Latvieši gūst 7 pjedestālus no 12 iespējamiem! 4

 
28.jūnijs 2004 10:13

Piecu valstu sportistu konkurencē pie lieliskiem panākumiem FIA Ziemeļeiropas Superkrosa (NEZ Supercross) čempionāta 1. posmā Lietuvas trasē Vilkičos tika Latvijas komanda. Četras klasēs izcīnītas trīs uzvaras, trīs otrās vietas un viena trešā pozīcija!

1600 Junior kategorijā pie uzvaras tika pērnā gada Baltijas čempions Jānis Aleksejevs, kurš sīvā cīņā pārspēja spēcīgos mājiniekus. Lietuviešiem garām tika arī Latvijas čempions Raimonds Tiltiņš, gūstot otro vietu. Trešais palika 2002. gada Baltijas čempions lietuvietis Vitauts Baranausks. Ļoti spēcīgs bija Krievijas braucējs Arkādijs Bogomolovs, kurš uzvarēja savā pusfinālā. Taču ar to maskavieša sacīkste bija galā, jo neizturēja motors.

2000 Super klasē Latvijas braucēji bija pārliecinoši labākie – no starta vadībā aizbrauca Jānis Ikers, taču drīz viņam tika garām Jānis Bogdanovičs, gūstot uzvaru Superkorsa čempionāta atklāšanas sacīkstē. Ikeram -- otrā vieta, kas ir kuldīdznieka līdz šim augstākais panākums. Trešais finišēja Kaspars Bloms, taču saņēma diskvalifikāciju par neatļautu kontaktu, pjedestāla pozīciju atdodot mājiniekam Romam Knitam. Ceturtais – Polijas braucējs Mateušs Tarasjevičs.

Open klasē pirmo sacīksti šosezon aizvadīja divkārtējais Baltijas čempions Ivars Kuļikovskis un pierādīja, ka joprojām nav uzvarams – viņam izdevās aiz sevis noturēt šā brīža Latvijas čempionāta līderi Rolandu Jaunzemu. Arī trešajā vietā Latvijas braucējs Igors Gabecs, aiz sevis atstājot Andri Kuļikovski un igauņus Marko Mātiku un Ahti Sei.

D-1 klasē startēja tikai Lietuvas braucēji. Uzvaru guva Eiropas trases izvagojušais Rolands Zujevs, aiz sevis atstājot Valdu Stankūnu un Gintautu Ramanausku.

Nākamais FIA NEZ Superkrosa čempionāta posms – 17. un 18. jūlijā Bauskā, Mūsas trasē!

 
Visi komentāri
 
131113. viesis 28.jūnijs 2004 11:10
0 0 Atbildēt

PJEDESTĀLUS!!! Gandrīz apgāzos no smiekliem! Kā kaut kas tāds var ienākt prātā? :) :) :)

131115. viesis 28.jūnijs 2004 11:14
0 0 Atbildēt

Prieks par muuseejiem.

131193. viesis 28.jūnijs 2004 21:36
0 0 Atbildēt

biju,skatiijos.labi bija,zeel tik ka Blomu diskvalificeeja.vajadzeeja vinam paciesties,gan buutu leiti notesis...

131303. viesis 29.jūnijs 2004 14:08
0 0 Atbildēt

Nav saprotams,par ko īsti ir jāsmejas.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti