Izstrādāts jaunais «Mitsubishi Pajero Evolution» 6

 
18.oktobris 2006 12:36

Mitsubishi Motors Corporation (MMC) un Mitsubishi Motors Sport (MMSP), kopējiem spēkiem ir radījuši jaunu Mitsubishi Pajero Evolution.

Jaunā modeļa kodētais nosaukums ir MPR13. Jaunajā Pajero Evolution modelī būs skaidri saskatāma līdzība ar pārdošanai paredzēto Mitsubishi Pajero versiju.



MPR13 ir pilnīgi no jauna radīta virsbūves struktūra. Automašīna tiek gatavota 2007.gada Dakaras rallijam, kura starts ir Lisabonā 5. janvārī, pirms tam jaunais MPR13 ir veicis nopietnus testus Marokā, viena no trasēm, kurā tika izmēģināts jaunais Pajero Evolution ir iekļauta arī 2007.gada Dakāra rallija maršrutā.

Jaunais Pajero Evolution veiks arī izmēģinājumus sacīkšu apstākļos kā ierasts piedaloties - UAE Desert Challenge, kas ir pēdējais FIA Pasaules kausa posms, kura starts ir novembrī. Šis rallijs kļuvis par ierastu pēdējo treniņu iespēju daudzām rūpnīcas komandām, kuras pretendē uz augstām vietām Dakāras maratonrallijā.



Pirmais Pajero modelis tirgū parādījās 1982.gadā, Dakaras rallijā Mitsubishi sāka piedalīties jau nākošā sezonā. Mitsubishi iegūtā pieredze un praktiskās zināšanas, kuras gūtas ilggadēji piedaloties Dakaras rallija sacensībās,tiek izmantotas pārdošanai paredzēto modeļu izstrādē.



Ceturtās paaudzes Pajero modelis tika demonstrēts 2006. gada oktobrī Parīzes autoizstādē. Tieši 2007.gada Dakāras rallijs sakritīs ar 25. gadadienu, kad Mitsubishi Pajero pirmo reizi piedalījās nogurdinošājās un smagajās Āfrikas sacensībās. Pateicoties aizvietojamam balstrāmim ar pilnīgi no jauna radīto integrālo daudzslāņu rāmja konstrukciju, jaunajai automašīnai būs papildus priekšrocības gan smaguma centra samazināšanā, gan virsbūves stingrībā.



Pajero Evolution jaunās paaudzes sniegums tiek uzlabots izmainot smaguma centru automašīnai. Piemēram, ar savādāku degvielas tvertnes un rezerves riteņa izveitojuma palīdzību. Šādas izmaiņas uzlabo jaunā sacīkšu auto manevrētspēju un stabilitāti.

Līdzība starp MPR13 un ceturtās paaudzes Pajero tika radīta jau 2002. gadā ar nodomu pastiprināt saikni starp sacensību Pajero un pārdošanai paredzēto Pajero.



Jaunākie testi pārliecina ka modificētais dzinējs,smaguma sazmazināšana,kā arī uzlabotā degvielas padeves sistēma ir padarījuši jauno Pajero Evolution MPR13 vēl ātrāku un izturīgāku. Marokas testu laikā nav radušās nekādas problēmas ar jauno MPR13.

Mitsubishi mērķis ir nosprausts - uzvarēt pasaules slavenākajā rallijā janvārī, septīto reizi pēc kārtas un divpadsmito reizi kopumā.

www.mitsubishi-motors.lv

 
Visi komentāri
 
214516. viesis 18.oktobris 2006 13:18
0 0 Atbildēt

Kaut kas līdzīgs, vai nospiests no OSC.

214543. viesis 18.oktobris 2006 15:52
0 0 Atbildēt

Nja GangBoy tiesam doma ka Evo ir nospiedusi kautko no OSC :)

214545. viesis 18.oktobris 2006 16:23
0 0 Atbildēt

Aizmugure man vecajam Pajero EVO labaak patika - tiiri dizaina zinjaa

214574. viesis 19.oktobris 2006 1:45
0 0 Atbildēt

Beidzot sakarīgi uzrkstīts! Apsveicu! Laikam ticis pieaicināts latviešu valodas eksperts un cilvēks, kas kaut ko sajēdz no auto... TIKAI NEPĀRPROTIET - TIEŠĀM LITERĀRI LABS RAKSTS!

214652. viesis 19.oktobris 2006 14:26
0 0 Atbildēt

...būs papildus priekšrocības gan smaguma centra samazināšanā... Kā var samazināt smaguma centru? Centru var vienīgi pazemināt, vai arī samazināt centra augstumu.

214671. viesis 19.oktobris 2006 16:25
0 0 Atbildēt

OSC shpikoja no vecaakajiem Pajero EVO, lai gan shitas nev sevishkji izmainiijies

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti