Katrs piektais amerikāņu autovadītājs nezina satiksmes noteikumus 14

 
31.maijs 2010 9:08

Aptuveni 38 miljoni ASV autovadītāju - katrs piektais, kuriem ir vadītāja apliecība, nespētu nokārtot ceļu satiksmes noteikumu teorētisko testu, ja tas būtu nepieciešams.

<250>Par to ziņo AutoEvolution, atsaucoties uz amerikāņu apdrošināšanas kompānijas GMAC Insurance pētījumu. Kompānija aptaujājusi vairāk kā piecus tūkstošus ASV autovadītājus no 50 štatiem: vadītājiem vajadzēja atbildēt uz 20 jautājumiem, kas ņemti no eksāmenu biļetēm. Izrādījās, ka pareizo atbilžu procents - 76,2%.

Interesants fakts -  85% aptaujāto nespēja atbildēt uz jautājumu, kas jādara šķērsojot krustojumu pie pastāvīgi degoša dzeltena signāla. Vissliktākos "eksāmena" rezultātus uzrādīja ziemeļaustrum štatos. Pētījumā noskaidrots, ka nepareizo atbilžu autoru vidu vairāk ir sieviešu...

Bet vai jūs tagad varētu nokārtot CSN eksāmenu? Testu varat izmēģināt šeit »»

 
Visi komentāri
 
277306. viesis 31.maijs 2010 10:35
0 0 Atbildēt

Domāju, ka LV nebūtu neko spožāki cipari.

Cik daudz ir tādu, kas uzskata, ka - "ja braucu taisni, tad man ir galvenais ceļš"(tas vairāk uz stāvvietām un dzīvojamo zonu), aizmirstot par labās rokas likumu.

277308. viesis 31.maijs 2010 12:03
0 0 Atbildēt

277306. viesi tu kaut ko putrojies !!! Stāvvietās un dzīvojamās zonās nevar būt runa par galveno ceļu !!! Vel var runāt par kaut kādām priekšrocībām, bet ne galveno ceļu !!!

277309. viesis 31.maijs 2010 12:06
0 0 Atbildēt

Pie kam stāvvietas un dzīvojamā zona par tādām no CSN viedokļa kļūst tikai vietās kur ir uzstādītas attiecīgās zīmes, pārējais ir pagalmi, blakus teritorijas utml. !!!

277310. viesis 31.maijs 2010 12:16
0 0 Atbildēt

taisnība... piemēram rimī stāvvietās tikai retais iedomājas palaist pa perpendikulāru eju no labās nākošu tačku....

277311. viesis 31.maijs 2010 12:22
0 0 Atbildēt

Es jau rakstīju, ka iedomājas un "galvenais ceļš" tur būtu jāliek pēdiņās.

Ja labi gribētu, tad daudzās lielveikalu stāvvietās varētu spārnus/bamperus par velti saremontēt...

P.S. Daudzdzīvokļu māju pagalmos jāievēro dzīvojamās zonas CSN normas.

277312. viesis 31.maijs 2010 12:40
0 0 Atbildēt

Litraboolists - tehniski ir tā ka diezin vai tas labās rokas likums ir šādi attiecināms, jo stāvvietā pēc definīcijas nav tāda apsvēruma kā "krustojums", tad zin sanāk ka tas kurš kustas ārā no savas vietas kur tikko stāvējis arī būs jālaiž utt. Normālos apstākļos (ja vien kāds tikko nelien no savas apstāšanās vietas ārā) man šķiet ka avārijas gadījumā būtu abi jāatzīst par vainīgiem !!!

277313. viesis 31.maijs 2010 12:43
0 0 Atbildēt

Dzīvojamās zonas CSN normas BTW nosaka 2 lietas - ierobežo ātrumu un dod priekšrocības gājējiem un velobraucējiem - pastāstiet - kurš no jums šo ievēro !!!

277314. viesis 31.maijs 2010 12:45
0 0 Atbildēt
277315. viesis 31.maijs 2010 12:49
0 0 Atbildēt

Par gājējiem - virsū jau nebraukšu, bet nebūšu īpaši priecīgs, ja gājēji ies pa priekšu mašīnai pa braucamo daļu, kaut arī blakus ir trotuārs.

Ātrumu cenšos ievērot ar precizitāti +/- 10 km/h.

277316. viesis 31.maijs 2010 15:52
0 0 Atbildēt

Nu, ja pie mums būtu pāratestācija CSN eksāmenā, domāju, ka vismaz 2/3 no vecajiem autovadītājiem no pirmajā reizē to nenokārtotu. Pats auto tiesības ieguvu jau pirms 33 gadiem - līdz šim nobraukts bez avarījām. Bet, kad gadu atpakaļ, kad meita gāja autoskolā, papētīju tos ekšu jautājumus - pareizās atbildes zināju ļoti maz. Tikai pēc pamatīgas CSN normu izpētes, izdevās uz tiem ekšu jautājumiem atbildēt nekļūdīgi. Teorija ir teorija - ar laiku piemirstas.

277317. viesis 31.maijs 2010 16:01
0 0 Atbildēt

Intereses pēc izpildīju CSDD testu uz B kategoriju - 29 no 30, bet arī pati apliecība man ir tikai 6 gadus.

277318. viesis 31.maijs 2010 16:49
0 0 Atbildēt

Tak tai eksāmenā ir tādi jautājumi, kas CSN nemaz nav - piemēram, kāds ir pieredzējuša autovadītāja reakcijas laiks (pareizā atbilde 1 sek).

277322. viesis 1.jūnijs 2010 9:16
0 0 Atbildēt

es domaaju, ka muusu csdd eksaamenu 10 % amerikaanju speetu nokaartot sekmiigi

viniem nav eksaamenaa debiiili jautaajumi, bet vienkaarshi un saprotami - lai paarbaudiitu elementaaru izpratni par csn nevis iegaaztu uz kaadu aakji

277343. viesis 1.jūnijs 2010 19:05
0 0 Atbildēt

Domāju, arī mūsējie tikai 10% spētu nokārtot

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti