«Renault» gatavo «Nissan Primera» māsiņu 16

 
15.jūlijs 2005 10:26

Tuvāko divu gadu laikā kompānija Renault apņēmusies palaist tirgū trešās paaudzes Laguna. Jaunais vidējās klases auto tehniskā ziņā līdzinās Nissan Primera un būs pieejams plašs virsbūvju izvēles klāsts.



Agrāk kompāniju Eiropā ar šo modeli vajāja vienas vienīgas neveiksmes. Otrajai paaudzei, kas no konvejiera nonāca 2000. gadā, tā arī kaut cik nopietni neizdevās pietuvoties konkurentiem Ford Mondeo, VW Passat un Opel Vectra.

Tagad visas cerības tiek liktas uz trešo Laguna. Gaidāms, ka auto tirgū parādīsies 2007. gadā. Renault sedana atjaunināšana ir ekonomiski efektīvs pasākums jau tādēļ vien, ka jaunā auto tehniskā bāze (piekare, stūres vadība, dzinēji, transmisija, elektrība un elektronika) ņemtas no radniecīgā modeļa Nissan Primera.


Pirmo reizi Renault klientiem prezentēs V6 turbodīzeli ar 3 litru darba tilpumu un 210 Zs. Paraleli tirgū debitēs 2 litru četrcilindru turbodīzelis ar 150 un 175 Zs jaudu. Automobiļi ar 3,5 litru V6 Nissan benzīndzinēju tks aprīkoti ar jaunās paaudzes tiešo iešprici, kas gan būs arī 2 litru dzinējiem.

Stilistiski jaunā Laguna iemantojusi plūstošākas formas. Reizē ar sedanu un universālu, kā līdz šim, tirgū nonāks arī 2-durvju kupeja ar četrām sēdvietām, kas būs pirmā pagarinātā Renault kupeja pēc 1980. gada Fuego.
 
Visi komentāri
 
172846. viesis 15.jūlijs 2005 10:46
0 0 Atbildēt

Vo shitas i toch labs :O

172847. viesis 15.jūlijs 2005 10:48
0 0 Atbildēt

laps plastmasas gabals! :D

172849. viesis 15.jūlijs 2005 11:03
0 0 Atbildēt

Man par patreizējo versiju noteikti labāk patīk. Ja reiz plastmasas gabals, tad labāk glīts.

172852. viesis 15.jūlijs 2005 11:11
0 0 Atbildēt

Smuks. Man patīk.

172857. viesis 15.jūlijs 2005 11:32
0 0 Atbildēt

izskatās labii!

172858. viesis 15.jūlijs 2005 11:34
0 0 Atbildēt

laikam jaunu dizaineri pieņēmuši darbā :)

172876. viesis 15.jūlijs 2005 12:06
0 0 Atbildēt

taada zeta pakalja sanaakusi :)

172883. viesis 15.jūlijs 2005 12:18
0 0 Atbildēt

ja nebuutu taas pakaljas, ta vispaar nekaa nebuutu!

172902. viesis 15.jūlijs 2005 13:12
0 0 Atbildēt

franci laikam kaadu auto ir arii skaidraa uztaisiijushi:D

172905. viesis 15.jūlijs 2005 13:15
0 0 Atbildēt

Shis dizains, kaa jau parasti, ir smux ,bet nez kaa franjchiem izdodas no labas mashiinas veelaak razjot luuzjnjus?

172913. viesis 15.jūlijs 2005 13:38
0 0 Atbildēt

Izskatās baigi labi!

172917. viesis 15.jūlijs 2005 13:51
0 0 Atbildēt

es teiktu, ka nevis primera, bet 350Z

172930. viesis 15.jūlijs 2005 15:05
0 0 Atbildēt

Vispār LAGUNA gan parasti vispirms ir normāls 4-durvju modelis. Un neteiktu kā pēdējā LAGUNA ir neizdevies modelis

172935. viesis 15.jūlijs 2005 15:23
0 0 Atbildēt

prieksha bik atsit uz bmw 6er

172940. viesis 15.jūlijs 2005 15:48
0 0 Atbildēt

Aizmugure savukaart atsit bmw z4

173019. viesis 17.jūlijs 2005 23:06
0 0 Atbildēt

uuu...kopeja:)))mmm...interesanti, vai tāda arī dzīvē izskatīsies...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti