«Battery Drag Meeting 2007» - dalībnieku rekordskaits! 14

 
20.aprīlis 2007 0:13

Uz sezonas atklāšanas sacensībām dragreisā „Battery Drag Meeting 2007”, kas notiks 22. aprīlī Biķernieku sporta kompleksā, On-Line reģistrācijā internetā pieteicies rekordliels dalībnieku skaits – jau vairāk nekā 160, to vidū arī vairāki dalībnieki no Igaunijas.

Dalībnieki sacensībām varēja pieteikties interneta lapā www.getaway.lv, un atsaucība bija neparedzēti liela. Ir saņemta arī informācija, ka uz Rīgu gatavojas atbraukt sportisti ne tikai no Igaunijas, bet arī no Lietuvas.



Reģistrācija un auto tehniskā apskate automašīnām, kuras pieteikušās internetā, notiks iepriekšējā dienā (no plkst. 17.00 līdz 21.00), bet pārējie dalībnieki varēs reģistrēties 22. aprīlī (no plkst. 8.30 līdz 11.30). Jāpiebilst, ka dalībnieku skaits ir ierobežots, tāpēc, iespējams, ka visi brauktgribētāji pat nevarēs startēt!

Dalībnieku ierašanās dalībnieku parkā 22. aprīlī – no plkst. 11.30 līdz plkst. 13.30, kvalifikācijas braucienu sākums paredzēts plkst. 14.00 (arī skatītāju ierašanās), bet sacensību atklāšana – plkst. 17.00.

Ieejas maksa apmeklētājiem – Ls 4.00.

Automašīnu iedalījums pa klasēm: A klase – 5000 ccm un vairāk, B klase – no 3001 līdz 4999 ccm, C klase – no 2001 līdz 3000 ccm, D klase – no 1601 līdz 2000 ccm, E klase – līdz 1600. Dīzeļdzinējiem papildus koeficients 0.7. Automašīnas ar turbo, nitro sitēmu vai rotordzinēju darba tilpumu reizina ar koeficientu 1.7.

Pilnīgi jaunu dragsteru sacensību apmeklētājiem apsolījis nodemonstrēt arī Igaunijas čempions Lauri Kuriks, kura auto līdz 100 km/h ieskrienas pusotrā sekundē!

Sacīkšu starplaikos ar drifta paraugdemonstrējumiem uzstāsies Latvijas drifta meistari Gvido Elksnis un Kristaps Blušs (HGK Motorsport). Savukārt pēc dragreisa – ap plkst. 21.00 – notiks tradicionālais riepu kūpināšanas šovs, kura uzvarētājs saņems vērtīgas balvas no „Pirelli”.

Žurnāls „Forsāža” sacensības rīko jau trešo gadu. Pirmo reizi „Forsāža Baltic Drag Meeting” notika žurnāla gada jubilejā 2005. gada maijā. Dalībnieku pozitīvās atsauksmes mudināja darbu turpināt, un nākamajā gadā tika sasniegts gan braucēju rekordskaits oficiālo dragreisu vēsturē, gan arī bija daudz vairāk skatītāju.

Sacensības „Battery Drag Meeting 2007” atbalsta: getaway.lv, auto.delfi.lv, Yokohama, bmwclub.lv, motors24.lv, TV5, Yota, iauto.lv, xenon.lv, bmwpower.lv, Pirelli, Rīgas Dizains, autonews.lv, EVO bārs, IZZI un EKO polise.
 
Visi komentāri
 
232436. viesis 18.aprīlis 2007 15:35
0 0 Atbildēt

Par 4 Ls var ieliet benžu un sarīkot dragu ielās :)

232445. viesis 18.aprīlis 2007 16:05
0 0 Atbildēt

Jā un norauties, ka vairs pat tā negribēsi! ;)

232449. viesis 18.aprīlis 2007 16:19
0 0 Atbildēt

katru dienu pa balto velti pa Brivibas, megiinu paspeet no luksofora pie Alfas liidz iedegas sarkana pie pagriezziena uz kinostudiju :D

232527. viesis 19.aprīlis 2007 9:53
0 0 Atbildēt

Patiesībā tie dragreisi te Latvijā - pēdējo reizi biju uz Honda dragreisu - tā burzīšanās pie ieejas vārtiem pusotrasstundas garumā, kāmēr tiek iekšā tikai dēļ tā, lai apskatītos, kā vietējie paskrienas ar parastām mašīnām, ko var redzēt ikdienas uz ielas nav to vērta. Pontiac Trans Am, protams, gribētos redzēt, bet konkurentu viņam nebūs, bija jau piemērs ar pirms pāris gadiem atvesto Camaro no Igaunijas. Ja būtu vismaz 5-10 kārtīgas dragreisu mašīnas atvestas ar tādām jaudām kā augstāk minētāis Pontiac - tad ir vērts, arī uz Big Foot'u pasākumu bija vērts aiziet, bet uz šitādu vietējo krānu staipīšanas pasākumu neiešu.

232539. viesis 19.aprīlis 2007 10:56
0 0 Atbildēt

Pilnīgi piekrītu 232527 un plus vēl jāklausās tā stulbā iezemiešu mūzika ka pat motoru skaņu nedzird, un vēl tie tukšie garie pārtraukumi

232556. viesis 19.aprīlis 2007 15:26
0 0 Atbildēt

oldschool

232599. viesis 20.aprīlis 2007 14:39
0 0 Atbildēt

visi grib būt ar gariem krāniem, bet visgarākais būs tikai Pekanniska:))))

232600. viesis 20.aprīlis 2007 15:06
0 0 Atbildēt

Tik lai sagatavo ziemas riepas...

232610. viesis 21.aprīlis 2007 8:03
0 0 Atbildēt

diezvai kads ies cekot tada laika dragu, ja man piemaksatu es neietu, un svaki vai kads gribes braukt ar auto tada laika. mans viedoklis

232612. viesis 21.aprīlis 2007 13:01
0 0 Atbildēt

Ari saubos vai tada laika turp dosos

232625. viesis 22.aprīlis 2007 22:36
0 0 Atbildēt

Tiko atgriezos no taa pasaakuma un varu tekt ka pasaaciens nebaz nebij tik slikts - visu vareeja normaali rtedzet, un arii pasas saciikstes bija interesantas !!!

232669. viesis 23.aprīlis 2007 13:05
0 0 Atbildēt

Bildes no dragreisa:

easyget.lv/sports/176/

232703. viesis 24.aprīlis 2007 8:16
0 0 Atbildēt

Paskatoties bildes no pasākuma - vai nav idiotiski klasēs dalīt tikai pēc motora tilpuma? Kā X5 var skrieties pret Porsche (liekas, ka Carrera)? Drīzāk jau vajadzēja dalīt pēc kg uz zs un tad reizināt ar tiem koeficientiem...

232704. viesis 24.aprīlis 2007 8:16
0 0 Atbildēt

P.S. Kad ir nākamais tāds pasākums? Gribu pabildēt...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti