Salīdzinot ar 2005. gadu, ar divkāršu apgrozījumu un pārdoto automašīnu skaitu, ir beidzies Opel un Chevrolet dīlera SIA “Hansa Auto” 2006. gads.
Aizvadīto gadu raksturo: lieliski pārdošanas rezultāti, izaugsme straujāka par kopējo automašīnu tirgu, Baltijas valstu labākā Opel dīlera balva un sevišķi labs pārdevēju darbs. Taču vēl ir jāstrādā un jāsasniedz labi rezultāti šogad un ceram, tāpat kā Opel, arī Chevrolet tirdzniecībā saņemt gada labākā dīlera balvu.2006.gadā pārdoto automašīnu skaita pieaugums pret 776 jaunas automašīnas, no kurām 597 ir bijušas Opel un 179 Chevrolet markas. Pret vēl gadu iepriekš pārdotajām pieaugums ir 72% un 56%, un SIA “Hansa Auto” Brīvības gatves salona provizoriskais 12 mēnešu apgrozījums ir 8 miljoni latu.
“Labie rezultāti liecina par to, ka cilvēki aizvien vairāk izvēlas komfortu un ērtības, ko piedāvā jauni auto. Gads uzņēmumam ir nesis ievērojamu apgrozījuma un peļņas pieaugumu, bet tajā pašā laikā arī daudz pārdomas, jo tādi izaugsmes tempi prasa vēl straujāku uzņēmuma attīstību. Domājam par uzņēmuma paplašināšanos un jauniem investīciju projektiem, taču šī brīža stadijā par tiem vēl publiski pāragri stāstīt,” rezultātus komentē SIA “Hansa Auto” valdes priekšsēdētājs Aivis Silgals.
Populārākie modeļi ir bijuši Opel Astra un Chevrolet Aveo, un lielu popularitāti iemantojušie jaunie modeļi – Opel Corsa, kas pārspējusi visus pārdošanas rekordus, ne tikai pie mums, bet arī visā Eiropā ar strauju lēcienu uzreiz pēc parādīšanās tirgū, kā arī otrs modelis – Chevrolet Captiva, kas ir pirmais Eiropas tirgum ražotais SUV klases džips Chevrolet modeļu klāstā.
SIA “Hansa Auto” salona vadītājs Vitolds Kaupass stāstot par nākamā gada mērķiem min, ka “2007. gada nozīmīgākais notikums būs Starptautiskā auto izstāde Rīgā, kur savā stendā līdzās esošajiem modeļiem prezentēsim arī jaunos, tajā skaitā, pērn pirmo reizi publikai parādītos sportiskos Opel OPC modeļus, gada jaunumu Opel Antara SUV klases džipu un ceram parādīt arī eleganto Opel GT, kas atgādina tā 1968. gada veiksmīgo priekšgājēju ar tādu pašu nosaukumu. Tas palīdzēs īstenot mūsu uzstādīto mērķi – par vismaz 30% palielināt pārdošanas apjomus, kas nākamajā gadā paredz pārdot virs tūkstoša jaunu automašīnu.”
Jāatgādina, ka jau sešus gadus SIA “HANSA AUTO” ir autorizētais “Opel” dīleris Latvijā, bet pieredze “Opel” apkalpošanā un tirdzniecībā kolektīvam ir jau kopš 1992. gada. Salīdzinoši nesen – 2004. gada pavasarī, SIA “HANSA AUTO” pirmie ieguva pilnvaras pārstāvēt Latvijā arī “Chevrolet” markas automobiļus.
O! Izrādās, es pērngad Chevrolet pārdošanas apjomu esmu kāpinājis par 1.79%! Man pienākas...!