Aizvien vairāk cilvēku interesējas par ekonomiskiem mazās klases automobiļiem, taču daudzus no tādu auto iegādes attur stipri ierobežotā bagāžas nodalījuma ietilpība.
Tomēr ir vairāki veidi, kā pārvadājamās bagāžas daudzumu var vienkārši palielināt. Viens no tiem ir jumta bagāžnieka uzstādīšana, otrs – piekabe, protams, tikai tādā gadījumā, ja auto konstrukcijā ir paredzēts piekabes āķis.
Jebkurā gadījumā abiem šiem variantiem ir savi mīnusi – jumta bagāžnieks veido lielāku gaisa pretestību, tādējādi palielinot degvielas patēriņu, bet piekabes nostiprināšana ir visnotaļ piņķerīga nodarbe.
Alternatīvs papildus bagāžas pārvadāšanas veids izgudrots Vācijā – tā ir speciāla mugursoma automobilim.
"Auto Rucksack" ir stiprināma uz auto aizmugurējām durvīm, tā nebojā automašīnas aerodinamiku un uzlikšanas process ilgst tikai pāris minūtes. Rezultātā tiek iegūta ūdens necaurlaidīga telpa ar 120 litru tilpumu, kurā var pārvadāt ne vairāk kā 20 kilogramus bagāžas, ja tai nav pieticis vietas salonā.
Sagatavots pēc www.atverts.lv materiāliem
un kā ar redzamību caur aizmugurējo stiklu ?