«Peugeot 207 RC» debitēs Parīzē 3

 
19.maijs 2006 10:35

Oficiālā hečbeka Peugeot 207 „ekstremālās” versijas ar nosaukumu 207 RC prezentācija norisināsies šī gada septembrī starptautiskās Parīzes auto izstādes ietvaros. Šobrīd jaunā modeļa prototips veic pēdējos braukšanas testus.



Gaidāms, ka „ekstremālais” Peugeot 207 tiks aprīkots ar divu litru benzīna dzinēju, kas jau pazīstams no citiem markas modeļiem. 207 RC, kam nāksies konkurēt ar Renault Clio Sport, šis dzinējs, visticamāk, tiks forsēts līdz 190-200 Zs. Turklāt, auto būs zemāka un cietāka piekare, modernizētas bremzes un 17 collu riteņu diski. Hečbeka dinamiskie rādītāji pagaidām nav zināmi.

Ārēji jauno Peugeot 207 versiju varēs atšķirt pēc agresīvākā priekšējā bufera ar gaišas krāsas radiatora resti, izplūdes sistēmas dubultcaurulēm un apjomīgāka spoilera uz aizmugures durvīm. Salonā parādīsies sēdekļi ar izteiktām sānu malām un sportiska apdare.

Peugeot 207 RC pārdošanai jāsākas līdz šī gada beigām. Auto varēs iegādāties tikai trīsdurvju virsbūves versijā.
 
Visi komentāri
 
201617. viesis 19.maijs 2006 10:56
0 0 Atbildēt

Lai tik debitee un aarpus pariizes nelien!

201643. viesis 19.maijs 2006 14:23
0 0 Atbildēt

a 1.4 diizelja vairs nebuus?? :(

201645. viesis 19.maijs 2006 15:14
0 0 Atbildēt

RC = radio control :D

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti