Krievijas dizaineris saņem balvu par Audi konceptu 13

 
15.novembris 2006 11:23

Eksperimentālā auto Audi Quattroflex projekts, ko izstrādājis Urālu arhitektūras un mākslas akadēmijas students Aleksejs Bikovs, saņēmis balvu.

Starptautiskajā konkursā Interior Motives Design Awards - 2006 students saņēma balvu par labāko jauno tehnoloģiju izmantošanu. Kā pastāstīja Aleksejs, darbu pie sava "koncepta" viņš veicis no mācībām brīvajā laikā un pati ideja par šāda veida transporta līdzekļa izveidošanu viņam radās apmēram divus gadus atpakaļ.



Galvenā Audi Quattroflex ideja - iespēja brīvi transformēt pasažieru sēdvietu ar speciāla elastīga materiāla palīdzību, kas spējīgs "atcerēties" vajadzīgās formas. Šāda materiāla izmantošana varētu ļaut izvēlēties jebkādu pasažierim un vadītājam ērtu pozu, kā arī piemērot sēdekli kravas pārvadāšanai. Šim konceptam ir arī rāmis, kas spēj mainīt auto garumu.



Audi Quattroflex ir vadāms ar džoistika palīdzību un tās simetriskā uzbūve ļautu izmantot to valstīs gan ar kreiso, gan labo stūres novietojumu.

Tomēr jāatzīmē, ka šāda materiāla, ko Aleksejs izvēlējies savam projektam, nemaz nav. Pēc studenta vārdiem, jau tagad zinātnieki ar to nodarbojoties.
 
Visi komentāri
 
217993. viesis 15.novembris 2006 11:55
0 0 Atbildēt

Un,.. ja lietus gaaziis ?

217997. viesis 15.novembris 2006 12:37
0 0 Atbildēt

Štrunc ar lietu - ja šitais satiks uz celja kādu kamazu vai kaut vai normaala izmeera busu tad tik buus jauki paskatīties kā būs smalkie sēdekļi transformējušies :))

218006. viesis 15.novembris 2006 13:28
0 0 Atbildēt

tak shim jau ir viens prieksheejais ripulis transformeejies nemaz veel nekur nebraucot (apakseeja bilde)

218008. viesis 15.novembris 2006 13:34
0 0 Atbildēt

iztruukst audi hromeetaa prieksheejaa reste!!!

218009. viesis 15.novembris 2006 13:50
0 0 Atbildēt

droši, ka sapīpējoties ne tik tādi vien dizaini nāks prātā :)

218010. viesis 15.novembris 2006 15:08
0 0 Atbildēt

Beidzot arī AUDI būs viens rihtīgs auto...!

218011. viesis 15.novembris 2006 15:11
0 0 Atbildēt

Es esmu uzzīmējis mūžīgo dzinēju, bet materiāls no kā satāv vēl nepastāv, bet inženieri jau pie tā strādā

218015. viesis 15.novembris 2006 15:46
0 0 Atbildēt

man jau ir uztaisīts mūžīgais dzinējs, vēl tik atliek iekurbulēt, bet jāuzmetina attiecīgs kurbulis. :DD

218022. viesis 15.novembris 2006 16:24
0 0 Atbildēt

kurp pārvietosis guļošais žmuriks ekstrēmas bremzēšanas gadījumā?

218023. viesis 15.novembris 2006 17:13
0 0 Atbildēt

218011. viesis 15.11.2006 15:11

aga strada un nevienu vien gadusimtu :)

218025. viesis 15.novembris 2006 17:31
0 0 Atbildēt

Baltajam mēslam ne tas vien iztrūkst...

218028. viesis 15.novembris 2006 17:50
0 0 Atbildēt

Nav ko iespringt.

Lielie, vecie onkuļi meklē to ko paši vairs nespēj - svaigas domas, Ne jau konceptu.

218052. viesis 15.novembris 2006 23:53
0 0 Atbildēt

tā laikam ir audi patiesā būtība beidzot atklāta.. :P nav izgudrots matreriāls, lai tas auto būtu kaut cik normāls.. :D

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti