Visjaudīgākais «Porsche 911» iznāk gaismā 21

 
19.jūlijs 2007 10:34

Vācu ielas sporta automobiļu ražotājs no Štutgartes prezentējis visu laiku jaudīgāko modeļa "Porsche 911" sērijveida versiju – GT2.



Jaunais GT2 veidots, par pamatu ņemot 997. sērijas "Porsche 911" ar aizmugurējo riteņu piedziņu. Būdams aprīkots ar jau pazīstamo 3,6 litru sešu cilindru opozītmotoru un divām turbībām, kas jaudu uzdzen līdz 530 zirgspēkiem, GT2 spēj paātrināties līdz 100 km/h nieka 3,7 sekundēs. Tātad ātrāk kā 612 zirgspēku superautomobilis "Carrera GT", kura oficiālais paātrinājuma ilgums ir 3,9 sekundes.  GT2 maksimālais ātrums ir 329 kilometri stundā.



Konstruējot šo auto, "Porsche" inženieri īpašu vērību veltījuši svara samazināšanai, piemēram, automobilim ir tikai aizmugurējo riteņu piedziņa, kas nozīmē, ka atkrīt priekšējo riteņu griešanas mehānismi, aizmugurējais klusinātājs un izplūdes sistēmas uzgaļi izgatavoti no titāna, bet bremžu sistēmā izmantoti keramikas kompozītmateriālu/oglekļa šķiedras diski.



Saskaitot šos risinājumus ar pārējām pārdomātajām konstrukcijas niansēm, tiek iegūta 1440 kopējā masa, kas pozitīvi ietekmē ne tikai dinamikas rādītājus, bet arī degvielas patēriņu – "Porsche 911 GT2" vidēji patērē tikai 12,5 litrus benzīna uz 100 kilometriem nobraukuma.



Vācijas tirgū automobilis pārdošanā nonāks novembrī un ražotāja rekomendētā cena ir, rupji rēķinot, 190 tūkstoši eiro.

Sagatavots pēc www.atverts.lv materiāliem
 
Visi komentāri
 
238855. viesis 19.jūlijs 2007 10:59
0 0 Atbildēt

turboviks ar automātu tāpat ceļ 3.6 sek.

238857. viesis 19.jūlijs 2007 11:00
0 0 Atbildēt

Es domāju, ka rīgā jau kāds pārītis šo auto vizinās. :D Latvietis taču negaidīs līdz novembrim :D

238878. viesis 19.jūlijs 2007 11:59
0 0 Atbildēt

Ir jau labs, tik pakaļ velkošā, un tāds piķis!

238884. viesis 19.jūlijs 2007 12:04
0 0 Atbildēt

Klasika, ta klasika, bet es dodu priekšroku FWD vai 4x4 :)

238887. viesis 19.jūlijs 2007 12:15
0 0 Atbildēt

Hm... un kur LV ar šo raķeti lai lido? :/ Pa bruģi blombes pārskaitīt? :D

238889. viesis 19.jūlijs 2007 12:19
0 0 Atbildēt

Nu Porsche ir viens no praktiskaakajiem superkariem, ja nu kas, un plombes nevienam aaraa nekriit.

238891. viesis 19.jūlijs 2007 12:31
0 0 Atbildēt

FWD = bezpiedziņa

238895. viesis 19.jūlijs 2007 12:55
0 0 Atbildēt

Salons gan paraša...

238898. viesis 19.jūlijs 2007 13:14
0 0 Atbildēt

Tu,238891,esi kaut tuvumā pie Porsche salona bijis,ka spried tik kategoriski?Jā,bet kas ir paraša-to gan laikam labi zini.

uusa

238900. viesis 19.jūlijs 2007 13:17
0 0 Atbildēt

Izklausās ļoti labi. Tagad tik vien kā jānopelna pietiekami, lai varu ko tādu atļauties.

238904. viesis 19.jūlijs 2007 13:40
0 0 Atbildēt

Stūre un ātrumkloķis no mana E30 nošikoti :)

238923. viesis 19.jūlijs 2007 14:48
0 0 Atbildēt

Nu kā, 238891.

FWD - priekša velkošā.

Ekstrēmos apstākļos daudz labāk var auto savaldīt. Nekā RWD!

238956. viesis 19.jūlijs 2007 20:44
0 0 Atbildēt

Kas ir E30 ?

arba

238968. viesis 19.jūlijs 2007 22:43
0 0 Atbildēt

Vai tad jaudīgākie no 911 nebija GT3!!!??? Vai arī tos vairs neražo!!!?

238970. viesis 19.jūlijs 2007 22:54
0 0 Atbildēt

e30

238971. viesis 19.jūlijs 2007 22:54
0 0 Atbildēt
238976. viesis 19.jūlijs 2007 23:25
0 0 Atbildēt

gt3 ir mazāk jaudīgais no visiem. Un atmosfēriskais. gt2 jau ir turbo, gt1 ir sazin kas, nav manīts pēdējā laikā, bet nu monstrs tipa lm klasē

238978. viesis 20.jūlijs 2007 8:46
0 0 Atbildēt

FWD ir vieglaak vadiit liidz zinaamai robezjai kad to paarkaapj to vairs nav viegli valdiit, tad vieglaak ir ar RWD. Bet caurmeera laikam jaapiekriit ka videejam autovadiitaajam ir vieglaak braukt ar FWD un nesavaariit ziepes neka ar RWD vai 4WD.

239105. viesis 20.jūlijs 2007 21:42
0 0 Atbildēt

Smags tas aparāts... WALA kāpēc ar FWD vieglāk nekā AWD? AWD lietošanā praktiskāks, mazāk iespēju kaut kur palikt :D Pavasarī sanāca pārliecināties - aizbraucu pie vecvecākiem, noparkojos nevis sēta, bet ārpus sētas, rezultāts - brālēns ar savu A6 dabūja izvilkt, bet bedres līdzināt ciet nācās pašam :D Bet priekšpiedziņa ir noderīga, ja mani, ka nespēsi ierakstīties asākā līkumā, atliek sagriezt riteņus līdz galam un dot grīdā :) Kamēr bembistiem neatliek nekas cits kā ar roķeni samest un tad dot grīdā :D

239128. viesis 21.jūlijs 2007 9:39
0 0 Atbildēt

msh=mudax

239129. viesis 21.jūlijs 2007 9:45
0 0 Atbildēt

"ja mani, ka nespēsi ierakstīties asākā līkumā, atliek sagriezt riteņus līdz galam un dot grīdā "

par sho hipoteezi mana ome jau pirms 10 gadiem smeejaas..

un taadi umniki veel Porsche jaunumus komentee :D

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti