Šūmahers uzvar Eiropas Grand Prix izcīņā 4

 
31.maijs 2004 11:00

"Ferrari" vācu pilots Mihaels Šūmahers svētdien Nirburgringas trasē Vācijā bija ātrākais Eiropas "Grand Prix" izcīņā, gūstot sesto uzvaru septiņos posmos 2004.gada Pirmās formulas (F-1) pasaules čempionātā.

Arī otrais pakāpiens uz goda pjedestāla tika "Ferrari" braucējam - brazīlietim Rubensam Baričello, bet trešais finišu sasniedza BAR britu pilots Džensons Batons. Ceturto reizi sezonā abi "Ferrari" braucēji visus pārējos konkurentus atstāja aiz sevis.

Sešiniekā iekļuva abi "Renault" piloti itālietis Jarno Trulli un Spānijas braucējs Fernando Alonso, kā arī "Sauber" komandas Itālijas autosportists Džankarlo Fisikella. Ieskaites punktus par vietu astoņniekā vēl nopelnīja austrālietis Marks Vēbers ("Jaguar") un "Williams" kolumbietis Huans Pablo Montoija.

Šūmahers startēja no pirmās pozīcijas, saglabājot vadību, kas sacīkstes gaitā arvien pieauga. Tikai iegriešanās tehniskajos boksos viņu uz laiku atvirzīja tālākās pozīcijās. Kad arī citi braucēji sāka apmeklēt tehniskos boksus, Šūmahers atguva vadību, un jau 20.aplī viņa pārsvars pār tuvākajiem sekotājiem pārsniedza 15 sekundes. Šūmahers vēl divas reizes iebrauca tehniskajos boksos un aizvadīja cīņu līdz pārliecinošai uzvarai.

BAR japāņu pilota Takumas Sato cerības uz godalgotu vietu izdzēsa dzinēja aizdegšanās. Savukārt Ralfam Šūmaheram brauciens beidzās jau pirmajā aplī pēc sadursmes ar savu komandas biedru Montoiju.

Pat līdz distances pusei netika neviens no "McLaren" braucējiem. Dzinēja problēmu dēļ pēc 11 apļiem izstājās Somijas pilots Kimi Raikonens, bet 16 apļus vēlāk pēc līdzīgas likstas sacīksti beidza arī skots Deivids Kulthārds.

Apbalvošanas ceremonijā abi "Ferrari" piloti neizlaistīja tradicionālo šampanieti, tādējādi izrādot cieņu ceturtdien mirušajam "Fiat" priekšsēdētājam Umberto Anjelli. "Ferrari" ir "Fiat" koncerna daļa.

Pasaules čempionāta kopvērtējumā M.Šūmaheram ir 60 punktu, bet viņa tuvākais sekotājs Baričello ar 46 punktiem ieņem 2.vietu.

RĪGA, MAI 30, BNS

 
Visi komentāri
 
128670. viesis 31.maijs 2004 11:54
0 0 Atbildēt

garlaiciigi :(

128673. viesis 31.maijs 2004 12:07
0 0 Atbildēt

pavisam garlaicīgi.

128675. viesis 31.maijs 2004 12:26
0 0 Atbildēt

ka jaanotiek tas notiksies!

128754. viesis 31.maijs 2004 18:37
0 0 Atbildēt

Vistizlāk izskatās , ka tas vācu tītars savu līko pirkstu baksta uz visām pusēm...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti