Scania piedāvā jubilejas kravas auto 8

 
21.oktobris 2003 8:44

Turpinot Scania 10 gadu jubileju Latvijā, viens no tirgus līderiem kravas automašīnu segmentā virs 16 tonnām SIA “Scania Latvia” saviem klientiem piedāvā īpašās jubilejas komplektācijas automašīnas - 420 HPI Topline.

SIA “Scania Latvia” direktors Ervīns Arents, raksturojot jubilejas auto atzīmēja, ka klientiem, neieguldot papildus naudu, ir iespēja iegūt savā īpašumā kādu no 25 īpaši nokomplektētām desmitgades automašīnām. 420 HPI Topline ir aprīkots ar dažādiem elementiem, kas paaugstina vadītāja ērtību, degvielas ekonomiju un prestižu.

Scania desmitgades auto uz Latvijas ceļiem varēs atpazīt pēc īpašiem sudrabotiem moldingiem kabīnes priekšējai restei, platleņķa spoguļiem un vēja aizsargstikliem uz sānu logiem. Vēl automašīnas bremžu sistēma ir papildināta ar Scania Retarder bremzēm, kas kopā ar motora bremzi nodrošina kopējo bremzēšanas jaudu līdz 884 Zs. Šoferu ērtībai jubilejas auto ir aprīkots ar luksus ādas sēdekli, alumīnija/ādas stūri un brauciena datu uzskaites sistēmu.

Līdz 20. oktobrim Scania desmitgades auto jau ir pasūtījušas 9 kompānijas.

R124 LA4X2NA 420 HPI Topline   

Tehniskā specifikācija:

Priekš.tilta celtspēja: 7 100 kg
Aizm.tilta celtspēja: 11 500kg
Šasijas augstums un tips: standarta augstums, L klase
Riteņu bāze: 3700 mm
Motors: DC 12 03 HPI, tilpums 12 litri,  420 Zs,  2100 Nm, 1100-1300 apgr./min
Pārnesumu kārba: GRS 900R 12+2 pārnesumi
Priekšējā balstiekārta: paraboliskās atsperes, stabilizators
Aizm. balstiekārta: gaisa atsperojums
Bremzes: disku bremzes, ABS, EBS, TC
Palīgbremzes: Scania motora bremze, Scania Retarders (kopējā jauda līdz 884zs)
Riepas priekšā: 385/65R22.5 XFA1  Michelin
Riepas aizmugurē: 315/70R22.5  XDA2 Michelin
Degvielas tvertne: 700 litri, alumīnija
Kabīnes tips: CR 19 Topline augstā
Guļvieta: 2 guļvietas
Krāsa:  pēc izvēles purpura sarkana vai tumši zila

Kabīnes, šasijas un ārējais aprīkojums

Alumīnija/ādas stūre
Alumīnija instrumentu panelis
Vadītāja sēdeklis LUX
Ekskluzīva pelēkas ādas + auduma sēdekļu apdare
Ekskluzīva pelēkas ādas durvju apdare
Kondicionieris
Kabīnes autonomā apsilde, gaiss+gaiss
Brauciena kontroles dators (Trip computer)
Āra temperatūras un dienā nobraukto km mērītājs
CD magnetola
Tahogrāfs/spidometrs 1 diena 2 šoferi
Kabīnes spoileri
Scania imobilaizers
Sudraboti moldingi  kabīnes priekšējai restei
Tonēts priekšējais stikls
Galveno lukturu elektriska augstuma regulēšana
Galveno lukturu mazgātāji
Elektriskie logu pacēlāji 
Elektriski regulējami spoguļi 
Apsildāmi spoguļi
Tālās un miglas lukturi bamperā
Plastikāta bampers ar aizveramiem kāpšļiem
Vēja aizsargstikli sānu logiem
Platleņķa spoguļi abās pusēs
Šasijas sānu sargi ar plastikāta paneli
Slodzes mērītājs uz aizmugures asi
Sedli Jost JSK37C-Z augstums 150 mm

Garantija: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  1 gads pilnā garantija + 12 mēnešu mezglu  un agregātu (papildus garantija)

Automašīnu skaits ierobežots.

 
Visi komentāri
 
101777. viesis 21.oktobris 2003 9:54
0 0 Atbildēt

a kapeec nau mineeta ceena???

ne nu HPI labi darba zirgi, tas to4!

bet "brauciena datu uzskaites sistēmu" - diez vai vadiitaajs buus prieciigs par sho sisteemu, jo vadiitaja ienaakumi, nau tikai darba alga, bet arii paardota soljara, visaadiem diiselistiem, un ar sho sisteemu buuus taa pagruuti norakstiit vairaak litrus uz 10 km :))

nu tas taaaa

101791. viesis 21.oktobris 2003 11:20
0 0 Atbildēt

AleX-GT! Cena šim auto ir 76 500 EUR. Datu sistēma ir laba lieta ne tikai firmas vadībai bet arī pašam šoferim. Īpaši laba lieta šaja auto ir slodzes mērītājs uz aizmugurējo asi.Bet piedāvāta cena ir par augstu. Dēļ dažiem aluminija gabaliem! Normali šim auto jamaksa apm 72 000 EUR.

101793. viesis 21.oktobris 2003 11:35
0 0 Atbildēt

2 vies 21.10.2003 11:20

pilniigi piekritu, par to sisteemu...bet fakts ir fakts, nu nemiil vadiitaaji visu to gudro sisteemu....

101808. viesis 21.oktobris 2003 13:17
0 0 Atbildēt

Peerkot 5 un vairaak auto, cena ir stipri zemaaka, vismaz nejubilejas autinjiem :) Skjiet ka viens jubilejnieks ieripoja muusu autoparskaa!

101817. viesis 21.oktobris 2003 14:22
0 0 Atbildēt

tur ir taa lieta, ka ne visi var atljauties igadaties 5 un vairaak trucks uzreiz, dargi sanaak...

101821. viesis 21.oktobris 2003 14:56
0 0 Atbildēt

Kaut kas ozh peec reklaamas raksta, ko Mmm?

101822. viesis 21.oktobris 2003 15:12
0 0 Atbildēt

Es ar 1u taadu gribeetu - brauc savaa nodabaa, vizinies, ne par ko neuztrucies, visi tevi respektee, un veel paguleet var ar luxu - pat 2ataa... ehhh... ;)

101836. viesis 21.oktobris 2003 18:40
0 0 Atbildēt

taalbrauceeja sapnis.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti