iAuto lasītājs iesūtījis dažas fotogrāfijas, kurās redzamas avārijas sekas, kas notika K.Ulmaņa un Vienības gatves krustojumā.
No rītiem un vakaros šis ir samērā bīstams un grūti veicams krustojums. Esiet uzmanīgi!Foto: Juris Bergmanis
iAuto lasītājs iesūtījis dažas fotogrāfijas, kurās redzamas avārijas sekas, kas notika K.Ulmaņa un Vienības gatves krustojumā.
No rītiem un vakaros šis ir samērā bīstams un grūti veicams krustojums. Esiet uzmanīgi!Laimīgais Volvo īpašnieks...
Šādas avārijas ir visstulbākās, jo ļoti no svara būs katra vadītāja apķērība, sakari utt. lai pierādītu, ka kamielis ir otrs vadītājs.
ka BOOOM!
p.s. laikam tādā saulē luksafora gaismu pagrūtāk atpazīt...
Es arii soriit jamo maniiju, mosk Volvikis pie dzeltenaa maucis paari, i dabuujus pa saaniem. Caur sho krustu braucu katru riitu un vakaru. Kreisie pagrieznieni reaali sanaak tikai pie sarkanaa signaala. Veel aiztaisiija Bauskas ielu ciet, taga vispaap taadi korkji, ka tik turies. Galvenais, ka ir gudriishi un daudz, kam vis po un lien, kur tik var ieliist . . . pietiek kaut vienam paarkaapt noteikumu, ka paareejie tam seko . . .
Arii uz Valdemaara ielas pretii vecajai Riigas Domei Mersis Mersim bija pakaljaa ielicis . . .
Sen tur bija laiks izveidot papildsekciju, lai brīvi varētu nogriezteis pa kreisi.
riitos gruuti, jo miegs naak, vakaros, jo peec darba saguris... :)
Man ir patiess prieks, ka ir izniicinaats viens eerglis kas lido paari uz sarkanaa:))))
Ja situaacija ir savaadaaka njemu savus vaardus atpakalj:)
Par papildsekciju izveidošanu jau sen esmu rakstījis uz RD Satiksmes departamentu un arī iauto jau reiz (pirms kādiem diviem gadiem) ievietoju sašutuma pilnu rakstu par šo krustojumu. RD Sat.dep. man atbildēja, ka papildsekcijas izveidot nav iespējams, jo tas traucēs plūsmas kustību abos virzienos. Interesanti, kāda tur plūsma var izveidoties, ja rītos un vakaros vairāk sanāk stāvēt nekā braukt.
Taisnība tiem, kas saka, ka kreiso pagriezienu (no visām četrām pusēm) iespējams veikt, tikai iedegoties sarkanajai gaismai, bet, kā zināms, daļa braucēja jau uzsāk kustību vēl pirms zaļās gaismas, vai arī tie, kas nesās lielā ātrumā, nemaz nebremzējot jau mauc pāri pirms ir iedegusies zaļā gaisma.
Tā kā dzīvoju Jaunolainē, šim krustojumam braucu pāri vismaz divas reizes dienā un šāda veida avārijas nākas redzēt itin bieži, diemžēl!
Žēl Volvisu, šim bija samērā svaigi numuri, droši vien cilvēks nesen auto bija iegādājies :(
Raksts gan ļoti izsmeļošs :)
Tieši to pašu varētu teikt arī par bildītēm :p
Nja, siikaak un kontreetaak neviens laikam nav speejiigs uzraxtiit...
Krustojums ir tizls, jo kreiso pagriezienu, faktiski tikai pie sarkanaa sanaak veikt...un tikai taapeec, ka uz dzeltenaa signaala visi veel bliezh krustojumam paari! tagad , kad Bauskas ielas paarvads ir ciet, vispaar tusinji pa vakariem ir topaa. CSDD vareetu vismaz kaadu topless shovu uzsaukt, sastreegumaa seedoshajiem shoferiishiem! Tipa lai aatraak laiks paietu, un pretenziju nebuutu...:)))))))))))
Sū** par krustojumu, bet Vauvu gan šausmīgi žēl :( :( :(
Ganjau vulvi restaurēs un būs atkal tikko no Vācijas! :)
nomiks: tas notiek tā. Boss norīko vienu "speciālistu", kuram tiek dots darba uzdevums - atrast iemeslu, kapēc šajā krustojumā nevajag izveidot papildsekciju. "Speciālists" parkakājas pa dokumentāciju, izpēta, ka krustojumā jau ir izbūvētas kreisā pagrieziema joslas un uzraksta standarta atrunu. Neviens no tām kabineta žurkām pat neuzskata par nepieciešamu ierasties sastrēguma stundā uz vietas un paskatīties, kas notiek dabā. Ja tu būtu kāds ministrs vai deputāts, tad darba uzdevums būtu - atrast līdzekļus papildsecijas ieviešanai.
es nesaprotu, kaa papildeskcijas izveidošana traucētu jau tā grūto satiksmi? viņiem tiešām būtu jāaizbrauc sastrēguma stundā un jāmaskatās, kā tur viss notiek, kad brauc no salu tilta un jāgriežas pa kreisi uz vienības gatvi, pirmās mašīnas iebrauc krustojumā, un ja pretī no jūrmalas puses kāds kaut vai busis taisa kreiso, vispār nevar redzēt mašīnas nāk vai nē, un to, ka no jūrmalas puses vēl ne tikai pie dzeltenā, bet arī pie sarkanā brauc pāri, jau teica, un tad rodas jautājums, kur lai paliek tās mašīnas, kas stāv krustojuma vidū? Sviests ...
un vēl, sastrēgumu vakaros tiem, kas brauc taisni no salu tilta rada ne jau krustojums uz vienības gatvi (izņemot tos, kuri griež pa kreisi) bet tie, kas no 2 joslas iepriekšējā krustā (nezinu, kas gan tā pa ielu) griež pa kreisi, jo negrib stāvēt rindā, kas izveidojas 3 joslā, un vēl tur regulāri sabiedriskais transports izbrauc zem tilta un vinjam ir jātrāpa pa kreisi, bet par cik tur rinda, tad viņš lien pa vidu
pipec, tik viena bildiite kur kautko var redzeet un apraksta ar nekaada, kas kur kad.. baigaa jeega no tada raksta
Tesiens bijis labs. Voļva ir lidojusi pa gaisu. "Žaļ pķičku...". Bet ne no raksta ne no bildēm tā arī nav ne mazākās skaidrības par to kas tad tur īsti notika? Varbūt Volvo bija kamikadze un pats uzlēca stabā?
Bishku oftopic, bet - - - ir labs variants kaa izvairiities no shiim shausmaam, ja ir jaaveic kreisais no Ulmanjgatves uz Vieniibas gatvi. Iisi PIRMS shii krusta (tikko kaa izbrauc aaraa zem tiltapakshas) vajag griezt PA LABI uz taadu mazu ielinju (kur tramvaja sliedes). Taa ielinja arii iziet uz Vieniibas gatvi (kreisais pagrieziens), bet tur praktiski nav nekaadu pretimbraucosho. Shaadaa variantaa iet 3X aatraak, bet ne visi shito joku zina! Taa kaa es tur baigi reti braucu, nav zheel pastaastiit:)
Izskatās, ka buss taisījis kreiso no Ulmanes un Vienības gatvi (virzienā uz Akmesns tiltu) un jau paspējis uzņemt labu hodu, kad (iespējams) pie "mirgojoša sarkanā" :) volvo rāvis pāri krustam. Vainīgs, protams, šādā situācijā būs buss, jo veica manevru nepārliecinoties par to, ka viņam nav traucējoši apstākļi (cits transp.līdz.), lai gan šis trans.līdz. šķērso krustojumu jau pie aizliegta luksafora signālu. Ja tā nav es atvainojos, bet tā ir diezgan regulāri šajā krustā, jo pats arī veicu šādu manevru un to var izdarīt tikai tad, kad jau zaļais ir uz Vienības gatvi.
to foibbe:
Tagad labāk tā nedarīt, jo tā mazā ie Robežu iela un krustojumā ar Vienības gatvi veidojas tādi propķi, ka maz neliksies :) Un daudzi nezkāpēc iedomājas, ka ši ir vienvirziena iela un veic kreiso pagriezienu no kreisās joslas, lai gan tas tā nav! Mulsumu šājā ievieš tas, ka pirms ši krusta ir uzlikts ķieģelis, bet ne visi pamana paskaidrojošo zīmi apakšā, kura norāda, ka pēs ~ 500 m ir tupiks :)
tiko braucu majas bikrerniekos meza redzeju 1u tax-mersi ar purnu laternas sytaba iemaukusui - izskatijas nelabojams...
braucu garam un domaaju kas tad te ir noticis, varbuut beidzot liek papildsekcijas luksoforam, bet neeee- te ir bijusi avaarija.... :(
to Hirsch
Ja tur patiešām ir papildzīme 500 m, tad tas attiecas uz ielas turpinājumu jau aiz Vienības gatves, jo tur patiešām galā ir tupiks, bet no Robežu ielas sākuma līdz Vienības gatvei ir ne vairāk par kādiem 100 m. Esi vērīgāks!!!
to Hirsch
Nu vai jau palūrēji? Vienkārši pašam interesanti, tā kā katru dienu tur braucu, bet Robežu ielas sākumā šādu zīmi nekad neesmu redzējis. Laikam esmu neuzmanīgs.
Un tā vienmēr... līdzko kaut kas šāds notiek, tā visiem garāmbraucošajiem ir platas acis un tiek meklēti fotoaparāti, tiek ripināts garām notikuma vietai uz 5km/h, lai gan ceļš jau sen ir atbrīvots. Braucu garām tajā rītā un tāds besis parāva - brauktuve tīra bet korķis virzienā uz Jūrmalu tā kā 18 vakarā :-E
Un nav pirmā reize.
to nomiks:
Palūrēju. Ir 150 m, BET pēc kartes tas posms izrādās ir Telts iela! :) nevis turpinājums Robeža ielai.
Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk
Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk
Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk
Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk
mosh volvikjis brauca bez gaismaam un transportieris nepamaniija spozjajaa saules gaismaa shamu/nespeeja sareekjinaat attaalumus? :)