Honda Racing Latvia - «Sarmas» pārsteigumi 2

 
10.februāris 2004 0:02

Pagājušajā nedēļas nogalē, 6. un 7. februārī Gulbenes un Cesvaines apkārtnē norisinājās Latvijas un Igaunijas autorallija čempionātu otrais posms – rallijs "Sarma 2004".

Šogad šis pazīstamais, ātrais un sniegotais ziemas rallijs, kas ir vienīgais ziemas rallijs, kas notiek Latvijā, stipri nosacīti atgādināja par ziemu. Dažbrīd sniega vietā no gaisa krita ūdens piles.

sarma_2004_2.jpg
Raimonda Volonta (V4Motors) foto

Pēc panākumiem sezonas pirmajā rallijā "South-Estonia Winter Rally", kas ļāva "Honda Racing Latvia" komandai izvirzīties pirmajā vietā Latvijas čempionāta autorallijā komandu vērtējumā, komanda rallija faniem un komandas līdzjutējiem bija sagādājusi vairākus pārsteigumus. Šoreiz izmaiņas bija skārušas abas "Honda Racing Latvia" ekipāžas. Kā lielākais pārsteigums visiem bija Krišjāņa Caunes debija pilota lomā, ko līdz šim veiksmīgi pildījis Krišjāņa tēvs un trīspadsmit kārtējais Latvijas čempions Ivars Caune. Kā stūrmanis Krišjānim šajā rallijā bija pagājušās sezonas Andra Lontona stūrmanis Artis Štrauss. Savukārt brāļu Šimkus ekipāža šoreiz bija pārvērtusies par tēva un dēla ekipāžu. Šajā rallijā piepildījās Kaspara Šimkus sapnis, un viņam blakus kā stūrmanis sēdās Latvijas pieredzējušākais un titulētākais stūrmanis Andris Šimkus, kurš vienlaikus ir brāļu Šimkus ekipāžas treneris.

Veicot šādas izmaiņas "Honda Racing Latvia" mērķis bija uzlabot Kaspara Šimkus rezultātus šajā rallijā un dot papildus iemaņas nākamajiem rallijiem, kā arī izmēģināt Honda Civic Type-R spēkus ar nepieredzējušu rallija pilotu pie stūres. Līdz šim fantastiskus rezultātus ar Honda Civic Type-R ir uzrādījis Ivars Caune, kurš ar savu pieredzi spēj uzrādīt ar jeb kādu auto.

Rallija "Sarma 2004" starts tika dots 6. februārī Gulbenes centrā, bet pirmās sacensību dienas četri ātrumposmi notika Cesvaines apkārtnē. Sākot ar dienas pirmo ātrumposmu ekipāža Kaspars Šimkus / Andris Šimkus uzrādīja ļoti labus un stabilus rezultātus, dienu pabeidzot kā savas klases līderi un 12. absolūtajā ieskaitē. Nedaudz lēnāk notika Krišjāņa pierašana pie sacensību apstākļiem, bet ne tik lēni kā tika gaidīts. Līdz 4. ātrumposmam Krišjānis no Kaspara kopvērtējumā atpalika 16 sekundes, neskatoties uz to, ka Krišjānim 2. ātrumposmā nācās apdzīt pa priekšu braucošo Mareku Okmani. Sacensību 4. ātrumposmā Krišjānis atkal noķēra pa priekšu braucošo Mareku Okmani, bet ātrumposma pēdējā līkumā kupenā bija iestidzis Krievijas sportists Igors Sokolovs. Ieraugot Sokolova automašīnu uz ceļa Krišjānis nedaudz satrūkās un, lai izvairītos no sadursmes iebrauca kupenā, kas Krišjānim maksāja lieku pusotru minūti.

Šajā starpgadījumā zaudēto laiku K. Caunem neizdevās atgūt līdz rallija beigām, tomēr ekipāža veiksmīgi pabeidza ralliju trešajā vietā t.s. 2 litru klasē un 2. vietā N2000 ieskaitē, palaižot priekšā tikai A. Vecvagaru un savus komandas biedrus – Kasparu un Andri Šimkus. Patiešām, pieredzējuša stūrmaņa tieša klātbūtne sacensībās palīdzēja Kasparam Šimkum pa īstam atraisīties un rallijā „Sarma 2004” būt ātrākajam starp dalībniekiem, kas startēja ar vienas ass piedziņas automobiļiem. K. Šimkus attiecīgi ir kļuvis par N2000 klases līderi Latvijas čempionāta kopvērtējumā. Savukārt „Honda Racing Latvia” pēc diviem čempionāta etapiem joprojām patur 1. vietu komandu ieskaitē.

 
Visi komentāri
 
114210. viesis 10.februāris 2004 10:33
0 0 Atbildēt

ja, shoreiz honda lika uz pareizam kartim - kaa var tik radikaali atshkjirties Kaspara braukshana ar brali un tevu - tas ir jocigi. abas hondas gaaja lopaa, braukshanas tehnikas gan abiem atshkjiras. krishjanis ir kreisas kajas bremzeetaajs un seedinaataajs, kaa pats caune, kasparam shads stils tik atklaati nav noverojams. ja komanda paliks shada sastaavaa, buus ko shgad redzeet.

114900. viesis 14.februāris 2004 9:15
0 0 Atbildēt

neveelos teikt neko sliktu,bet vai sajaa(n 2000)klasee vini abi nav vieniigie brauceeji?tad par ko taa sajuusminaaties??

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti