LMT komandas sezonas noslēgums «Latvija 2006» 4

 
27.septembris 2006 23:45

Ar sacensībām „Latvija 2006” sezonu noslēgs viena no vadošajām mūsu valsts autorallija vienībām – „Latvijas Mobilā Telefona rallija komanda”.

Uz sacīkšu startu izies jau tradicionālie komandas pamatsastāva dalībnieki Māris Neikšāns/Māris Jēkabsons ar Mitsubishi Lancer Evo IX un Andis Neikšāns/Edgars Utāns ar Renault Clio, bet komandas trešā ekipāža šajās sacensībās būs Artis Štrauss/Raimonds Tihonovs ar Renault Clio.

„Šī bija piespiedu maiņa, jo Artūra Priednieka/Jāņa Kirkovalda, kas parasti pilda komandas trešās ekipāžas pienākumus, automašīna Citroen Xsara Kit-Car pirms mēneša pārāk smagi cieta avārijā rallijā Lietuvā. Diemžēl līdz „Latvija 2006” laikam automobili savest kārtībā nebija iespējams. Tā kā mēs cīnāmies par uzvaru komandu vērtējumā, trešais braucējs ir ļoti nepieciešams un liels paldies Artim Štrausam, kurš piekrita mums palīdzēt!,” stāsta „Latvijas Mobilā Telefona rallija komandas” treneris un menedžeris Pēteris Neikšāns.



Komandas pirmajai ekipāžai – Mārim Neikšānam/Mārim Jēkabsonam – šogad ir iespējas LMT un Siemens Latvijas rallija čempionātā izcīnīt arī otro vietu, lai gan pagaidām kopvērtējumā viņi ir ceturtie. No sīvākajiem sāncenšiem – Jāņa Vorobjova/Gunta Ervalda un Alda Pīlēna/Jāņa Beļakova – „Latvijas Mobilā Telefona rallija komandas” duets atpaliek par četriem punktiem. „Sudraba medaļu izcīnīt būs ļoti grūti, bet tas nenozīmē, ka necentīsimies,” stāsta Māris Neikšāns. „Par bronzu gan gribētos pacīnīties. Tomēr jāņem vērā, ka ne tikai Vorobjovs un Pīlēns būs ļoti spēcīgi. Būs jāpacīnās, lai aiz sevis noturētu arī Aivja Egles, Viktora Ļebedeva un Ivara Caunes ekipāžas!”



Anda Neikšāna/Edgara Utāna ekipāžas mērķis ir skaidrs – viņiem šogad jākļūst par Latvijas čempioniem N3 klasē! Lai to izdarītu, Andim pietiks arī ar otro vietu, tomēr konkurence būs ļoti sīva – Dans Leščs/Jānis Vīksna un Artis Štrauss/Raimonds Tihonovs joprojām var izcīnīt Latvijas čempionāta zelta godalgas, bet Kaspars Šimkus/Armands Šimkus noteikti vēlēsies atriebties konkurentiem par šogad piedzīvotajām neveiksmēm. Lai cik arī tas neticami izklausās, Andis Neikšāns vēl nekad nav kļuvis par Latvijas čempionu, lai gan divreiz (reizi autokrosā un šogad rallijā) bijis Baltijas kausa ieguvējs. „Ļoti vēlos izcīnīt savu pirmo čempiontitulu. Tas būs galvenais, nevis uzvara rallijā „Latvija 2006”,” stāsta Andis Neikšāns.

Arī komandu vērtējumā „Latvijas Mobilā Telefona rallija komandai” ir iespējas izcīnīt zelta medaļas. Pagaidām oranžajiem ir nieka trīs punktu pārsvars pār „Skandi Auto rallija komandu”. Čempiona tituls pienāksies tieši kādai no minētajām divām vienībām.

Kopumā sportistiem būs jāveic 10 ātrumposmi 125,79 kilometru garumā. Pirmā ātrumposma sākums paredzēts sestdien pl. 20:03, finišs svētdien – pl. 18:15.

“Latvijas Mobilā Telefona rallija komandas” preses sekretārs
Mārtiņš Dzenītis

 
Visi komentāri
 
212562. viesis 28.septembris 2006 13:01
0 0 Atbildēt

Kur var atrast rallija kartes, pa kuriem ceļiem tad īti brauks? AutoBild žurnālā nav.

212579. viesis 28.septembris 2006 18:29
0 0 Atbildēt

Santā skatījies?

212584. viesis 28.septembris 2006 20:07
0 0 Atbildēt

Nopērc žurnālu RALLY LV. Viņš 1,25Ls maksā

212603. viesis 29.septembris 2006 10:01
0 0 Atbildēt

to 212579. viesis

a tu muti nomazgāji?

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti