Vadītāj! Vai kravu droši nostiprināji? (+ foto) 69

 
5.janvāris 2005 12:48

Lasītājs: 4.janvārī uz Rīgas apvedceļa pie remontējamā Tīnužu ceļa iestrēgu korķī uz 1/2 stundu. Kā vēlak noskaidroju, iemesls tam bija kāda kravas auto vadītāja pavirši nostiprināta krava.

Redzams, ka kravas auto izgriezās uz apvedceļa Tallinas virzienā, izvēloties nepareizu ātrumu. Tā rezultātā vairākas dzelzsbetona plāksnes nokrita no platformas un pilnībā aizsprostoja apvedceļa braucamo daļu.





Neilgi pēc tā, Salaspils virzienā braucošs vieglais auto, nepamanīja nosprostojumu, un ietriecās tajā.









Jasaka, ka vieglā auto vadītājam paveicās, jo braucis viņš brīdi agrāk, iznākums varētu būt daudz plakanāks...

Andris, iAuto lasītājs
 
Visi komentāri
 
153630. viesis 5.janvāris 2005 12:52
0 1 Atbildēt

šitā kravinieka vadītājam tiesības nost uz mūžu un firmai visas pārvadājumu licences ar (ja tādas ir)

153632. viesis 5.janvāris 2005 12:54
0 1 Atbildēt

Malacis, tā turpināt. Vēl pāris tādi gadījumi un varbūt CP atvērs acis un sāks strādāt.

153633. viesis 5.janvāris 2005 12:56
0 1 Atbildēt

Mdaaa, vajadzeja rikot lincha tiesu uz vietas tam mudakam - kravenieka vodjilam!

153635. viesis 5.janvāris 2005 12:57
0 0 Atbildēt

Stulbi, bet tagad man veel mazaak gribas pirkt svaigi buuveetas maajas, tas panelis tak luuzt kaa 1 cm biezs ledus. Pisec vienkaarshi.

153636. viesis 5.janvāris 2005 12:59
0 1 Atbildēt

Pilnīgs idiotisms!

153637. viesis 5.janvāris 2005 12:59
1 0 Atbildēt

Ha, un armatuuras tur arii 3 stienji 4 rindaas,, gribeetu uzzinaat kuraa vietaa shaadus "izcilus" buuvmateriaalus NAV jaapeerk.

153638. viesis 5.janvāris 2005 13:00
1 0 Atbildēt

Nu ko Valogjam lika aizvest shito kravu, nu vish veda kaa maaceeja...

153639. viesis 5.janvāris 2005 13:01
1 0 Atbildēt

tam kraviniekam vajadzēja steidzīgi izlikt trijstūrus uz abām pusēm, bet gan jau ka tāda extra am āzim vispār nebija>

153640. viesis 5.janvāris 2005 13:03
1 0 Atbildēt

Droši viem tas bija kāds 20 gadīgs Kamazs vai Mazs ar tikpat vecu un sapistu piekabi. Kravas siksnas nemaz nevarētu noturēt tos blokus.

153642. viesis 5.janvāris 2005 13:08
0 0 Atbildēt

O, nē! Kravas auto ir Scania, un izskatās tīri svaigs un uzturēts! Kas attiecas uz kravas stiprinājuma veidu, tad platformai pa sāniem ir jābūt vertikāliem metāla norobežojumiem - nekādas siksnas nespēs noturēt slīdošas betona plāksnes ;)

153650. viesis 5.janvāris 2005 13:16
0 0 Atbildēt

No šitādiem paneļiem celtie objekti par arhitektūras pieminekļiem nekļūs. Kāds ar diplomiem un zinātniskajiem grādiem apgādājies gudrinieks būs izkalkulējis minimālo armatūras daudzumu, lai paneļi iztur līdz celtnes nodošanai eksplotācijā.

153657. viesis 5.janvāris 2005 13:21
1 0 Atbildēt

Šitie paneļi ir paredzēti dzīvojamajām mājām, kur nav ahūnā noslodze. Atvieglināti, lai būtu mazāks svars. Nav vairs padomju laiki, kad bija tikai viena veida pārsedzes paneļi. Ja pareizi iestrādā būvējot, tad ir pietiekami izturīgi.

153667. viesis 5.janvāris 2005 13:34
0 0 Atbildēt

Yo, a kaadam tad jaabuut aatrumam lai shitaa betona plaaksne nosliideetu? nav tachu kilogramiigs kjiegjelis...

153671. viesis 5.janvāris 2005 13:37
0 0 Atbildēt

Plāksnes droši stāvējušas kautkur ārā un apledojušas.

153678. viesis 5.janvāris 2005 13:41
0 0 Atbildēt

Nav jau kilograniigs kjiegjelis, un taapeec ir nopietnaaka inerce, un ja inerces radiitais speeks lielaaks par berzes(sakjeres) speeku ar autop kuzavu ,un ja nav vertikalo statnju pret ko atbalstiities tas panelis ljooooti viegli sliid nost. Un berzes speeki ar shitaadu kuzovu ir ljooooti minimaali. Ir bijushi pat gadijkjumi kad krievu laikaa ar speciaalajaam piekabeem kur paneljus ved gandriiz vertikaalaa staavoklii ( un pie tam padomjlaika natvieglinaatos paneljus). tie veesa mieraa pie straujaakas bremzeeshanas MAZa (bullim) nones kabiini. Un vertikaalaa staavoklii panelim ir lielaaks spiediens uz virsmu arii berze lielaaka.

153704. viesis 5.janvāris 2005 14:29
0 0 Atbildēt

WALA - bet ne sakeres virsma ;)

153711. viesis 5.janvāris 2005 14:59
0 0 Atbildēt

Sierai normāli-ritenis kabīnē...

153722. viesis 5.janvāris 2005 15:30
0 0 Atbildēt

Drausmas! Tādas kravas vešana bez stiprināšanas ir noziegums.

153725. viesis 5.janvāris 2005 15:34
0 0 Atbildēt

piekaut to pederastu turpat uz ielas

153731. viesis 5.janvāris 2005 15:51
1 0 Atbildēt

Siermašīna ir norakstāma. Līdzjūtība tās šoferim.

153735. viesis 5.janvāris 2005 15:59
0 0 Atbildēt

Ka tik siermašīnas vadītāju vēl par vainīgu nepataisa - neparedzēja, nesaskatīja un, protams, neatbilstošs ātrums :)

153737. viesis 5.janvāris 2005 16:08
0 0 Atbildēt

Ļoti jau smuks izskatās tā CPista protokols. Laikam mācījies ir māksas skolā!!! :-)

153738. viesis 5.janvāris 2005 16:19
0 0 Atbildēt

Šitādu mudaku ir pa pilno. It sevišķi bieži esmu redzējis ar nummuriem RUS

153749. viesis 5.janvāris 2005 17:12
0 0 Atbildēt

Kā ir pašam siermašīnas vadītājam? Domāju viņš vismaz varētu tikt pie jauna autiņa.

153754. viesis 5.janvāris 2005 17:45
0 0 Atbildēt

nu blin lohs tas siermasina vaditajs,100% vainigs,tas tak katram japaredz ka dzelzbetona panelji var metaties pa sosejaam un mazaakas nozimes celjiem,nez kur sis tiesibas dabujis.................bet ja nopietni ni pizgets kas notiek uz muusu celjiem

153757. viesis 5.janvāris 2005 17:55
0 0 Atbildēt

un kas pa masinu...

153763. viesis 5.janvāris 2005 19:02
0 0 Atbildēt

looks laik sierinieka īpašniekam ir noveicies divējādi:

palika sveiks un vesels

un pie reizes tiks vaļā no sava sierinieka, lai gan neko daudz par tādu apdrošināšana neiedos...

153764. viesis 5.janvāris 2005 19:41
0 0 Atbildēt

Bet panelis tieshaam bez armatuuras. ! Nez kur taadus izmanto muusdienaas - varbuut celju buuvnieciibaa !?

153766. viesis 5.janvāris 2005 19:55
0 0 Atbildēt

to 153657. viesis :

ja esi zinosh tad varbuut atklaaj kaada tad ir shi panelja "kravnesiiba". Man godavaards rodas sajuuta ka pie pirmas ~ 5 ballem zemstriicas taac man novelsies uz galvas, ja nebuus ik pa mazaakais 2 metri nostiprinaats ar kadu atbalsta punktu. Plus veel otraa stavaa liekas meebels labaak neienes nu var buut kaadu 2 x 4 metri gultu un viss.

153767. viesis 5.janvāris 2005 19:59
0 0 Atbildēt

ak kungs kaa taa siermashiina :(

psc.

Kaapeec shanais vainiigs - tak jebkuram taa var sanaakt

gan jau ka tas posms nebija apgaismots,. tas faking panelis centrbeedzee hvz kur aizliideeja un nepaveicaas

beediigi.

katram taa var sanaakt, kaut vai braucot pa zilupes mezhiem, stirna priekshaa, apkodies paakjis utt

153779. viesis 5.janvāris 2005 21:53
0 0 Atbildēt

Par šitādiem paneļiem "krievu laikā" cietumā sēdināja! Mājas otrā stāvā no rokām izslīdēs 16pudu bumba pēc rītarosmes un māja sabruks kā kāršu namiņš.

Siermašīnai paveicās un nepaveicās. Paveicās ka palika vismaz uz 3 ratiem un šoferis pie dzīvības. Nepaveicās - ka vispār tā gadījās.

A par kravas nostiprināšanu ir atbildīgs TIKAI UN VIENĪGI autovadītājs. Viņam pašam bija jāveic kravas nostiprināšana, vai ja to darījis kāds cits - autovadītājam bija peronīgi jāpārliecinās par kravas drošību pirms uzsākt braukt. Autovadītājs ar nenostiprinātu kravu vispār nedrīkstēja sākt braukšanu!

153792. viesis 6.janvāris 2005 1:01
0 0 Atbildēt

ta ir ar tiem kamaza soferiem....

153794. viesis 6.janvāris 2005 1:53
0 0 Atbildēt

Uups... ! Nesies tu cilvēk pa šoseju, a te pēkšņi priekšā betona klucis... Pat pamukt nav kur, ja nu vienīgi mežā kokus skaitīt... :(

153795. viesis 6.janvāris 2005 1:54
0 0 Atbildēt

A paneļi toč' kaut kādi jēlie :)

153807. viesis 6.janvāris 2005 9:45
0 0 Atbildēt

pilnīgi normāli paneļi. ko jūs iedomājieties, ka tiem bija jābū tostiegrotiem no vienas vietas.

ir pasvisam loģiska sakarība jo lielāks armatūras diamerts, jo mazāk (pēc skaita) to vajag. un tas panelis nebija domāts nenormālajai augstceltnei, bet gan, visticamāk, 2 stāvu mājai

153808. viesis 6.janvāris 2005 9:51
0 0 Atbildēt

Braukšanai ar paneļiem klātos ceļa posmos drošs ātrums... izklausās smieklīgi... parasti drošs ātrums ir tāds, kurā rēķinās ar šķēršļiem, kas var trāpīties ceļā un "aizņemt" kādu daļu brauktuves, bet ne pēkšņi parādījušos betona sienu katru dienu izmantotas šosejas platumā, kas faktiski te bijusi... Gan jau visi apstākļi arī tādi, lai bremzēšanas ceļš nebūtu tas ideālākais...

153810. viesis 6.janvāris 2005 10:01
0 0 Atbildēt

To WALA zini ko, labaak nopeerc telti un dziivo tajaa. Tomeer lielaakaas izredzes, ka dzelzbetona blaakjis neuzkritiis uz galvas!:)

153813. viesis 6.janvāris 2005 10:20
0 0 Atbildēt

Dabuus Sirmasjiinas iipasnjieks naudinju no apdrosjinaataajiem vairaak kaa dotu srots. Ar to arii apsveicuu. Nav ljaunuma bez labuma!

153819. viesis 6.janvāris 2005 11:44
0 0 Atbildēt

Mjaa, ir jau labi ja 2 staavu maajai taac panelis, bet kaa to var zinaat peec tam kad maaja jau nodota ekspluataacijaa. Kaut kur lasiiju ka lielaakajai daljai jaunuzcelto daudzstaavu namu garantija tiek dota 2-3 gadi !?!?! Tad kad lasiju pabriinijos, bet tagad laikam saprotu. :D

153821. viesis 6.janvāris 2005 11:48
0 0 Atbildēt

2 storms - 16 pudu svarubumba - tas ir speeciigi...tur vareetu jebkursh panelis pashkiist - 256 kg tomeer panopietns svars it seviskji ar labu inerci,un mazaa laukumaa :)

btw,pastaastikursh uz shiis planeetas riitarosmi ar 256 kg svarubumbu taisa? :))

153834. viesis 6.janvāris 2005 12:10
0 0 Atbildēt

Liidziigs variants, tikai ne tik letaals bija pagaajusho nedeelj pirms vanshu tilta (paardaugavas virzienaa) kur uz tramvaja sliedeem paari visam krustam vienam smagajam bija kaut kaadi metaala stienji uz 10 m garumaa izbirushi - dzeks reaali visu krustu virzienaa uz Riigu nosprostoja !!

Ved te viskautko a par to ka atsiet arii vajag pofig aizmirst !

153835. viesis 6.janvāris 2005 12:11
0 0 Atbildēt

TO WALA

visi panelli tiek apreekkinaati peec slodzeem. dziivojamai maajai apreekkina slodze ir 2.1 kN/m2 jeb 210 kg/m2 (t.i. bez passvara) un peec taam arii nosaka kaads stiegrojums ir vajadziigs.

cik tad tu gribeeji lai maajai garantiju dod 10, 20 gadus?

2 gadi tas ir normaali

153839. viesis 6.janvāris 2005 12:22
0 0 Atbildēt

Logjiski ka gribu maajai garantiju 10-20 gadi iznjemot dazjaadus force majore. Padomaa pac kaada ticamiiba ka maaja izturees 3 ballju zemestriici ja tai dod 2 gadu garantiju vai 20 gadu. IMO maajai kurai bus 20 gadu garantija tiks ieliktas lielaakas rezerves iekshaa kaa taadai kurai dod 2 gadus. UN vaal kaa vispaar tad cilveeks var panjemt krediitu uz 25 gadiem ja taa majaa jau peec 3 var lkjuut nelietojama ???? Esmu pietiekoshi daudz no druagiem dzirdeejis ka prasot dazjaadus majaas tehniskos papiirus visi projektu vadiitaaji saak raustiit plecus. Tas par kaut ko liecina , ne ???

153840. viesis 6.janvāris 2005 12:32
0 0 Atbildēt

3 gados nesossajaam konstrukcijaam nevajadzeetu nekas notikt, arii 20 gadiem. ja tas taa nav, tad tocc ir uzcelts baigais suuds (atvainojos)

garantija tiek dota taapeec lai izlabotu kautkaadas nelielas kllumes, kas gandriiz vienmeer gadaas.

un cik tad biezzi Latvijaa ir 3 ballu zemestriice?

kaada jeega konstrukcijas reekkinaat uz taadaam slodzeem (kautkads viesullveetras, milziigs sniegs, zemestriices utt) ja tadas sset nekad nebuus.

ja tiek ieveerotsas visas konstruktiivaas un tehnologgiskaas prasiibas probleemaam nevajadzeetu buut

153842. viesis 6.janvāris 2005 12:46
0 0 Atbildēt

OK, labi nevajag jau obligaati zemestriices, bet tur kur es patreiz dzivoju (Blakus Radi SWH), esmu pamanijis ljoooti daudz aam maajam probleemas ar pamatiem - tie seezjas un dazjaam maajam jumta kore tarodas apmeeram 1,5 metrus uz aaru no pamatu liinijas. Dazjas no taam ir vecas maajas bet dazjas taa ap 20 -30 gadi vecas. Un pamatu seeshanas pirmajos 2-3 gados varbut ljoti minimaala, tachu veelaak taa var kljuut arii par ljooooti nopietnu probleemu. Vai tad kaads vispaar veic kaadus gjelogjikos vai tamliidziigus peetijumus ??? Man taac iespaids nav radies.

153843. viesis 6.janvāris 2005 12:48
0 0 Atbildēt

Ehh rokas kaut kadas liikas.

dziivoju pie Radio SWH

Vai tad kaac veic gjeologjiskos

Taa tur bija domaac.

153844. viesis 6.janvāris 2005 12:48
0 0 Atbildēt

Redzu, ka te celtniecības pārgudrības samācijušies eksperti netrūkst. Kas paliks pāri no Rīgas pēc HES dambja (kurš ceru, ka nav tādu pašu eksperteļu-minimālistu projektēts) pārrāvuma - primskara ēkas. Kas būs ar pārējām. Tās taču ir pietiekami prasmīgi aprēķinātas, lai neturētu neko vairāk par saules gaismu un vieglu rīta vēju.

153847. viesis 6.janvāris 2005 13:04
0 0 Atbildēt

sorry vecais, bet tu dziivo uz purva. un tur neko nevar dariit. taapeec arii taa zonaa ir palikusi neapbuuveeta.

hokeja hallei tagad dzen 36 metriigus paallus lai tiktu liidz klints slaanim.

153848. viesis 6.janvāris 2005 13:05
0 0 Atbildēt

piedod, bet nevar saliidzinaat 2 staavu dziivojamo eeku ar riigas HES dambi.

153850. viesis 6.janvāris 2005 13:10
0 0 Atbildēt

Tātad HES dambi jāprojektē OK, bet 2 stāvu dzīvojamās ēkas var tā mēreni sahaltūrēt ?

153852. viesis 6.janvāris 2005 13:15
0 0 Atbildēt

neviens nesaka, ka ir jaahaltuuree, bet priekss privaatmaajas nav vajadziigas tik apjomiigas konstrukcijas un jo mazaak materiaals izteereets, jo leetaak. diez vai tu gribeesi maaju, kas maksaa kaadas 3 reizes daargaak un izturees velnsvinnzin kaadas slodzes

153853. viesis 6.janvāris 2005 13:21
0 0 Atbildēt

Jā es esmu ar mieru vairāk maksāt par to, lai māja nesagrūtu pie pirmajiem neparedzētajiem apstākļiem.

153855. viesis 6.janvāris 2005 13:30
0 0 Atbildēt

nu tad tā. šitie ir iepriekš saspriegtie dz/betona paneļi, kur stiegrojums sastāv no tērauda trosēm. šis darba stigrojums tiek ievietots TIKAI stieptajā zonā (apakšā) - pec konkrēta aprēķina konkrētajam objektam un konkrētajām slodzēm. tā kā paneļi (šitādi ) tiek slogoti ar vienmerīgi izkliedētu slodzi no grīdas, tad tam nav nekāda sakara ar stāvu skaitu. a šitie salūza tādēļ, ka nav paredzēti šādām dinamiskajām slodzē, aprēķinos neparedzēta slogojuma veida (kritiens no platformas uz apvedceļa, ja tajā ieskrien siermašīna ar nezināmu ātrumu). Nevaru iepriecināt, man ar šo izstrādājumu un negadījumu nav nekāda sakara, ja kas:)

153856. viesis 6.janvāris 2005 13:31
0 0 Atbildēt

man patīk kā te daži (uzsveru-daži) "experti" par iepriekš saspriegtām pārseguma plātnēm izsakās:D:D:D:D:D:D:DD:D:D

psc:))))))))))

153857. viesis 6.janvāris 2005 13:35
0 0 Atbildēt

Slimi juus esat ar savaam maajaam!:) Kas jums liek pirkt maaju, kura jums liekas, ka ir buuveeti no aizdomiigas izcelsmes un kvalitaates materiaaliem. Nesaprotu kur taads krenjkjis iemeties!:) Kad notiek projekteeshanas darbi, pashi ejiet un izveelaties materiaalus, tieshi taadus, lai jums buutu droshi savaa miteklii mitinaaties. Un vispaar, ja neapmierina uznjeemuma sniektaa garanijas ilgums par materiaaliem un tamliidziigaam lietaam, tad vienkaarshi PN un meklee citu kantori:) un vispaar shitas bazars ne pa teemu:)

153862. viesis 6.janvāris 2005 14:08
0 0 Atbildēt

Tur jau tā lieta, ka tie paneļi nav paredzēti "tādām dinamiskām slodzēm", tādad arī zemestrīce vai 2pudu svara krietiens tiem arī nav pa spēkam. Indonēzijas salmu būdiņas arī nebija paredzētas.....

153865. viesis 6.janvāris 2005 14:27
0 0 Atbildēt

visiem neticīgajiem & Rupicii [?] 06.01.2005 14:08 jaunajā gadā novēlu uzbūvēt sev maju vai nopirkt dzīvokli, kurš spēs izturēt antarktīdas auKstumu, gobi tuksneša svelmi, okeāna cunami un bin ladena lidmašīnas uzbrukumu, ak un protams svarcēlāja stieni, kurš neveiši izkritīs no rokām pašā atbildīgākajā brīdi. un protams lai tā naudiņa pietiktu šim visu Latvijas apdraudošo likstu objektam:)

153874. viesis 6.janvāris 2005 15:18
0 0 Atbildēt

Hmma, taatad ja ir 210kg/m2 tad asanaak ka npeerkot seifu kas bus apmeeram 100kg smags un spiediis uz laukumu kas mazaaks par 0.5m2 sanaak ir pamatiigi jaaizveelas vieta kuraa to novietot lai tas neiejaatos pagrabaa kopaa ar veel kaut ko kas buus traapiijies hsjaa kvadraatmetraa. Tas protams ir mazliet paarspiileeti, tachu ir seifi kas ir smaagaaki. Un ja es esmu tik stulbs un aizmirstu paintreseeties par shaadiem raksturlkielumiem, var izraadiities ka buushu nepatiikami paarsteigts. Starp citu tam pasham cementam stipriiba (ne pasham niknaakajam) ir 450 kg/cm2 un vairaak, sanaak ka bezmaz paarsegums jaabetonee, protams leeti tas nav.

153877. viesis 6.janvāris 2005 15:29
0 0 Atbildēt

tur jau taa lieta, ak taa ir lietderiigaa slodze dziivojama maajam.

kurss tev liek to seifu stiept otrajaa staavaa?

cementa marka, piemeeram M37.5 paraada to cik stingru betonu ar taadu cementu var uztaisiit. cementam passam nav nekaadas stipriibas.

153879. viesis 6.janvāris 2005 15:36
0 0 Atbildēt

Par to cementu/betonu piekriitu neesmu shajas lietaas maaciits viirs nemaaceeshu gudri izteikties, esmu tikai sho to muureejis un betoneejis. :D

153880. viesis 6.janvāris 2005 15:40
0 0 Atbildēt

Jaa bet arii starp pagrabstaavu un 1 staavu arii tachu naak paarsegums, un ne jau uz katru m2 pagrabaa buus atbalsta punkts, un diez vai panelji buuss ielikti izturiigaaki. Bet nu pritams shadi panelji taapat droshi vien bus labaak nekaa Livaanu maajaam tas paarsegums starp 1.-2. staaviem iznjemot prtams zemestriices, tad tas betona blukjis buus kriteni nepatiikamaaks par jebkuru koka konstrukciju kas naax uz galvas.

153884. viesis 6.janvāris 2005 15:47
0 0 Atbildēt

katrs panelis ir paredzeets savai slodzei, tas nu reiz tev ir jaasaprot. un ja liksi lielaku slodzi, tad tas ir tava zinnaa. bet principaa lai sagrautu tev slodzei ir jaabuut apmeeram 5-10 reizes lielaakai par apreekkina. protams ja ir ieveerotas konstruktiivaas un tehnologgiskas prasiibas. taa kaa nekas tev uz galvas neuzkritiis :)

153894. viesis 6.janvāris 2005 17:40
0 0 Atbildēt

šis gan tā kā ir auto portāls,būvnieki-škic-uz savējo!

153994. viesis 7.janvāris 2005 12:56
0 0 Atbildēt

Interesanti kaapeec gan par to ka runajam par izkritushiem paneljiem, mums buutu jaatinas uz citu vietu. Taadia pati neteema irmuldeet, ka kaadas shaushmas tik pie mums nenotiek uun kas tik viss nevar gadiities uz celja. Personiigi man taadas lietas nav jaunums, un taadeelj nemeegjinu braukt uz 90 km/h ja pa gabalu kaut kas izskataas aizdomiigi. Ta bija pirms apmeeram 2 meeneshiem braucu caur Vecpiebalgu uz Madonu, un aiz taa likuma (nedaudz aiz Vecpiebalgas ~ 5 km kur var taisni uz Cesvaini un pa labi uz Madonu ) apmeeram peec 1 km staav malaa kaut kaads furgons bez gaismaam bez nekaa, un tur veel taa taa kaa liikums. Par laimi tipa sniegs jaut kaa bija nobraukts, un tad redzu vienaa briidii, ka peekshnji priekhaa vairs sniegs nav nobraukts, un pamaz peedu arii, nu logjiski nometam aatrumu un skatamies WTF, un tur jau tas brinums arii staav.

154006. viesis 7.janvāris 2005 13:34
0 0 Atbildēt

To WALA

Ko tad darīt vīram, kurš sver 150 kg uz paneļa ar tādiem parametriem kā 210 kg/m2. Varbūt mājas vajadzētu būvēt atbilstoši nākošo iemītnieku svaram?

154011. viesis 7.janvāris 2005 13:57
0 0 Atbildēt

Droshi ka vajadzeetu, a to zidomaas tam panelim pa vidu neiebuuveet sienu, tad onk uzkaaps 2 staavaa ieskruuvet lampinju uz kaapneem, saluuziis kaapnes vai pats noleks , un nobirs lejaa lidz pagrabstaavam. :D

154012. viesis 7.janvāris 2005 14:06
0 0 Atbildēt

dzzeki neapvainojieties, bet jums no buuvnieciibas maza sajeega

154029. viesis 7.janvāris 2005 15:07
0 0 Atbildēt

idjals

154063. viesis 7.janvāris 2005 19:06
0 0 Atbildēt

tas ford vadiitaajs vispaar dziivs palika :?

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

"Zaļais" vēl negarantē, ka viss būs labi (+ VIDEO) 13

Video autors iebrauc krustojumā pie luksofora zaļā signāla un saduras ar Volvo, kura vadītājs aizšķērso ceļu, griežoties pa kreisi. Lasīt vairāk

 

Sestdien, 27.aprīlī, Rīgā ar motociklu parādi atklās motosezonu. 2

27.aprīlī pie t/c „Mols” Krasta iela 46. sākot no plkst. 10.00 pulcēsies ap Latvijas motobraucēji, lai kopīgi atklātu ikgadējo motosezonu. Pulcēšanās laiks no plkst. 10.00-12.59. Lasīt vairāk

 

Pa ceļam uz Marbelja 95 benzīns 1.799 un dīzelis 1.649 EUR. Paskaties iAuto iepriekšējo video no LV (+ VIDEO) 16

Attēlos un video var redzēt, kādas šobrīd ir degvielas cenas Spānijā, Latvijā un Lietuvā. Lasīt vairāk

 

X stundai nav gatavi: Aizsardzības industrijas pārstāvji pārmet valstij nepietiekamo finansējumu inovācijām un pasūtījumu trūkumu 4

Aizsardzības industrijas pārstāvji šodien Saeimas Inovācijas ekosistēmas attīstības apakškomisijas sēdē pauda kritisku nostāju par nepietiekamo valsts finansējumu jomas inovācijām, atbilstošu pasūtījumu trūkumu un birokrātiskiem novecojuša normatīvā regulējuma radītajiem šķēršļiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti