Pētīs ceļa posma Koknese-Pļavinas attīstību 6

 
18.maijs 2004 3:28

Šogad plānots sākt autoceļa posma Koknese-Pļaviņas attīstības izpēti, un nākotnē pašreizējo ceļa posmu varētu vai nu rekonstruēt, vai arī būvēt jaunu ceļu, kas ietu pa citu maršrutu, aģentūrai BNS pastāstīja Latvijas Autoceļu direkcijas ceļu būvinženieris Aivis Arnītis.

Viņš skaidroja, ka pašlaik autoceļa posms Koknese-Pļaviņas ir labā stāvoklī. Savukārt padomju gados iesāktās šosejas Rīga-Maskava posms Tīnuži-Koknese ir nepabeigts, tādēļ abus ceļa posmus varētu savienot. "Pašlaik Rīgas-Maskavas šoseja izbeidzas pļavā un  esošais ceļš nespēj izturēt satiksmes intensitāti," Arnītis skaidroja, piebilstot, ka jau nākamgad plānots sākt ceļa posma Tīnuži-Koknese būvniecību.

Direkcijas ceļu būvinženieris norādīja, ka pirms aptuveni septiņiem gadiem jau veica ceļa posma Koknese-Pļaviņas attīstības izpēti, taču šogad plānots sākt vēl vienu pētījumu, lai precizētu informāciju un vienotos, vai posmā nepieciešams būvēt jaunu ceļu vai tikai rekonstruēt esošo.

Ir izsludināta sarunu procedūra par autoceļa posma Koknese-Pļaviņas 16 kilometru attīstības izpēti, veicot arī ietekmes uz vidi novērtējumu. Ja ceļu nolems būvēt no jauna, plānots izstrādāt arī dažādus ceļa trases variantus. Ceļu posma būvniecību vai rekonstrukciju paredzēts arī publiski apspriest.

Ceļa posma Koknese-Pļaviņas izpētes darbi plānoti no šā gada augusta līdz 2006.gada augustam.

Arnītis prognozēja, ka lēmumu par ceļa posma Koknese-Plaviņas būvniecību vai restaurāciju varētu pieņemt pēc 2010.gada, kad pabeigs Tīnužu-Kokneses ceļa posma būvniecību.

Pretendentiem, kuri vēlas piedalīties konkursā par minētā ceļa posma izpēti, jāiesniedz izziņa par samaksātajiem nodokļiem valstī, kurā pretendents reģistrēts, un izziņa par apgrozījumu pēdējos trijos gados.

Piedāvājumu vērtēšanā vissvarīgākā būs cena (40%), seko uzdevuma izpratne (18%), pretendenta pieredze (18%), speciālistu individuālā kompetence (18%), kā arī darba izpildes termiņi (3%) un tehniskais nodrošinājums (3%). 

Konkursa nolikumu un papildu dokumentāciju var saņemt līdz 15.jūlijam, līdz kuram arī piedāvājumi jāiesniedz. Šajā datumā piedāvājumi arī tiks atvērti.

Jau vēstīts, ka Tīnužu-Kokneses ceļa posma projekta pieteikumu Eiropas Savienības (ES) Kohēzijas fonda līdzfinansējumam izstrādās uzņēmums "Ceļu projekts", kurš par šiem darbiem saņems 1,114 miljonus latu.

Satiksmes ministrijas Investīciju departamenta direktors Andulis Židkovs aģentūrai BNS iepriekš sacīja, ka šo ceļa posmu plānots sākt būvēt nākamgad. Šo projektu, kura kopējās izmaksas ir vairāk nekā 50 miljoni eiro (32,9 miljoni latu), Eiropas Komisijai apstiprināšanai plānots iesniegt šoruden.

RĪGA, MAI 17, BNS

 
Visi komentāri
 
126731. viesis 18.maijs 2004 9:11
0 0 Atbildēt

nu b.... atkal pētīs tur tak ir iesākta maskavas šosejas būvniecība vajag tik turpināt.

126747. viesis 18.maijs 2004 9:42
0 0 Atbildēt

Ir jau citi celji un arrii taas pasas sosejas posmi, kur rekonstrukcija prasaas stipri vairaak.

Bet, ja nu taa tas augsaa ir leemis, tad taa ar notiks..

126753. viesis 18.maijs 2004 10:00
0 0 Atbildēt

Kas tur ko pētīt, katrā virzienā divas joslas un atdalošo zaļo zonu, atrisinās uzreiz trīs jautājumus:

1) fūres neradīs avārijas situācijas uz ceļiem;

2) mazāk letālu avāriju būs, jo nereālāka iespēja saskrieties "purns-purnā";

3) beidzot redzēs ka maktenigais akcīzes nodoklis no degvielas arī ceļos tiek ieguldīts.

P.S. Ja un no konkuru uzvarētājiem garantijas miljonus, lai nav pēc diviem gadiem sekums jau kirdik, bet neviens pie tā nejūtas vainīgs.

126771. viesis 18.maijs 2004 10:40
0 0 Atbildēt

tas svarigakas lietas tiek uzskatitas par mazsvarigam :

speciālistu individuālā kompetence (18%),

kā arī darba izpildes termiņi (3%)

un tehniskais nodrošinājums (3%).

126818. viesis 18.maijs 2004 13:38
0 0 Atbildēt

ko tur peetiss!!! pagaajusho gan vienam posmam tika likts jauns segums .... ganjau atkal lidzekli pa kluso janoraksta

126828. viesis 18.maijs 2004 14:07
0 0 Atbildēt

Īsāk sakot tika pateikts tas ka ātrāk par 2015 gadu izmaiņas Daugavpils šosejas bardakā nav gaidāmas. Līdz 2010 gadam tiks imitēta intensīva problēmas risināšana.

A tas ka tai šosejai jau TAGAD vajag risinājumu šķiet ka nevienu pārak nesatrauc. Līdz brīdim kad pēc rakstā minētajiem plāniem tiks uzbūvēta vai pārbūvēta šoseja tās abas malas visā garumā būs nosētas ar krustiem un ziediem. Brāļu kapi vienvārdsakot.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti