Jurševskis uzvar NEZ autošosejas sacensībās Somijā 2

 
6.septembris 2005 9:56

Nedēļas nogalē Somijā Ahvenisto autotrasē notika NEZ (North European Zone) autošosejas čempionata sestais posms. Šis ir viens no ārzemju posmiem, kurš ir ieskaitē Schenker B2000, Baltic GT, Super 2000 un Formula Baltic klasēs.

Šis posms notika tikai nedēļu pēc Arčers balvas Rīgā, tāpēc autobraucējiem bija mazāk laika sagatavot tehniku. Somijas posms notika pēc savādākas sistēmas, nekā Baltijā ierasts – notika 2 pusfinālbraucieni un beigās fināls. Sacīkstes bija bagātas ar asiem momentiem, sadursmēm, kā rezultātā daudz tika bojātas automašīnas.

Latvijas braucēji Arnis Jurševskis (AMB), un Jānis Horeliks (JH Motorsports) startēja Schenker B2000 klasē , bet braucieni tika aizvadīti kopā ar Super 2000 klases braucējiem. Par Somijas posma uzvarētāju kļuva Arnis Jurševskis, tiesa gan, ne bez problēmām, jo pirmajā pusfinālā viņš iekļuva sadursmē, kā rezultātā tika bojāta stūres iekārta. Otrajā pusfinālā otrā vieta aiz 2004. gada Latvijas Čempiona Jāņa Horelika. Lielajā finālā Jurševskis, kurš čempionātā iesaistījās tikai sezonas vidū , spēja apsteigt savas klases konkurentus un finišēja pirmais Schenker B2000 klasē. Arnis Jurševskis :” Šī bija smaga sacīkste. Tik daudz sadursmes un kontaktu sen nebija bijis! Mašīna ir apdauzīta no visām pusēm. Patīkami, ka izdevās revanšēties lietuvietim Dapšam par zaudējumu Arčers balvā. Un prieks, par to, ka tomēr šosezon varēju uzkāpt uz goda pjedestāla augstākā pakāpiena!!! Tagad jasagatavo mašīna vēl uz Kauņas posmu, lai varētu vēl vairāk uzlabot stāvokli kopvērtējumā un cienīgi pabeigt sezonu!”

Šībrīža NEZ čempionāta otrās vietas īpašniekam Jānim Horelikam Somijas posms arī bija pilns ar piedzīvojumiem. Pirmajā pusfinālā pēc nelielas sadursmes tika pārsista eļļas radiatora caurule, līdz ar to iztecēja eļļa un brauciens bija galā… Mehāniķu brigāde spēja automašīnu salabot, pa nakti pat nomainot motota kloķvārpstu un otrājā pusfinālā Horeliks pat bija pirmais klasē. Finālbraucienā Horeliks vienu brīdi bija otrais aiz līdera Jurševska, taču finiša līniju Schenker B2000 klasē viņš šķērsoja trešais aiz Jurševska un lietuviešu braucēja Neriusa Dagiļa.

Jānis Horeliks : “ Šī atkal bija piedzīvojumu un remontu sacīkste. Paldies mehāniķiem, kuri spēja savest mašīnu kārtībā uz otro dienu. Kaut gan arī finālbrauciena laikā bija problēmas ar motoru, jo sāka zust spiediens, līdz ar to nācās braukt tā lai finišētu, jo punkti man bija ļoti svarīgi. Tāpēc patīkami, ka tomēr izdevās finišēt. Tagad cīņa par otro vietu Schenker B2000 klasē NEZ čempionātā izšķirsies pēdējā posmā Kauņā. Būs grūti cīnīties ar Dapšu viņa mājās, bet ne neiespējami!”

Kopā ar NEZ čempionātu Somijā notika arī Honda Challenge sertiāla pēdējā posma sacīkstes , kurās startēja arī 2 Latvijas braucēji Arvis Zārbergs un Oskars Laivenieks. Tā kā Rīgas sacīkste Zārbergam nebija īpaši veiksmīga, tad cīņa par uzvaru kopvērtējumā Somijā bija ļoti interesanta. Zārbergs izcīnīja pirmo starta vietu un uzvarēja arī pirmajā braucienā. Trešā vieta otrajā braucienā ļāva Arvim Zārbergam kļūt par Somijas seriāla čempionu. Oskars Laivenieks pirmajā braucienā finišēja ceturtais, bet otrajā astotais.

Legend seriāla sacensībās Karlīna Štāla pirmajā braucienā uzrādīja septīto rezultātu bet otrajā finišēja astotā. Sezonas kopvērtējumā Štāla izcīnīja astoto vietu, kas ir labs saniegums, ņemot vērā, ka Karlīna tikai pirmo gadu startē šajās sacīkstēs, kur konkurence un cīņas ir ļoti asas.

Informāciju par autošosejas sacensībām un rezultātiem var atrast Interneta portālos www.laf.lv, www.f1.lv, www.delfi.lv

Dainis Burkovskis
LAF autošosejas komisijas preses sekretārs

 
Visi komentāri
 
177794. viesis 6.septembris 2005 10:27
0 0 Atbildēt

Bratens malacis.

177801. viesis 6.septembris 2005 11:28
0 0 Atbildēt

:)

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti