Ceļojumu uz Volkswagen rūpnīcu iegūst Evita Bokuma 5

 
10.maijs 2007 8:25

Volkswagen importētājs Baltijas valstīs Auto Group Baltic noskaidrojis laimīgo konkursa “Kurš parkojas labāk – vīrieši vai sievietes?” uzvarētāju. Uz Volkswagen rūpnīcu Autostadt Vācijas pilsētā Volfsburgā dosies rīdziniece Evita Bokuma.

Kopumā parkošanās konkursā “Kurš parkojas labāk – vīrieši vai sievietes”, kas norisinājās izstādes Baltic International Motorshow ietvaros, piedalījās 154 dalībnieki – 77 sievietes un tikpat daudz vīriešu.

Parkošanās konkursa būtība bija pavisam vienkārša – kurš noparkos VW Touran automašīnu labāk. Sievietes parkojās, izmantojot automātisko stāvvietā novietošanās palīgu “Park Assist”, bet vīrieši šo manevru izpildīja bez palīgierīcēm. Gala rezultāts bija šokējošs – 74:3 sieviešu labā! Tātad visas izstādes laikā tikai trīs vīrieši VW Touran automašīnu noparkoja labāk par sievietēm!



Izvērtējot rezultātu, tika ņemti vērā sekojoši apstākļi – parkošanās paralelitāte apmalei un parkošanās manevra ātrums. Tika secināts, ka “Park Assist” viennozīmīgi ļauj automašīnu stāvvietā novietot labāk un ātrāk, nekā veicot šo manevru paša spēkiem.

Pēc tam no uzvarētāju – tātad sieviešu komandas – rindām tika izlozēta viena laimīgā un šoreiz tā ir rīdziniece Evita Bokuma. Viņa ir laimējusi ekskursiju divām personām uz Volkswagen rūpnīcu Autostadt Vācijas pilsētā Volfsburgā.

“Park Assist” ir auto stāvvietā novietošanās palīgs, kurš ļauj automašīnu novietot, pašam negriežot stūres ratu. Vadītāja pārziņā paliek tikai pedāļi un ātrumpārslēgs. Šobrīd “Park Assist” sistēma pieejama tikai VW Touran automobilim, bet nākotnē plānots, ka ar to tiks apgādāti visi Volkswagen automobiļi ar elektrisko stūres pastiprinātāju. “Park Assist” papildaprīkojuma cena – 727 eiro.

Papildus informāciju par Volkswagen “Park Assist” sistēmu iespējams iegūt pie Vokswagen importētāja Baltijas valstīs “Auto Group Baltic”, kā arī pie Volkswagen dīleriem un partneriem Rīgā, Siguldā, Ventspilī, Liepājā un Daugavpilī.


Auto Group Baltic,
Volkswagen importētājs Baltijas valstīs
 
Visi komentāri
 
233619. viesis 10.maijs 2007 8:32
0 0 Atbildēt

Tad jau konkursam bij jāsaucās - kurš parkojas labāk - park Assist vai vīrieši ?

Un ceļojumu uz vāciju vajadzēja iegūt Park Assist sistēmai ... :D

233620. viesis 10.maijs 2007 8:47
0 0 Atbildēt

redzēju, redzēju es kā beibes ar izvalbītām acīm "parkojās", izmantojot to asistu :D :D :D

rēcīgi :D

jāatzīmē, ka daži veči tiešām noparkojās kā āži (to arī Rīgas ielās var redzēt), bet nu kopumā, tomēr, veču noparkošanās caurmērā bija ātrāka un efektīvāka.

Nenoliegšu "parkasista" lietderību, bet nu kopumā, tomēr, "konkursa" rezultāts ir buļļa kakas vērts :D cits rezultāts tak vienkārši nedrīkstēja būt :D

233622. viesis 10.maijs 2007 8:56
0 0 Atbildēt

vot vot ...

bet piemeeram tā kā šodien ieparkojos - tur nekāds pārk assists nepateiktu, ka tur ir vieta - vnk palika kaadi 20 cm no priekšas un tikpat no aizmugures līdz nākamajām mašīnām :)

233743. viesis 10.maijs 2007 23:54
0 0 Atbildēt

Man patīk sacensību ideja - apmēram tas pats - kurš ātrāk no liepājas aizbrauks līdz rīgai - autobraucējs vai velosipēdists :D Godīgi būtu bijis, ja pēc tam samainītos - vīrieši ar park assist un sievietes bez :D A varbūt dīlerim bija bail, ka touranu nesabuktē :D

233837. viesis 11.maijs 2007 15:28
0 0 Atbildēt

subaru,drusku nepārspīlē par tiem 20cm?

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti