Bensons Honda Racing startēs pilnā sastāvā 3

 
5.maijs 2005 8:54

Autošosejas komanda "Bensons Honda Racing" nedēļas nogalē, 7. un 8. maijā startēs pilnā sastāvā Biķerniekos, kur notiks NEZ Čempionāta, Baltijas čempionāta Latvijas čempionāta, X Sports kausa pirmais posms.

"Bensons Honda Racing" paredz, ka autošosejas sezonas atklāšanas posms būs gan interesants autosporta faniem, jo uz sacensībām, kuras šoreiz notiks pa Biķernieku moto trasi, gatavojas ierasties vairāk kā 50 sportisti no Baltijas un Somijas. Sacensības Biķerniekos var kalpot arī par labu atpūtu visai ģimenei no sastrēgumiem, kas paredzēti Rīgas centrā nedēļas nogalē.

Autošosejas komandas "Bensons Honda Racing" sastāvā 1. Latvijas čempionāta posmā startēs trīs piloti – Ģirts Krūzmanis, Arvis Zārbergs un Oskars Laivenieks. Ģirts Krūzmanis ar savu Honda Civic Type-R startēs B2000 klasē, kurā savu dalību iepriekš vēl pieteikuši Jānis Horeliks ar Honda Integra, Egidijus Dapšas ar Honda Civic Type-R, Nerijus Dagilis ar Opel Astra un Jānis Ankravs ar Ford Focus. Pašlaik vēl nav precīzu ziņu par rallija braucēju Juri Sprūdi, kurš redzēts trenējoties ar Opel Astra, un igauņiem Martinu Merisāru ar Honda Civic Type-R un Markusu Pihlaku ar Alfa Romeo 156. Kuram no šiem sportistiem izdosies stāties pretim pagājušā gada Baltijas čempionam Ģirtam Krūzmanim un Latvijas čempionam Jānim Horelikam vēl nav skaidrs, bet pirmās prognozes būs iespējams izteikt pēc kvalifikācijas braucieniem 7. maija pēcpusdienā.

Arvis Zārbergs un Oskars Laivenieks jau veikuši apjomīgu treniņu sesiju Igaunijā Pērnavas trasē un Somijā Alastaro trasē, lai labāk pierastu pie savām jaunajām Honda Civic Type-R sporta automašīnām un sagatavotos "Honda Challenge" sezonai, kurā abi pārstāvēs "Bensons Honda Racing" komandu. Somijā abiem latviešu sportistiem izdevās salīdzināt savus rezultātus ar nākamajiem konkurentiem. Arvim Zārbergam bija izdevies ātrāk pierast pie jaunās sporta automašīnas un attiecīgi rezultāts bija ļoti labs – tikai dažas sekundes simtdaļas sliktāks par pagājušā gada "Honda Challenge" uzvarētāju Janelu Nurminenu. Lai iepazīstinātu vietējos līdzjutējus ar savām jaunajām sporta automašīnām un nopelnītu punktus komandai Arvis un Oskars startēs arī Latvijas čempionāta 1. posmā Baltic GT jeb tā sauktajā "brīvajā" klasē, kurā startē sportisti ar dažādām ekskluzīvām automašīnām. Provizoriskie pieteikumi liecina, ka Baltic GT klasē būs skatāmas tādas automašīnas kā divi Porsche GT3, Honda S2000, Chevrolet Camaro, Dodge Stratus, AGM Kit Car un vēl vairākas ļoti ātras automašīnas.

7. maijā Biķerniekos no 11:00 līdz 13:30 notiks treniņbraucieni visām klasēm, bet 13:40 sāksies kvalifikācijas braucieni Super 1600 un B2000 klasēm; 14:20 - Formula Baltic; 15:00 - Super 2000 un Baltic GT klasēm.

8. maijā pirmais starts tiks dots 12:00 Nacionālajai klasei, kam sekos visu pārējo klašu pirmie braucieni. Pulksten 15:00 tiks dots starts Nacionālās klases 2. braucienam, kam sekos pārējo klašu otrie braucieni. Apbalvošanas ceremonija paredzēta 18:00.

Plašāku informāciju par autošosejas komandu "Bensons Honda Racing" iespējams atrast komandas mājas lapā www.bensons.lv

8. maija sacensību dienas kārtība
12:00 starts 1. braucienam Nacionālajai klasei, distance 10 apļi = 35,82 km
12:45 starts 1. braucienam Super 1600, B2000, distance 10 apļi = 35,82 km
13:30 starts 1. braucienam Formula Baltic, distance 10 apļi = 35,82 km
14:15 starts 1. braucienam Super 2000, Baltic GT, distance 10 apļi = 35,82 km
15:00 starts 2. braucienam Nacionālajai klasei, distance 10 apļi = 35,82 km
15:45 starts 2. braucienam Super 1600, B2000, distance 10 apļi = 35,82 km
16:30 starts 2. braucienam Formula Baltic, distance 10 apļi = 35,82 km
17:15 starts 2. braucienam Super 2000, Baltic GT, distance 10 apļi = 35,82 km
18:00 apbalvošanas ceremonija

 
Visi komentāri
 
166707. viesis 5.maijs 2005 10:25
0 0 Atbildēt

Labāk pastāstiet, kāpēc apgriezāt budžetu Krūzmanim.

166724. viesis 5.maijs 2005 12:10
0 0 Atbildēt

Izkatās ka brāļiem Šimkus ir arī piegriests finansējums ja nastartē igaunijas rallijā. redzēs kas būs .

166728. viesis 5.maijs 2005 12:17
0 0 Atbildēt

Bensons Honda Racing šī gada uzdevumi gan rallija, gan sosejas komandām ir pilnīgi vienādi: Latvijas čempiona tituls komandu ieskaitē. Atbilstoši šim uzdevumam arī ir iedalīti finansu līdzekļi.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti