HP turpinās atbalstīt BMW Williams 8

 
4.marts 2005 11:01

Pateicoties HP sniegtajam tehnoloģiskajam atbalstam, jau pirms 2005. gada F1 sezonas, BMW WilliamsF1 komandai, veicot datorizētu hidrogāzes dinamikas analīzi, bija iespēja izvērtēt divreiz vairāk automašīnu aerodinamisko modeļu nekā jebkad agrāk.

Tādējādi BMW WilliamsF1 komandai bija vieglāk izvēlēties piemērotāko automašīnas FW27 dizainu. Turklāt modernie HP pakalpojumu nodrošinās BMW WilliamsF1 komandai nepārtrauktu atbalstu trasē visās 2005.gada pasaules Grand Prix 19 sacensībās un testa sesijās.

FW27 aerodinamiskās un struktūras īpašības tika modelētas uz lielas HP superskaitļošanas infrastruktūras ar pielāgojamu jaudu, kuru nodrošināja skaitļošanas sistēma, kas atrodas HP laboratorijās Bristolē. Šī aparatūra deva iespēju WilliamsF1 komandai kontrolēt darba maksimumslodzi. HP tehnoloģija ļāva komandai veikt dizaina simulāciju 1,3 terabaitiem aerodinamisko datu. (1 terabaits = miljards baitu). Līdz ar šīm simulācijām, komanda varēja optimizēt risinājumus automašīnas priekšējiem un aizmugurējiem spārniem, bremžu un radiatoru pievadiem, netērējot līdzekļus un laiku to izgatavošanai vai testēšanai gaisa plūsmas tunelī. HP Labs skaitļošanas aparatūra un jaunas HP klasteru platformas 4000 Supercomputer sistēmas instalēšana palielināja komandas datormodelēšanas iespējas 2005.gadā par vairāk nekā trim reizēm.

HP nodrošināja arī atbalstu struktūras analīzes un avārijas testa simulācijām FW27, kas tika veiktas izmantojot HP Integrity sistēmas. WilliamsF1 inženieri izmanto HP Labs skaitļošanas aparatūru, lai struktūras un avārijas situāciju analīzei iegūtu augstāku precizitātes līmeni, radot sarežģītus oglekļa savienojuma modeļus, kam nepieciešama desmitkārtīga skaitļošanas jaudas palielināšana.

Kopš 2000.gada HP ar savām tehnoloģijām ir atbalstījusi BMW WilliamsF1 komandu, nodrošinot to ar daudzpusīgiem produktiem, tehnoloģijām, risinājumiem un pakalpojumiem. Tajos iekļauti uz Linux bāzēti superskaitļošanas risinājumi, bezvadu lokālais tīkls (wLAN), mobilā skaitļošana, kā arī drukāšanas un attēlveidošanas tehnoloģijas. Tās palīdz F1 komandai visā tās automašīnas dizaina veidošanas, veiktspējas pārvaldības un ražošanas laikā, un nodrošina telemetrijas datus.

Par HP HP ir tehnoloģiju risinājumu piegādātājs klientiem, biznesa struktūrām un institūcijām pasaulē. Kompānijas risinājumi paplašina IT infrastruktūru, personālskaitļošanas un piekļuves iekārtas, pakalpojumus pasaulē, attēlveidošanu un drukāšanu. Finanšu gada, kas noslēdzās 2005. gada 31. janvārī, HP ieņēmumi kopumā ir sasnieguši 81.8 miljardus dolāru.


Informāciju sagatavoja Vladimirs Silkovs, HP pārstāvis
 
Visi komentāri
 
159191. viesis 4.marts 2005 11:52
0 0 Atbildēt

Nu ko var muldet HP un daargi. Jaa nu ja tu sev gribi servri t8ureet uz galda tas nav leeti, bet ja zini preciizi ko vajag, tad man shie serveri diazaina zinja gan agrak gan arii tagad ljoti patiik. PC - nu privatpersonaam nekad nav bijushi izdeviigi iegadaaties brandu darbstacijas, ne tur upgrade iespejas pietiekamas ne kaa. Toties darbiibas stabilitaate gan. Bet tam pamata neviens "grazjdanskoje ljico" nepieversh uzmaniibu.

Man piemeeram arii shi darbiibas stabilitaate deelj salaagotime dzelzjiem ir pie kaajas, toties shur un tur es varu izspiest lielakus aatrumus no pasha liktiem dzelzjiem.

159208. viesis 4.marts 2005 13:09
0 0 Atbildēt

WALA:

Nu nu - nelej sviestu. Upgrade iespeejas peedeejiem brand datoriem ir taadas pashas kaa nebranda, ja nenjem iipashi retas konfiguracijas ar xtra maziem korpusiem. Bet nu katram savs. Uznjeemumiem - brandi, privaatpersonaam- driizaak nebrandi. Nu tas taa, mans viedoklis.

159211. viesis 4.marts 2005 13:24
0 0 Atbildēt

Nu taa gan gluzhi nav ka 1 Tb ir 1 miljards baitu tur visa taa amtemaatika ir biku savaadaaka, vajadzeeja rakstiit aptuveni miljards un taa buutu taisniiba a taa maldina :)

159217. viesis 4.marts 2005 14:01
0 0 Atbildēt

He he... izskatās, ka Redam arī ir ticis kaut kas no tiem 81,8 miljardiem par šādu reklāmrakstu :)

btw. tik lieliskas tehnoloģijas, bet Šūmis vienalga vienmēr soli priekšā :) :) :)

159221. viesis 4.marts 2005 14:39
0 0 Atbildēt

Eu es te nesaprotu, HP ir domāts Hawlett Packard?!

159222. viesis 4.marts 2005 14:41
0 0 Atbildēt

Kas tad veel var but HP saistiiba ar BMW Wiljams un raxtu kura par baitiem raxtiic. :D

Funkypeter tu laikam ritiigs jokuPeeters !!!

159226. viesis 4.marts 2005 14:55
0 0 Atbildēt

nu jopcik, kas par megakrutu (1mega:)~:)1000kilo) rakstu - autors manāmi nesirgst ar latviešu literārās valodas priekšzināšanām...

p.s.

Ksenps - viņus arī ražo ķīnā par zemāku cenu, tikai mēs nezkāpēc pērkam.....

159276. viesis 5.marts 2005 19:28
0 0 Atbildēt

HP, man ar patik! Tiesam, normals :)))

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti