6 mēnešos avārijās gājušas bojā 207 personas 15

14.jūlijs 2004 0:00

Statistika ir nepielūdzama. Valsts policija ziņo: 2004.gada 6 mēnešos Latvijā reģistrēti 23'777 ceļu satiksmes negadījumi. Tas ir par 3339 vairāk kā pagājušajā gadā šajā periodā.

207 personas ir gājušas bojā. Šogad - par 35 vairāk nekā pērn, bet 2926 (+216) personas guvušas ievainojumus.

174 (+61) personas ir vadījušas transportlīdzekli narkotisko vielu ietekmē, 7060 (-305) - alkohola reibumā. Šis skaitlis ir nedaudz samazinājies.

2004.gada 6 mēnešos reģistrētas 14'798 zādzības, kas ir par 89 mazāk nekā pērn. Palielinājies zādzību skaits no automašīnām –1982 (+185).

 
Visi komentāri
 
132610. viesis 14.jūlijs 2004 0:08
0 0 Atbildēt

pasule iet uz beigam...

132611. viesis 14.jūlijs 2004 0:20
0 0 Atbildēt

Neiet vis bojaa. Delfos vakar bija zinja, ka Indija driiz buus pasaulee lielaakaa valsts, apsteidzot Kjiinu. Tur buushot ap 1,5 miljardi (!) iedziivotaaju :)) Pareizaak jaasaka, ka latvieshi iet nebuutiibaa - gan tieshaa, gan paarnestaa noziimee :)

132617. viesis 14.jūlijs 2004 6:10
0 0 Atbildēt

Jānomaina CP vādība runā daudz ,nepārtraukti sola ka situācija uzlabosies ,bet skaitļi runā paši par sevīm.

132618. viesis 14.jūlijs 2004 8:03
0 0 Atbildēt

vadību var būt,bet mūsu vadītāji 90% ir auni!!!

132620. viesis 14.jūlijs 2004 8:51
0 0 Atbildēt

Ja skatāmies šos skaitļus, tad sanāk ka avāriju un bojā gājušo skaits ir pieaudzis tieši proporcionāli sodanaudām. Tātad lai samazinātu šos bēdīgos statistikas rādītājus, jāsamazina sodanaudas par satiksmes noteikumu pārkāpumiem.

Jums škiet ka es domāju neloģiski? Nē, es vienkārši spriežu pēc tās pašas loģikas, pēc kuras spriež CSDD attiecībā un max braukšanas ātruma palielināšanu.

132621. viesis 14.jūlijs 2004 8:55
0 0 Atbildēt

Kad tas vienreiz beigsies!??Lai Dievs mūs visus sargā!

132625. viesis 14.jūlijs 2004 9:08
0 0 Atbildēt

Vot i tolks no visām tām organizētajām akcijām. Mūsu cilvēku ar vēl veco CCCP zakalku tik vienkārši nepārmācīsi. :)

132629. viesis 14.jūlijs 2004 9:21
0 0 Atbildēt

Un vēl runā, ka jāpalielina atļautais ātrums... Vai tad jau ar esošo cietušo nepietiek?

132638. viesis 14.jūlijs 2004 10:41
0 0 Atbildēt

To: viesis 14.07.2004 09:21

Kaapeec Tu domaa, ka tas ir saistiits ar max aatrumu uz dazhaam shosejaam?

IMHO shie ir ljoti nepilniigi statistikas dati, kas sniedz nepareizu priekshstatu.

1-kaart vajadzeetu smalkaaku ststistiku par negadiijumiem ar cietushajiem. Cik no tiem noticis pilseetaa, cik uz lielajiem celjiem, cik uz lauku celjiem.

Taapat vajadzeetu nodaliit, cik gadiijumos vainiigs aatrums, cik gadiijumos alkohols, cik kaut kas cits.

Attieciibaa uz it kaa mazaaku dzerusho skaitu, pienjemu, ka taa ir lieciiba par sliktaaku CP darbu, jo idiotu, kas brauc dzeerumaa skaits nav samazinaajies... Ko gan var gribeet, ja CP taisa akciju dzeeraaju kjershanai darba dienaa darba laikaa, kaa tas bija pirms jaanjiem...

132669. viesis 14.jūlijs 2004 12:11
0 0 Atbildēt

neēsmu pārliecināts, bet man liekas, ka te ir jāpēta un jāvaino transportlīdzekļu skaita pieaugumu (tobiš vairāk brauc un vairāk atlrīt):(:(

132670. viesis 14.jūlijs 2004 12:12
0 0 Atbildēt

atlrīt=atkrīt

132678. viesis 14.jūlijs 2004 12:27
0 0 Atbildēt

Viss ko es varu teikt skumji. Patiesiibaa mazaak kaa menesha laikaa dauz kas ir noticis. Es pazaudeeju draugu (vins nositaas) , jaanos biju viens no avariju statistikas biedriem pietam bija daudz cietusho. Un godiigi sakot peec taa vis man pat seedeet auto negribaas... Un tikai rodas jautajums kapeec... nezinu vai Latvijaa ir loti nekultulaari brauceji. Jo ja saliidzina ar iespaidiem kas bija Maskavaa tad pie mums veel ir taa nekas. Bet man liekas ka to atsaldenu mums ir smagi vairaak. Mums labs aito ir ar peec iespeejas vairaak lopiem, bet savaldiit to jaudu mees nemaakam.. moz man nav taisniiba, bet taas tikai filozofiskas paardomas...

132694. viesis 14.jūlijs 2004 14:11
0 0 Atbildēt

mēs ļoti daudz ko darām pēc principa - būs jau labi.

Lecam ūdenī, nelietojam prezervatīvus, braucam ar plikām riepām u.t.t.

To savu dzīvību zemu vērtējam.

132706. viesis 14.jūlijs 2004 15:43
0 0 Atbildēt

Statistika stāsta par to ka CP reāli nedara pilnīgi neko lai uzlabotu situāciju uz ceļiem. Tad kad CP izķers vismaz daļu no atsaldeņiem pārējie sāks braukt uzmanīgāk un normālajiem autovadītājiem arī nebūs nepieciešamības pakļauties bara diktētiem noteikumiem.

Kad Puķīte ķērās pie CP grožiem cerēju ka situācija mainīsies. Diemžēl situācija ir mainījusies tikai vārdos nevis reāli uz ceļa. Man gan aizdomas ka tur tomēr kautkas nav kārtībā ar pašu CP vadību kas nesēj (negrib) mainīt savu padoto attieksmi pret saviem pienākumiem.

Gada laikā esmu nobraucis 30000 km. Pa šo laiku esmu apturēts 4 reizes no kurām 1 reizi sodīts ar 5Ls par ātruma pārsniegšanu. 3 reizes mani apturēja šī gada janvārī, sodīja februārī. Ko pārējos mēnešus ir darījusi CP? Brutāli parēķinot sanāk ka uz katriem 7500km ir viena CP ekipāža. Vai tiešām uz visu Latviju ir tikai 2 CP ekipāžas? Kur ir pārējās kuras tika apgādātas ar jauniem autiņiem no nodokļu makšatāju kabatas? Ko dara tie cilvēki kuriem nodokļu maksātāji maksā algas?

132723. viesis 14.jūlijs 2004 17:23
0 0 Atbildēt

Mašīnas paliek ātrākas, bet cilvēki stulbāki - paradokss!!!

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

iAuto lietotāja tests: kompaktais SUV "Škoda Karoq" 4

Portāla iAuto.lv lietotājs un foruma biedrs Rupucs dalās savos iespaidos pēc testa brauciena ar jauno "Škoda Karoq" kompakto apvidus automobili. Lasīt vairāk

 

Jaunais Audi A7 Sportback – sportisks luksusa klases modelis (+ foto) 7

Jaunais Audi A7 Sportback ir četrdurvju kupeja, kas uzskatāmi atspoguļo zīmola jauno dizaina valodu, padarot eksperimentālo dizainu un luksusa tehnoloģiju progresivitāti par realitāti. Lasīt vairāk

 

Automašīnu pārbaužu skandāla dēļ "Nissan" aptur Japānas tirgum paredzētu automobiļu ražošanu 4

"Nissan" atzinis, ka šīs pārbaudes veikuši darbinieki, kuri nav sertificēti pārbaudīt automobiļus atbilstoši Japānas valdības noteiktajiem standartiem. Lasīt vairāk

 

40% auto problēmas ar apgaismes ierīcēm, akumulatoru un drošības sistēmām 11

41% automobiļu ir problēmas ar apgaismes ierīcēm, 39% nekvalitatīvi darbojas akumulators, savukārt 44% ir problēmas ar drošības sistēmām - nedarbojas airbag jeb drošības spilvens vai ABS bremžu sistēma. Lasīt vairāk