Noslēgušies WRC pirmssezonas testi 2

 
27.decembris 2005 8:28

Subaru un Ford rūpnīcu komandas ir pabeigušas gatavošanās darbus un ir gatavas 2006. gada pasaules rallija čempionātam. Abas komandas komandas darbojās Francijas dienvidos testējot mašīnas uz asfalta segumiem ar bijušajiem WRC čempioniem Peteru Solbergu pie Subaru un Markusu Gronholmu pie Ford stūres.

Šīs divas vienīgās rūpnīcu komandas ir gatavas cīnīties par pilotu un mašīnu ražotāju čempionu tituliem 2006. gada sezonā. Abām komandām konkurenci sastādīs Citroen, Peugeot un Škoda komandas, kuras nebūs rūpnīcu paspārnē, bet gan startēs kā privātkomandas. Divkārtējais čempions Sebastiāns Loebs un privātkomandu zvaigzne Manfreds Štols arī testē savas sacīkšu mašīnas uz rallija segumiem pēdējās nedēļās attiecīgi Kronos Racing un Bozian Racing komandu sastāvos.

Subaru bija spiesti saīsināt savus sešu dienu testus pēc asfalta seguma „dūža" Stefana Sarazina avārijas savā pirmajā no trim testu dienām, tomēr komanda pēc Solberga testiem ir iepriecināta par savu progresu rallija segumos, jo tieši sezonas atklāšanas posms - „Rallye Automobile Monte Carlo" ir asfalta rallijs. Tāpat ir paredzēti testi vēl testi uz asfalta seguma janvārī papildus sniegota seguma testiem Skandināvijā, kas būs svarīgi pasaules čempionāta posmam „Uddeholm Swedish" Zviedrijā.

Ford veica piecu dienu testus tajā pašā reģionā ar tās jaunieguvumu - somu Mikko Hirvonenu priekšgalā pirmajās trīs testu dienās un Markusu Gronholmu pie stūres beidzamajās trijās. Komandai paredzēti vēl testi uz asfalta seguma janvāra sākumā, tomēr Ford rallija komandas boss Malkolms Vilsons teica, ka ir apmierināts ar komandas veikto progresu.

„Man jāsaka, ka mēs esam ļoti apmierināti ar mūsu sniegumu," Vilsons teica. "Markuss ir ļoti apmierināts ar mašīnu, tas dod papildus pozitīvu lādiņu pēc pirmajiem diviem vai trim braucieniem. Testu galvenais mērķis bija pārbaudīt mūsu gatavību asfalta segumiem un gūt jaunas idejas testiem jau 2006. gadā. Tik tālu esam laimīgi ar komandas sniegumu."

www.srt.lv

 
Visi komentāri
 
189367. viesis 27.decembris 2005 8:40
0 0 Atbildēt

Veel jau paraadiisies bērnu kaites taam mashiinaam pirmajos rallijos :)

189369. viesis 27.decembris 2005 9:35
0 0 Atbildēt

prieks par vinjiem :)

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti