Jaguar panākumi turpinās 6

 
8.jūlijs 2002 9:06

Pasaulē turpinās Jaguar automašīnu pārdošanas bums un šī gada maijā sasniegts kārtējais pārdošanas apjomu rekords. Galvenokārt pateicoties X-TYPE modelim, kurš sastāda vairāk kā pusi pārdoto Jaguar automašīnu, šī gada pirmajos piecos mēnešos tika pārdotas 56994 automašīnas...

Tas ir par 70% vairāk auto nekā pagājušā gada attiecīgajā periodā. Vairāk kā 100% pieaugums bija tādās valstīs kā Itālija, Japāna, Austrālija un Lielbritānija. “Mūsu pārdošanas apjomi turpina pieaugt ārkārtējos tempos,” komentē Jaguar prezidents Mike Beasley. “To veicina kā mūsu tradicionālie modeļi, tā arī Jaguar saimes jaunpienācējs- X-TYPE- modelis, kas Jaguar markai piesaista pilnīgi jaunus pircējus.” Jaguar kompaktā vidējās klases sedana X-TYPE pārdošanas apjomi pasaulē šogad jau sasnieguši 35000. Jaguar oficiālais dīleris Latvijā “Auto Grupa TBF” šogad pārdevusi 12 automašīnas un līdz gada beigām plāno pircējiem piegādat 45 jaunus “Jaguārus”. Sevišķa interese šobrīd ir par nesen pārdošanā nonākušo X-TYPE ar 2.0l dzinēju un priekšējo piedziņu, kura cena ir ļoti demokrātiska- sākot no 16950LVL. iAuto // PR
 
Visi komentāri
 
30079. viesis 8.jūlijs 2002 14:08
0 0 Atbildēt

Jā sakot no 17 KLs tiesham prieksh videjas klases ir lloti demokratiski, bet britu gaumee..

30092. viesis 8.jūlijs 2002 15:11
0 0 Atbildēt

ja es buutu bagaats viirs, bagaats viirs, bagaats viirs

tad man buutu jaguaars jaguaars ak ja!

30113. viesis 8.jūlijs 2002 15:47
0 0 Atbildēt

Tomēr S-Type ir klasiskāks.

30222. viesis 9.jūlijs 2002 11:34
0 0 Atbildēt

Ja S-type ir stila paraugs, tad X-Type ir taa pasha stila atrauga. Runaajot par S-Type. Aareejais dizains tieshaam excelents, iekshaa gan ergonomika vareetu buutu stiliigaaka un eertaaka. No dizaina viedoklja Jaguar kompaanijai vajadzeetu veel mazliet saspringt daargaa gala uzlaboshanai. Normaali auto, bet acis vareetu prieceet mazliet vairaak. Tiiri no eesteetiskaa viedoklja.

30335. viesis 9.jūlijs 2002 15:55
0 0 Atbildēt

Par ērtumu nezinu, bet ergonomika ir atbilstoša ārējam izskatam. Jaunā klasika. Auto izskatās ļoti estētiski un solīdi. Protams, tās ir manas domas un gaume, citiem neuzspiežu.

31340. viesis 19.jūlijs 2002 10:34
0 0 Atbildēt

Ists aristokrats Mercedes, BMW un Audi tam nestav klat!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti