.

Augstāka aprīkojuma līmeņa automašīnām ir uzstādīts jauna tipa Multi-Informācijas ekrāns (MID) ar integrētu navigācijas sistēmu. Savukārt, ventilācijas lūkām tagad ir hromēti ietvari. Gan priekšējām, gan aizmugurējām durvīm ir jauni, mīkstāki roku balsti kvalitātes sajūtai un komfortam.

Komforts, funkcionalitāte un aprīkojums

Pateicoties jauninājumiem automašīnas apdarē, automašīnas interjers kļuvis klusāks un komfortablāks ar mazāku dzinēja, ceļa un vēja trokšņu līmeni. Atkarībā no aprīkojuma līmeņa, atjaunotajai Mazda CX-7 pieejama arī atpakaļskata kamera, kuras attēls redzams integrētajā 4,1 collu lielajā multimediju displejā (MID).

Audiosistēmai ir pieejama Bluetooth funkcija sistēmas savienošanai ar portatīvajiem atskaņotājiem. Turklāt vadīt šo atskaņotāju iespējams ar Mazda CX-7 mūzikas sistēmas taustiņiem vai arī taustiņiem uz stūres. Tāpat augstākajā aprīkojuma līmenī pieejama arī Bose Premium audiosistēma ar deviņiem skaļruņiem un aizmugurē iemontētu pastiprinātāju.

Elektriski regulējamajam vadītāja sēdeklim tagad ir trīs pozīciju atmiņa, savukārt blakus sēdētāja sēdeklis tagad pieejams arī ar elektrisko regulēšanu.

Jaunums Mazda CX-7 – 2,2 litru dīzeļdzinējs ar 173 ZS un 7,5 litru patēriņu

Ilgi gaidītais brīdis ir klāt – tagad Mazda CX-7 pieejama arī ar dīzeļdzinēju. 2,2 litru Common-Rail turbodīzelis attīsta 173 zirgspēku jaudu pie 3500 apgr./min. un 400 ņūtonmetru griezes momentu jau pie 2000 apgr./min. Kombinētajā ciklā automobilis tērē vien 7,5 litrus degvielas uz 100 km, tā CO2 izmeši ir 199 g/km, un automobilis atbilst Euro 5 izmešu standartiem. Automobilis ir aprīkots arī ar jaunās paaudzes dīzeļdegvielas cieto daļiņu filtru (DPF), kurš spēj atjaunoties ātrāk. Mazda CX-7 ar dīzeļdzinēju, atšķirībā no versijas ar benzīna motoru, ir aprīkota ar elektrohidraulisko stūres pastiprinātāju precīzākai stūres sajūtai un zemākam degvielas patēriņam. Mazda CX-7 ar dīzeļdzinēju ieskrienas līdz 100 km/h 11,3 sekundēs un tās maksimālais ātrums ir 200 km/h.

Mazda CX-7 joprojām būs pieejama arī ar 2,3 litru DISI turbo benzīna dzinēju ar 260 ZS (pie 5500 apgr./min.) jaudu un 380 Nm (pie 3000 apgr./min.) griezes momentu. Arī šim benzīna dzinējam ir veiktas nelielas modifikācijas, kas gan nav ietekmējušas motora parametrus. Mazda CX-7 2,3 DISI Turbo līdz 100 km/h ieskrienas 8,2 sekundēs un sasniedz 211 km/h lielu ātrumu.

Abi dzinēji tiek kombinēti ar sešpakāpju manuālo pārnesumkārbu.

Drošībai – pastiprināta virsbūve un aklās zonas monitoringa sistēma

Mazda CX-7 saņēmusi uzlabojumus virsbūvei. Tā pastiprināta, par 5 % palielinot virsbūves noturību pret vērpšanos. Tas palielina vadāmības stabilitāti un komfortu. Metināšanā pielietotas jaunākās tehnoloģijas, kas ļāvušas virsbūvi pastiprināt, nepalielinot svaru. Lai arī Mazda CX-7 allaž bijusi pazīstama kā automašīna ar labu vadāmību, tā uzlabota vēl vairāk, pateicoties jauniem amortizatoriem.

Vēl viens jaunums ir aizmugurē braucošo monitorēšanas sistēma (Rear Vehicle Monitoring System), kura atpazīst aizmugurē braucošās automašīnas, kas atrodas tā sauktajā aklajā zonā, un brīdina vadītāju, ja viņš grasās mainīt joslas. Tāpat atjaunotajai Mazda CX-7 ir pieejamas arī automātiskās avārijas gaismas, kuras iedegas ekstrēmas bremzēšanas gadījumā, kā arī riepu spiediena kontroles sistēma.

Kopš Mazda CX-7 ražošanas sākuma 2006. gadā, pasaulē ir pārdotas aptuveni 190 000 automašīnas, 30 000 no kurām – Eiropā. Pa šo laiku Mazda CX-7 ieguvusi 15 starptautiskos apbalvojumus.

Jau šobrīd atjaunoto Mazda CX-7 varat izmēģināt testa braucienā un pasūtīt pie Mazda oficiālā pārstāvja Latvijā Baltic Motors Ltd. Rīgā, Skanstes ielā 4a. Versija ar 2,3 litru DISI Turbo benzīna dzinēju maksā, sākot no 21 130 LVL. Savukārt versija ar 2,2 litru TD dīzeļa motoru nopērkama, sākot no 21 060 LVL.

 
Visi komentāri
 
273750. viesis 6.janvāris 2010 18:08
0 0 Atbildēt

Nu kāpēc nav automāta būtu normāla mašīna

273761. viesis 6.janvāris 2010 21:22
0 0 Atbildēt

11+ sekundes lidz simtam :D:D:D:D:D nožēlojami...

vēl buutu saprotami ja buut kaut kāds darbakumelš, bet shito sprāgoni sauk par premium :D:D:D

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti