Saab būvēs kompaktmodeli 9-1 14

 
3.maijs 2006 9:52

Zviedru Saab vadība apstiprinājusi, ka kompānija strādā pie kompakta ģimenes auto, kas konkurēs ar Audi A3 un BMW 1.sēriju.

Saab direktors Jans-Ake Jonssons paziņojis, ka jaunais auto, kas sauksies 9-1, tiks ražots markas rūpnīcā Trollhetenā. Jaunais modelis nomainīs modeli 9-2X, kas tiek ražots uz Subaru Impreza bāzes Amerikas tirgum. Atšķirībā no priekšgājēja, 9-1 tiks pārdots visā pasaulē. Pilnīgi iespējams, ka auto tiks būvēts uz Opel/Vauxhall Astra platformas jaunās paaudzes. 9-1 pārdošana sāksies ne agrāk par 2009.gada sākumu.

Zviedru mašīnbūves koncerna Saab AB tīrā peļņa 2006.gada pirmajā ceturksnī pieaugusi par 90% un sasniegusi 45,9 miljonus eiro (428 miljoni zviedru kronu). Analoģisks rādītājs par 2005. gada janvāri-martu bija 25 miljoni eiro (232 miljoni zviedru kronu). Pārdošanas apjoms atskaites periodā palielinājies par 13% un veido 462 miljonus eiro (4,31 miljardi zviedru kronu) pretstatā 411 miljonam eiro (3,82 miljardi zviedru kronu) gadu iepriekš.
 
Visi komentāri
 
200134. viesis 3.maijs 2006 10:00
0 0 Atbildēt

Žēl ka tik vēlu esat atskārtuši, jo vairāk jaunu modeļu jo labāk - vairāk naudiņas. Ja salīdzina SAAB jaunākos modeļus ar citas markas jaunākajiem pārstāvjiem - rodas sajūta ka SAABs atpaliek apmēram par 5 - 7 gadiem. Zēl ja kādu apvainoju.... Bet tas ir mans viedoklis

200137. viesis 3.maijs 2006 10:23
0 0 Atbildēt

200134. viesis 03.05.2006 10:00

no kaa saabs atpaliek par 5-7 gadiem ? no kia, chevrolet vai hyndai ? :D jaa, saabam nav savas S class par 70 000 - 100 000 EUR, nav arii sava Cayenne vai 760 iL vai A8Q :D

bet, savā segmentā saabs par savu cenu saliek ļoti daudziem :D

200139. viesis 3.maijs 2006 10:38
0 0 Atbildēt

Viņam peļņa augusi uz rez. daļu realizācijas rēķina :D

200140. viesis 3.maijs 2006 10:41
0 0 Atbildēt

uzliks opel pļeckas vietā uz restes savu pļecku un būs jums sāps

200148. viesis 3.maijs 2006 11:39
0 0 Atbildēt

tā ir tikai platforma. rasējums uz papīra.

vai ar BioPower motoriem SAAB atpaliek?

200154. viesis 3.maijs 2006 12:00
0 0 Atbildēt

200134.viesi-ņem vērā,ka jaunu modeļu izstrādē jāiegulda daudz naudas,bet Saab pārdošanas apjomi salīdzinoši ir nelieli.Par to atpalicību-nedomāju,ka Opelis(ja ņemam kā bāzi Saabam) no kādām citām markām atpaliek.

200155. viesis 3.maijs 2006 12:02
0 0 Atbildēt

shkjiet, ka SAAB probleemas ar jaunu modelju izstraadi ir sekas ilggadeejai GM neizleemiibai. GM nopirka kontrolpaketi un nevareeja izdomaat, ko dariit ar to "dviivaino" zviedru marku... tagad paeksperimenteeja ar Saabaru 9-2X un saprata, ka zviedru marka vinjiem (GM`am) ir vajadziiga, un modelju gamma jaapaplashina. tad nu tagad rosaas. ;)

200163. viesis 3.maijs 2006 13:17
0 0 Atbildēt

nu manupraat piem. 9-5 jau ir stipri novecojis ja njemam veeraa ka vinja tieshie konkurenti ir A6 un 5series... 9-3 gan ir ok.

200164. viesis 3.maijs 2006 13:19
0 0 Atbildēt

TO: 200155 viesim.

Pilnīgi piekrītu Tavam viedoklim:

GM - neizlēmība - un tagad ir kā ir.................

200234. viesis 5.maijs 2006 8:36
0 0 Atbildēt

Kāda tur neizlēmība. Viss īstenībā ir vienkārši, - ES, lai aizsargātu savu tirgu no visāda veida šķībajiem 90tajos gados saviesa dažādas nevajadzīgas ekoloģiskās, drošības, darba drošības u.c. normas, kā rezultātā auto izstrāde stirpi sadārdzinājās. Rezultāts tam visam - tādas neatkarīgās markas kā Saab vai kaut vai Volvo vai visi britu kantori vienkārši kļuva pārāk dārgi priekš mazajiem pārdošanas apjomiem un visi tika pārdoti lielajām firmām, kuras kā vienīgo reālo iespēju kā uzturēt šīs markas redz cita bļembuka uzkarināšanu lētākam modelim (šajā gadījumā Opel). Tas arī viss stāsts, tāpēc arī visai apšaubāmā kvalitāte: Opel līdz šim vienkārši i nemēģināja kokurēt ar A6 un nespēj to izdarīt arī tagad zem Saab birkas!

200235. viesis 5.maijs 2006 8:41
0 0 Atbildēt

Un kompaktnieka ieviešana ir loģisks solis, jo Opel platformas jau pietiek. Problēma tikai tā, ka tā tiek degradēts pats zīmols.. bet GM par to jau laikam pofig. Nenesīs peļņu - likvidēs..

200349. viesis 5.maijs 2006 21:07
0 0 Atbildēt

labakas masinas nav!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

200350. viesis 5.maijs 2006 21:09
0 0 Atbildēt

BMW.LEXUS,INFINITI,JAGUAR RULLES!!!

212317. viesis 26.septembris 2006 11:14
0 0 Atbildēt

Da Saab glaunas mašīnas! Dzinējs ar normāls zvērs, ne velti kara laikā Saab būvēja lidmašīnām dzinējus. gadsimtu tradīcijas turpinās, un tad jau visas ekstras kas nāk iekšā, āda, elektronika. Cik atceros saab bija viens no pirmajiem kas ieviesa taadas lietas kā paceļamie logi, antiradaru uzparihtes utt. Rekur uzraku bildes netā kautkādā portālā EASYGET.lv. reku links: easyget.lv/164/articles/read/1222/

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti