Renault Laguna II Krievijā 3

 
12.aprīlis 2002 8:00

No 15.aprīļa kompānija Renault sāk jauno Renault Laguna II ar hečbeka virsbūvi un Renault Laguna II Estate (universāls) oficiālo pārdošanu Krievijā.

Eiropā šis automobīlis tiek tirgots jau sen un ar diezgan labiem panākumiem - 2001.gadā tika pārdoti 220 000 šī modeļa auto, bet pēc šī gada pirmo trīs mēnešu rezultātiem Laguna II ieņem trešo vietu uzreiz aiz BMW 3-Series un VW Passat. Krievijā tiks pārdota jau šo auto adaptētā versija. No eiropeiskās versijas tie atšķirsies ar pilnībā cinkotu virsbūvi un priekšējās un aizmugurējās piekares detaļu papildus aizsardzību. Der uzsvērt, ka visi pārdošanai Krievijā paredzētie auto standartkomplektācijā būs aprīkoti ar "bez atslēgas aizdedzes sistēmu" - tā automātiski identificē "čipkartes-atslēgas" īpašnieku, tam tuvojoties automašīnai. Pēc tam automašīnas slēdzenes (sānu durvīs, bagāžniekā un benzīnbākas durtiņās) automātiski atveras, vienkārši pieskaroties kādam no rokturiem durvīs, kur iemontēti raidītāji. Lai iedarbinātu dzinēju, kartiņa jāievieto īpašā robiņā priekšējā panelī un jānospiež poga "starts/stop". Kad vadītājs auto atstāj, sistēma automātiski aizslēdz visas slēdzenes un aktivizē pretaizdzīšanas sistēmu. Pircējiem Krievijā tiks piedāvātas izvēles iespējas - 1.8l 123Zs un divlitru 140Zs dzinēji, kā arī mehāniskā vai automātiskā pārnesumkārba Proactive. Bez tam, jau bāzes versijā Laguna II būs aprīkota ar dažādām "ekstrām", ieskaitot ABS, kursa stabilizācijas sistēmu, pretbuksēšanas sistēmu un pat lietus sensoru. Renault Laguna II 1,8 ar mehānisko ātrumkārbu bāzes cena ir 20 500$, bet analoģiska versija ar universāla virsbūvi būs par tūkstoti dārgāka. Laguna II "top versija" - divlitru hečbeks ar automātisko kārbu maksās 22 500$, bet universāla versijā - 23 500$. iAuto//Lenta.ru
 
Visi komentāri
 
20164. viesis 12.aprīlis 2002 8:51
0 0 Atbildēt

Jaunumi Krievijas autotirgu nu gan ir mums ļoti svarīgi! iAuto, sekojot lenta.ru publikācijām, droši vien nemaz nav pamanījuši, ka šo Lagunu jau gadu tirgo Latvijā.

Viesturs

20206. viesis 12.aprīlis 2002 10:47
0 0 Atbildēt

jaa, vareeja kaut vai tai pashaa automoto.lv paluureet un pieraxtiit, ka LV leetaakais dabuunamais modelis LAGUNA II Authentique pa 9000Ls, etc etc....

288298. viesis 3.decembris 2012 18:32
0 0 Atbildēt

Jaalaizh uz krieviju peec cinkotaa Renault.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti