Autodaudzcīņnieki bauda ziemas priekus 333 trasē 8

 
29.janvāris 2007 14:47

Sporta kompleksā ”333” Zauķumuiža aizvadīts Latvijas ziemas čempionāta autodaudzcīņā otrais posms. Uzvaras izcīnīja Mareks Matvejevs („Subaru Impreza”, 4WD klase), Ritvars Kārkliņš („VAZ 2108”, FWD klase) un Jānis Gustāns („Toyota MR-2”, RWD klase).

Komandu ieskaitē pirmā vieta „Valsts Priekuļu Lauksaimniecības tehnikumam”, kuru pārstāv visi trīs klašu uzvarētāji. Autodaudzcīņas čempionāta trešais posms risināsies 4. februārī Auciema trasē.


Uzvarētājs FWD klasē Ritvars Kārkliņš („VAZ 2108”). (FOTOAĢENTŪRA „4RATI”)
   
Pēc braukšanas pa asfaltu pirms nedēļas ziemas autodaudzcīņas čempionāta atklāšanas posmā Jelgavā, aizvadītajā svētdienā „333” trasē sportistus sagaidīja īsta ziema. Visvairāk dalībnieku kā allaž pulcēja priekšpiedziņas klase. Cīņas izvērtās ļoti spraigas, jo rezultātus ietekmēja arī mainīgais trases segums. Ātrākais izrādījās Ritvars Kārkliņš, kurš pirmajā braucienā uzrādīja labāko rezultātu, bet otrajā bija ceturtais. Kārkliņam šīs bija pirmās sacensības ar „VAZ 2108”, ar kuru iepriekšējās sezonās Ulvis Bujāns izcīnīja divus čempionu titulus. Pēc finiša uzvarētājs atzina, ka „žigulītis” ir daudz paklausīgāks un vieglāk vadāms, nekā iepriekš izmantotais „VW Golf”. Otro vietu izcīnīja Aigars Lebedoks („Opel Astra”), bet trešais bija kartinga treneris Ēriks Gasparovičs, kurš startēja ar lielo „Audi A6” universālu. Gasparovičs sacensību atmosfērā veic dēlu Kristapa un Jāņa apmācību. Pagaidām vēl pieredze ņem virsroku, jo abos posmos Ēriks dēlus ir pārspējis. Šķiet, ka visvairāk mainīgos seguma apstākļus uz sevis izbaudīja Jānis Grīnbergs („Honda Civic TypeR”) – pirmajā braucienā tikai 21. rezultāts, bet otrajā pirmais (!), kas summā deva sesto vietu.

4WD klasē pārliecinošu uzvaru guva Mareks Matvejevs („Subaru Impreza”), kurš „333” trasē vienmēr ir uzrādījis labus rezultātus. Otrajā vietā, stabili un ātri veicot abus braucienus, ierindojās Andris Alksnājs („Audi 80 Q”). Par neatlaidību ar trešo vietu tika atalgots Elmārs Aukšmuksts. Elmāra piedzīvojumi sākās jau sestdien, kad ceļā uz treniņiem salūza viņa „Subaru Impreza” ātrumkārba. Tomēr no paziņām tika sarunāts „Audi 100” un Elmārs varēja startēt. Nākamā liksta gadījās pirmā brauciena izskaņā, kad dažus metrus pirms finiša līnijas uz akmeņa tika pārsists auto karteris... Neraugoties uz to, braucienā tika uzrādīts labākais rezultāts. Otrajā braucienā Aukšmukstam izpalīdzēja galvenais sāncensis cīņā par čempiona titulu Matvejevs un Harijs Blicavs, kuri aizdeva savu „Subaru Impreza”. Ar neierasto automašīnu Aukšmuksts gan uzrādīja tikai 14. rezultātu, bet ar to pietika trešajai vietai summā. Skatītājiem par iespaidīgiem skatiem gādāja jaudīgo „Mitsubishi EVO” un „Subaru Impreza” piloti, kuri savus turbomonstrus uz nebēdu trieca kupenās, bet pie augstiem rezultātiem pārsvarā netika.

Aizmugures piedziņas klasē pārliecinošu sniegumu demonstrēja Jānis Gustāns „Toyota MR-2”, kļūstot par posma uzvarētāju. Jaunais cēsnieks ir izvirzījies kopvērtējuma vadībā un ir uzskatāms par galveno pretendentu uz čempiona titulu. Otrajā vietā ierindojās Ģirts Krūzmanis („Lexus”), kurš bija ātrākais otrajā braucienā, bet trešo pozīciju izcīnīja Jānis Slišāns („Toyota Corolla”).

Komandu vērtējumā uzvara „Valsts Priekuļu Lauksaimniecības tehnikumam”, kuru pārstāv visi trīs klašu uzvarētāji – Jānis Gustāns, Mareks Matvejevs, Ritvars Kārkliņš. Otrajā vietā SRT.LV (Ģirts Krūzmanis, Jānis Grīnbergs), bet trešā „40+” (Arnis Akmeņkalns, Andris Alksnājs, Modris Cīrulis).
Nākamais autodaudzcīņas posms risināsies 4. februārī Auciema trasē.


Latvijas čempionāts ziemas autodaudzcīņā

2. posms, trase “333”
FWD
Ritvars Kārkliņš  63 punkti (1. braucienā 1. vieta/2. braucienā 4. vieta), Aigars Lebedoks 56 (2./7.), Ēriks Gasparovičs 53 (3./8.), Vilmārs Krivads 52 (11./2.), Ģirts Krūzmanis 46 (15./3.), Jānis Grīnbergs 45 (21./1.).
4WD
Mareks Matvejevs 67 (2./1.), Andris Alksnājs 58 (3./4.), Elmārs Aukšmuksts 52 (1./14.), Ilvars Abramenko 51 (12./2.), Edgars Enkurs 49 (6./7.), Aleksandrs Siņicins 49 (5./8.).
RWD
Jānis Gustāns 65 (1./3.), Ģirts Krūzmanis 59 (7./1.), Jānis Slišāns 58 (3./4.), Raivis Ragainis 57 (6./2.), Mairis Kārkliņš 54 (2./9.), Normunds Orlovs 52 (4./7.).
Komandas
VPLT (Jānis Gustāns, Mareks Matvejevs, Ritvars Kārkliņš), SRT.LV (Ģirts Krūzmanis, Jānis Grīnbergs), 40+ (Arnis Akmeņkalns, Andris Alksnājs, Modris Cīrulis).

Kopvērtējums
FWD
Ritvars Kārkliņš  119, Ģirts Krūzmanis 115, Jānis Grīnbergs 109.
4WD
Mareks Matvejevs 129, Elmārs Aukšmuksts 124, Andris Alksnājs 115.
RWD
Jānis Gustāns 129, Ģirts Krūzmanis 117, Sabīne Kukute 111.
Komandas
VPLT 377, SRT.LV 340, JNM 284.


LAF Standartauto komisijas preses dienests

 
Visi komentāri
 
224327. viesis 29.janvāris 2007 16:05
0 0 Atbildēt

A kur var vēl bildes redzēt?

224331. viesis 29.janvāris 2007 16:17
0 0 Atbildēt

... "Skatītājiem par iespaidīgiem skatiem gādāja jaudīgo „Mitsubishi EVO” un „Subaru Impreza” piloti, kuri savus turbomonstrus uz nebēdu trieca kupenās, bet pie augstiem rezultātiem pārsvarā netika." ...

Shitaa ir raxta nagla!!! :D

224332. viesis 29.janvāris 2007 16:25
0 0 Atbildēt

Nu ,nu... man gan izskatiijaas ka tie *turbomonstri* tieshi neko neraadija, ja neskaita sarkano Celica 4WD

224345. viesis 29.janvāris 2007 17:40
0 0 Atbildēt

Šitajās daudzcīņās var piedalīties jebkurš? Lūgums pirms sūtīt lasīt nolikumu apskaidrot man to popuplārzinātniski: vai naglu riepas drīkst, vai būris nepieciešams, vai stūrmanis ir obligāts (skat bildi), cik braucieni, vai Laf licenci vajag, cik maksā dalība?

224348. viesis 29.janvāris 2007 17:54
0 0 Atbildēt

To TheKid : ... pilniigi piekriitu! Abas EVO knapi kusteejaas pa trasi liikumos, un tikai uz taisnes tad arii atguva zaudeetaas sekundes. Bet Celica - bija ko redzeet! :) Un ja nebuutu soda tad 4.26, kas bija labs rezultaats ar visaam kupenu miiciishanaam!!!

224366. viesis 29.janvāris 2007 21:02
0 0 Atbildēt

Yukki: automobilim vajag TA un bezšipu riepas, aptieciņa, ugunsdzēšamais aparāts. Tehniskais tiesnesis vēl pāris elementāras lietas paskatīsies. Prasības pilotam - Ķivere, tiesības. Blakussēdētājs nav nepieciešams, bet drīkst autiņā atrasties (protams ar ķiveri). License nepieciešama, ja vēlies piedalīties čempion';atā un redzēt savus rezultātus kop'vertējumā, bet braukt var bez. Zinu ka čempionāta dalībniekiem vajag apdrošināšanu pret negadījumiem, neesmu pārliecināts, ka bez licenses to vajag, bet nu maksā 2,5 ls un var nopirkt uz vietas. Bez licenses dal''ibas maksa par 5Ls vairāk, tie 5 Ls jāmaksā par tā saucamo vienreizējoo licensi

224380. viesis 30.janvāris 2007 8:41
0 0 Atbildēt

vai shipotaam riepaam driikst shipus izraustiit aaraa un piedaliities? :)

224429. viesis 30.janvāris 2007 13:43
0 0 Atbildēt

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti