Zināmi visi rallija «Latvija 2006» konkursu uzvarētāji 4

 
18.oktobris 2006 9:24

Tikai divas nedēļas pēc rallija „Latvija 2006” finiša var sacīt, ka sacensības ir pilntiesīgi beigušās. Ir kļuvuši zināmi visi skatītāju konkursu uzvarētāji.

Skatītāji un sportisti rallija laikā varēja tikt pie vairākām speciālbalvām. Sportisti sacentās tāllēkšanā Mālpils mākslīgajā tramplīnā un šeit uzvaru ar 52 metriem divu lēcienu summā (26 metri + 26 metri) izcīnīja rallija uzvarētāji Ivars Vasaraudzis/Valdis Spredzis. Otrie palika Guntars Miķelsons/Aivars Maļavkins ar 47 metriem (29+18 m), trešie Andis Grīnbergs/Ralfs Salmiņš ar 44 metriem (22+22 m). „Baltijas Apdrošināšanas Nama” speciālbalvu par solīdāko braukšanu ieguva vienīgā meiteņu ekipāža Gita Laugale/Santa Daukšte.



Skatītāji sacentās fotokonkursā „Satriecošākais mirklis rallijā „Latvija 2006”. Kopā tika iesūtītas vairāk nekā 150 fotogrāfijas no 56 skatītājiem. Žūrija lēma, ka pirmās trīs vietas ieguvuši Juris Bergmanis, Aldis Pirtnieks un Līva Cīrule, iegūstot balvas attiecīgi 150, 100 un 50 latu vērtībā. Visas fotogrāfijas-laureātes ir publicētas konkursa iniciatoru – apdrošināšanas kompānijas „BAN” – mājas lapā internetā www.ban.lv/fotokonkurss.

Apskatiet visas Jura Bergmaņa fotogrāfijas, kas uzņemtas rallijā "Latvija 2006".

Kompānija „Stokker” trases malā bija novietojusi „Valvoline” eļļas kanniņas un vērīgākie skatītāji sacentās, kurš tās savāks visvairāk. Pa četrām kanniņām savāca Kaspars Lielpinks un Reinis Ginters, katrs iegūstot dāvanu karti 100 latu vērtībā.

„„Latvija 2006” neapšaubāmi bija šīs autoralliju sezonas „nagla”. Sacensības bija lielisks šovs gan skatītājiem, gan sportistiem, par kura drošu un sekmīgu norisi es vēlos pateikties sacensību organizatoriem. Tas, ka šogad avāriju dēļ no sacensībām izstājās tikai 3 ekipāžas, apliecina, ka trase bija prasmīgi izveidota un sportisti centās braukt droši,” atzīmēja „Baltijas Apdrošināšanas nams“ valdes loceklis Andris Čuksts.

Apmierināti par sacensību norisi bija arī komānija „Parex Līzings”. „Parex līzingam šis bija pirmais gads kā rallija „Latvija 2006” atbalstītājiem, un esam ļoti apmierināti par sadarbību. Pirmo reizi Latvijas rallija ietvaros tika iekļauts pilsētas posms, kas skatītājiem un līdzjutējiem deva iespēju vērot aizraujošu auto šovu. Rallijs Latvijā attīstās, kā apliecinājums tam ir sportistu vēlme piedalīties sacensībās ar WRC automašīnām”, sacīja Parex līzings un faktorings valdes priekšsēdētāja Ilze Zoltnere.

Kā apliecinājums rallija lieliskajai norisei bija arī „Siemens un LMT rallija zvaigznes” titula piešķiršana sacīkšu rīkotājam Jurim Sprūdem, kurš sacīja: „Paldies visai komandai, kura paveica lielu darbu, lai sacīkstes sanāktu tāda, kāda tā bija. Paldies skatītājiem, kuri trases malā bija patiešām kuplā skaitā. Mūsu mērķis, rīkojot ralliju „Latvija”, ir katru gadu uzrīkot mačus labākus, nekā tie bija iepriekšējā sezonā. Tātad nākamgad mums būs jāpūlas vēl vairāk!”

Rallija „Latvija 2006“ preses sekretārs Mārtiņš Dzenītis



 
Visi komentāri
 
Redaktors 18.oktobris 2006 9:39
0 0 Atbildēt

Apsveicam Juri Bergmani (iAuto) ar izcīnīto pirmo vietu fotokonkursā!

214467. viesis 18.oktobris 2006 9:53
0 0 Atbildēt

Sveicieni koleegjim Bergmanim!

214533. viesis 18.oktobris 2006 14:56
0 0 Atbildēt

:) a Ko pac nepiedalījies? :) Moš paķertu puspjedestālu!

214537. viesis 18.oktobris 2006 15:21
0 0 Atbildēt

pasham kautkaa nesanaaca laika iedziljinaaties tajaa visaa... a mosh tomeer vajadzeeja...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti