Kia Rio un Mitsubishi Lancer - starp sliktākajiem ASV 5

 
19.decembris 2005 13:20

Populārais amerikāņu žurnāls Forbes nosaucis sliktākos 2005. gada auto. Par galveno žurnālisti noteikuši šī gada auto modeļu drošības jautājumu.

Auto tika vērtēti pēc trim kritērijiem – pēc atzīmēm triecientestos, pasīvajā drošībā, kā arī pēc prognozējamās auto atlikušās vērtības pēc avārijas. Atsaukumu skaits vērā ņemts netika, jo starp 2005.gada modeļiem atsaukti tikuši vien atsevišķi „neveiksminieki”.

Kā triecientestu avots tika izmantoti ASV Nacionālās Ceļu Satiksmes Drošības administrācijas (NHTSA) pētījumi. Auto varēja saņemt no 1 līdz 5 ballēm. Frontālā trieciens pārbaudē piecas „zvaigznes” nozīmē 10 vai mazāk procentus nopietnu traumu iespējamības avārijas gadījumā, bet 4 – no 11 līdz 20 procentiem. Sānu testos pie 11 līdz 20 procentiem traumu iespējamības auto saņem trīs „zvaigznes”.

Kategorijā „Minimālā drošība” iekļāvās uzreiz trīs japāņu modeļi – Mazda B, Mitsubishi Lancer un Nissan Sentra. Mitsubishi Lancer ar blīkšķi izgāzās sānu triecientestā: četrdurvju versija bija vienīgā, kas saņēma 2 „zvaigznes” par vadītāja aizsardzību.



Kompānijas pārstāvji steidza apgalvot, ka no 2007.gada bāzes komplektācijā tiks iekļauti sānu drošības spilveni-aizkari un norādīja, ka frontālo triecienu testā Lancer tomēr nopelnījis augstāko atzīmi. Bet Kia Rio saņēma neapmierinošas atzīmes kā par frontālo, tā sānu triecienu izturību.



Kompāniju augšminētajiem sastādīja amerikāņu Ford Ranger. Bet par pašu neuzticamāko eksperti atzinuši dārgo Infiniti QX, izsakoties, ka šis auto ir „par 300% neuzticamāks nekā vidējais statistiskais auto”. Tāpat arī „melnajā” sarakstā dažādās kategorijās nonākuši Chrysler Sebring Sedan, Ford Freestar, Kia Rio, Jaguar X-Type un Mercury Monterey.

Jāatzīmē, ka vērtēti tika Amerikas tirgus modeļi, kas ievērojami atšķiras no saviem Eiropas „radiniekiem”.

autonews_1.jpg
 
Visi komentāri
 
188743. viesis 19.decembris 2005 18:01
0 0 Atbildēt

"pēc prognozējamās auto atlikušās vērtības pēc avārijas" - tā kā mūsu draugi pindosi visu un visur apdrošina, tad šo faktoru varētu arī neņemt verā...

188745. viesis 19.decembris 2005 18:51
0 0 Atbildēt

taa jau domaaju, ka nekas nevar buut laps tajos fakinajos rio ibio, getzos, lanceos utt - shkjiibacainie poljubomu atpuushaas attieciibaa pret eiropas mashiinaam..... :D

cerams, ka beidzot kaads LV naaks pie praata un beidzot aizliegs tirgot tos leetos 1,1 monokarburatorpower necinkotos kjeemus!!!!

188753. viesis 19.decembris 2005 21:14
0 0 Atbildēt

Pats pēdējais teikums rakstā labs. :) Ķipa varbūt te Eiropā viss ir pilnīgi citādi....

188782. viesis 20.decembris 2005 8:31
0 0 Atbildēt

to Modricimus

tavi vecie mēsli ar ko brauc tu ir tevis cienīgi protams. vai vari man parādīt kādu necinkotu getzu ar 1.1 dzinēju?

188783. viesis 20.decembris 2005 8:51
0 0 Atbildēt

Autobūves šedevrs un etalons - Škoda Fabia

Beidz reiz blamēties, mīzal!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti