Porsche Cayenne V6 – būt vai nebūt? 7

 
27.augusts 2003 0:00

Jau pirms nedēļas dažos masu medijos izskanēja apgalvojums, ka Porsche apgrozībā taisās laist jaunākā bezceļnieka Porsche Cayenne “lēto” versiju. Porsche nākamajā gadā vēlas pārdot vairāk nekā 70000 automobiļu. Varbūt arī izdosies – “lēto” Porsche pirks vairāk.

Porsche Cayenne V6 saņems VW dzinēju. Līdz šim Porsche Cayenne tika aprīkots ar 450 Zs un 340 Zs jaudīgiem dzinējiem. Jaunais dzinējs būšot aptuveni tāds pats, kādu varam ieraudzīt zem VW Golf R32 motora pārsega. Tā jauda sasniedz tikai “niecīgus” 240 Zs. Ar šo dzinēju Porsche Cayenne V6 sasniegs 214 km/h maksimālo ātrumu, no 0 līdz 100 km/h paies veselas 9,1 sekunde.

cayenne.jpg

Žēl gan. Ko tik autoražotājs neizdomās, lai palielinātu peļņu. Porsche Cayenne ar V6 dzinēju runā tikai vienu – vissliktākie rādītāji no visiem aktuālajiem Porsche modeļiem. Toties cena varētu būt pieņemamāka – aptuveni 48000 eiro. Salīdzinoši – abas līdz šim nopērkamās Porsche Cayenne versijas maksāja aptuveni 60000 un 100000 eiro.

Shearer, speciāli iauto
Foto: Auto Bild

 
Visi komentāri
 
94295. viesis 26.augusts 2003 13:51
0 0 Atbildēt

skiet porsche meginaj jau reiz pardot letas masinites- un izgaazaas- pamatiigi

94440. viesis 27.augusts 2003 10:05
0 0 Atbildēt

Kuras leetaas mashiiniites tu domaa? 924 modeli? Nu par izgaashanos to gruuti nosaukt ...

Kolenvals

94449. viesis 27.augusts 2003 10:35
0 0 Atbildēt

Labak nevis par dzineju butu domajushi bet par dizainu!

Kursh sho varbut tehniski pilnigaako, bet dizainiski kropligako mashiinu pirks? Vai kads pirktu MB ja tas vizuali izskatitos pec ZAZ?

94518. viesis 27.augusts 2003 19:38
0 0 Atbildēt

nu vot atkal panesās :) ja uzskati, ka sūds, tad nepērc :) tik un tā lielākajai daļai ļautiņu latvijā JEBKURŠ porsche ir tālais zilais sapnis :):):)

protams, ja maksātu 10000$ tad daudzi paņemtu - A BET CITĀDI - SKĀBAS TĀS VĪNOGAS :) vai ne? :):):)

94540. viesis 28.augusts 2003 8:37
0 0 Atbildēt

Ja ieliktu VAZ motoru varētu tirgot vēl lētāk :)

94773. viesis 29.augusts 2003 19:14
0 0 Atbildēt

Diemžēl jāpiekrīt komentāram "Žēl gan". Esošie modeļi gan ir tiešām vienreizēji. Gan gaitas īpašības, gan salona apdare, gan elektronika. Ārējais izskats - gaumes lieta. Man patīk. Ja apkarina ar "Tequipment" lietiņām izskatās asāk.

sia "Baltijas sporta auto" pārstāvis

98181. viesis 23.septembris 2003 16:36
0 0 Atbildēt

Ai, ai ai mazo Aso lelliiti grib pataisiit par masu preci :( Zheel

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti