Vieglo automobiļu pārdošanas apjomi Eiropā, ieskaitot jaunās ES dalības valstis, laika posmā no 2005.gada janvāra līdz augustam kritušies par 0,5% salīdzinot ar analoģisku 2004.gada periodu.
Pa astoņiem 2005.gada mēnešiem Eiropā (ieskaitot jaunās ES dalībvalstis)koncerns Volkswagen (Audi, Volkswagen, Seat, Skoda) pārdevis 9,860,989 (+0,2%),
koncerns PSA Peugeot Citroen - 1,380,740 (-3%),
koncerns Ford (Ford, Volvo, Land Rover, Jaguar) - 1,082,022 (-2,8%),
Renault (Renault, Dacia) - 981,478 (-2,2%),
General Motors (Opel, Chevrolet, Vauxhall, Saab, Cadillac) - 1,049,393 (+0,6%),
Fiat (Fiat, Alfa-Romeo, Lancia) - 647,498 (-13,2%),
DaimlerChrysler (Mercedes-Benz, Smart, Chrysler) - 597,880 (-1,8%),
BMW (BMW, Mini) - 509,378 (+14,5%),
MG Rover - 38,872 (-49,9%),
Toyota un Lexus - 521,536 (+4%),
Nissan - 247,313 (-1,5%),
Hyundai - 205,208 (+3,6%),
Mazda - 155,964 (-8,9%),
Honda - 159,639 (+9,4%),
Suzuki - 118,823 (+7,8%),
Kia - 149,738 (+58,1%),
Mitsubishi - 85,721 (+10,1%).
Vislielākais pārdošanas apjomu kritums vērojams MG Rover, bet vislabāk klājies "Kia" (+58,1%).
volkswagen ir milzīgs pārsvars eiropā:9.8 miljoni, nākamais cipars ir tikai 1,3 miljoni. hm
Sumpurnis.