Latvijas čempioni izcīna uzvaras „Latvija 2003” 7

 
6.oktobris 2003 9:06

Uzvarot Latvijas čempionāta autorallijā pēdējā posmā – rallijā „Latvija 2003” – par valsts čempioniem absolūtajā vērtējumā kļuvuši Ivars Vasaraudzis/Valdis Spredzis ar „Mitsubishi Lancer Evo 7” automašīnu. Šis Vasaraudzim/Spredzim ir otrais Latvijas čempiona tituls pēdējos trīs gados.

Vienīgie Vasaraudža konkurenti uz titulu – pērnā gada Latvijas čempioni absolūtajā vērtējumā Matīss Mežaks/Arnis Ronis – izstājās 11. ātrumposmā ātrumkārbas defekta dēļ. Līdz tam brīdim Mežaks bija pārliecinošs līderis un bija uzvarējis visos ātrumposmos, kas notika pa grants segumu. Taisnības labad gan jāsaka, ka arī uzvara „Latvijā 2003” Mežakam nebūtu pietiekoša, lai kļūtu par šīgada Latvijas čempionu.

N4 grupā diezgan negaidītu uzvaru izcīnīja Aivis Egle/Juris Vilmanis, pirmo reizi karjerā kļūstot par Latvijas čempioniem autorallijā. Savus tuvākos sekotājus un šīgada Latvijas čempiontitula galvenos pretendentus – pērnā gada čempionus Jāni Vorobjovu/Gunti Ervaldu – Egle finišā apsteidza par gandrīz 10 sekundēm. Ceturtie finišēja poļi Tomašs Kuhārs/Maciejs Voda. Trijos ātrumposmos Kuhārs izcīnīja uzvaras N4 grupā, bet pārējos astoņos posmos labāki bija Latvijas sportisti – Aivis Egle vai Jānis Vorobjovs.

AN 2000 grupā šajā rallijā labākie bija Aivars Kivkucāns/Guntis Lāme. Tādējādi viņi otro reizi karjerā kļuva par Latvijas čempioniem. Viņiem uz papēžiem mina Gatis Vecvagars/Juris Sprūde, tomēr avārija 9. ātrumposmā neļāva Gatim pacīnīties ar Aivaru.

R13 klasē pārliecinoši līderi bija Raimonds Strokšs/Anrijs Jesse, kuri jau pirms sacīkstes bija nodrošinājuši Latvijas čempiona titulu. Strokšam šis bija pirmais čempiona tituls autosportista karjerā.

R1600 klasē ceturto uzvaru šosezon svinēja Māris Neikšāns/Edgars Utāns, pirmo reizi kļūstot par Latvijas čempioniem autorallijā. 20 gadus vecajam Neikšānam šis bija sestais valsts čempiona tituls autosportā – četrreiz viņš triumfējis rallijkrosā, bet vienreiz – autokrosā. Otrais R1600 klasē finišēja Māra jaunākais brālis – 18 gadus vecais Andis Neikšāns pārī ar Jāni Uzaru. Šī Andim bija tikai otrā rallija sacīkste viņa karjerā.

R2000 klasē čempiontitulu jau iepriekš bija nodrošinājuši Dans Leščs/Jānis Vīksna, bet šoreiz „BRC autocentrā” kā uzvarētāji iebrauca Haralds Drāznieks/Jānis Drāznieks. A8 grupā gan čempiontituls, gan uzvara sacīkstēs Ivaram Vasaraudzim/Valdim Spredzim. Komandu vērtējumā šogad labākā „BTV Rally Team”.

Visa svaigākā informācija, kā arī pilni sacīkstes rezultāti – internetā – www.autorally.lv.

Rallija “Latvija 2003” preses sekretārs Mārtiņš Dzenītis,
Tālr. 7037974 vai 6598888, e-mail
martins@traubergs.lv

 
Visi komentāri
 
99760. viesis 6.oktobris 2003 9:36
0 0 Atbildēt

R 13 Talsinieki rulzz :)

99762. viesis 6.oktobris 2003 9:39
0 0 Atbildēt

kur ir trampliina video??????

99773. viesis 6.oktobris 2003 10:44
0 0 Atbildēt

hehe man ir :) shonedeelj ciparoshu :)

MaD

99783. viesis 6.oktobris 2003 12:06
0 0 Atbildēt

Mad, nu tad uz priekshu un gaidam video ieksh 4rati jau droshvein?

99805. viesis 6.oktobris 2003 15:23
0 0 Atbildēt

jaa Bils 4rati :)

MaD

99970. viesis 7.oktobris 2003 13:13
0 0 Atbildēt

MaD rulz! 8)

99983. viesis 7.oktobris 2003 14:01
0 0 Atbildēt

varu pateikt ka materiaals saciparots, un shonedeelj saakshu monteet :) iespeejams uz nedeeljas beigaam buus.

Shajos linkos ir paaris bildes ko focheeja mans viens korish:

www.x-faili.lv/marekz/555.jpg

www.x-faili.lv/marekz/ervo.jpg

www.x-faili.lv/marekz/agents.jpg

Tāli :) pac rulz :)

MaD

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti