Par LAF prezidentu ievēlēts Dainars Dambergs 1

 
20.marts 2006 9:09

Latvijas Automobiļu federācijas (LAF) konferencē par organizācijas prezidentu uz jau trešo termiņu pēc kārtas ievēlēts Dainars Dambergs. Arī viceprezidenti vismaz uz tuvākajiem četriem gadiem paliks tie paši - Andris Zvingevics un Andris Štāls.

Jāpiebilst, ka balsojumā par LAF vadību valdīja līdz šim neredzēta vienprātība. Dainaru Dambergu visu autosporta veidu komisijas bija izvirzījušas kā vienīgo kandidātu prezidenta amatam un no 99 klātesošajiem LAF biedriem 98 nobalsoja par atkārtotu Damberga kunga apstiprināšanu amatā, bet viens atturējās. Vienbalsīgi tika ievēlēti LAF viceprezidenti - par tiem atkārtoti tika apstiprināti Andris Zvingevics un Andris Štāls.

Vienbalsīgi tika ievēlēts arī LAF prezidijs, kurā bez jau minētajiem Damberga, Zvingevica un Stāla ir arī LAF ģenerālsekretārs Mārtiņš Kalniņš, krosa komisijas vadītāja Inta Ulme, standartauto komisijas vadītājs Juris Mūrnieks, treka komisijas vadītājs Raivis Ragainis, rallija komisijas vadītāja Irēna Krastiņa, šosejas komisijas vadītājs Uldis Pastnieks, 4x4 komisijas vadītājs Romāns Ērkulis, trofireidu komisijas vadītājs Jānis Lazdāns un kartinga komisijas vadītājs Reinis Pozņaks.

Dainars Dambergs ir Latvijas Automobiļu federācijas vadītājs jau astoņus gadus un šajā laikā ne tikai sakārtojis LAF struktūru, bet panācis arī pamatīgu organizācijas budžeta pieaugumu. Kā vēl vienu no lielākajiem sasniegumiem Damberga kungs min autosporta popularitātes celšanu - pēc pētījumu datiem, 2005. gadā autosports bijis Latvijā trešais populārākais sporta veids aiz hokeja un futbola. Tāpat pēdējos gados LAF pulkam pievienojušās divas jaunas - radiovadāmo modeļu un trofireidu - komisijas, kā arī jūtami palielinājies juridisko biedru skaits. LAF joprojām ir pilntiesīga Starptautiskās Automobiļu federācijas (FIA) locekle un vienīgā organizācija Latvijas teritorijā, kura ir tiesīga organizēt autosporta sacīkstes.

"Man ir prieks, ka Latvijas Automobiļu federācija ir atzīta par vienu no sakārtotākajām sporta veidu federācijām Latvijā un biedru atbalsts man laikam apliecina, ka ejam pareizo ceļu," uzrunā sacīja atkārtoti ievēlētais LAF prezidents Dambergs.

"Pēdējos gados daudz strādāts pie sacīkšu un sportistu drošības pasākumu uzlabošanas un pilnveidošanas, un šī noteikti arī nākotnē būs LAF prioritāte numur viens. Jau septiņus gadus pēc kārtas esam bijuši spējīgi sarīkot prominentu pasākumu "Čempions", kurā tiek sumināti aizvadītās sezonas labākie. Tāpat jau vairākus gadus sportisti cīnās par autosporta meistara nosaukumu, atzīstot, ka tas ir nozīmīgs apbalvojums viņu sportiskajā karjerā. Šogad ir izveidota arī LAF tehnisko sporta veidu skola, kuras mērķis ir apmācīt jaunos autosportistus. Mēs atbalstām tos savus sportistus, kuri vēlas cīnīties par augstiem sasniegumiem ārvalstu trasēs, bet tajā pat laikā atzīstam, ka tam pamatā ir jābūt labai un spēcīgai autosporta bāzei šeit pat, Latvijā."

Mārtiņš Dzenītis
Latvijas Automobiļu federācijas preses sekretārs
 
Visi komentāri
 
195518. viesis 20.marts 2006 10:09
0 0 Atbildēt

liepajnieks

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti