Jaudīgākais starp sērijveida Lotus 4

 
15.februāris 2006 12:00

Britu Lotus paziņojis par jaunu vēl jaudīgāku kupejas Exige versiju. Tas būs pats ātrākais sērijveida Lotus, kāds jebkad radīts. Jaunā versija sauksies Exige S. Lai arī tas būs parasts ielas auto, tieši tas kļūs par pamatu jaunajam sacīkšu Sport Exige GT3.

100 km/h 4,1 sekundē auto sasniedz pateicoties 1,8 litru Toyota dzinējam, kas pārregulēts un ticis pie jaunas turbīnas, kā rezultātā tā jauda sasniegusi 218 Zs. Pārsteidzoši, ka ar šādiem lepniem rādītājiem modelis maksās tikai 33 995 sterliņu mārciņu – varētu pat teikt, ka briti to atdot par baltu velti.

Atjauninātais Exige ticis pie gaismas diožu aizmugures lukturiem, jauna tahometra, centrālās atslēgas, Yokohama riepām un ProBax sēdekļiem. Četru līmeņu komplektācija ietver Touring Pack, kurā ietilpst elektriskie stiklu pacēlāji, pilnībā ādas salons, melnu „zamša” paklājiņu komplekts, digitālā radio /CD/MP3 audio sistēma. Super Touring Pack visas iepriekšminētajam klāt nāk ar ādu apvilkta stūre un stāvbremzes rokturis, dubulti priekšējie drošības spilveni, dzinēja iedarbināšanas poga, glāžu turētāji, neliels nodalījums sīklietām salonā un paklājiņi ar logo.

Sports Pack ietilpst kursa stabilizācijas sistēma, sportiski sēdekļi un tērauda konstrukcija T45, kuras uzdevums ir pasargāt salonā esošos gadījumā, ja auto apveļas uz jumta. Super Sports Pack komplektācijā klāt nāk arī vieglāki riteņu diski, Yokohama riepas un dažādas aizsardzības sistēmas dažādos iespējamos negadījumos.

Turklāt pircējs varēs arī atsevišķi pasūtīt tādas opcijas kā papildu drošības spilvenus, stabilizācijas sistēmas, dažādus salona apdares variantus, kondicionieri, cieto jumtu virsbūves krāsā un regulējamu piekari. Virsbūves krāsu gammā 21 toņa vidū būs aŗi tādi kā baltais Aspen, zaļais British Racing Green, sarkanais Chilli Red, dzeltenais Solar Yellow un zeltītais Autumn Gold.

Kuras no šīm opcijām būs pieejamas paša ātrākā Exige modeļa versijā – pagaidām nav zināms.
 
Visi komentāri
 
192905. viesis 15.februāris 2006 13:59
0 0 Atbildēt

smuks nu dien.....tehniski arii......

192911. viesis 15.februāris 2006 14:45
0 0 Atbildēt

jaudigakais jau nu tochno tas nebuus. ir vesela chupa veel jaudiigaku lotus serijveida modelju, kam pashaa augshaa ir lotus esprit v8 biturbo

192936. viesis 15.februāris 2006 17:09
0 0 Atbildēt

Ja jau tik lets, tad kaut kas nav nostradats lidz galam

192961. viesis 16.februāris 2006 9:42
0 0 Atbildēt

Nevis nau nostradaats liidz galam, bet vienkaarshi modelis jau ir paaris gadus razjoshanaa, un ja 1x pacenshaas un uztaisa kaartiigu shasiju, tad turpmaakie uzlabojumi vairs nav saliidzinoshi daargi.

Un Lotus ir tieshi taads sporta auto kaadi man patiik, mqazs auto un neliels motors, bet efekc maksimaals.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti