Vācijā «atdzīvinās» leģendāro «Trabant» 18

 
29.janvāris 2008 10:29

Vācu autokomponentu ražotājs kompānija IndiKar gatavojas Frankfurtes autosalonā 2009.gadā prezentēt leģendārā VDR automobiļa Trabant pilnizmēra konceptu.



Tā atjaunināto versiju pagājšgad Frankfurtē demonstrēja auto samazināt modeļu ražotājs kompānija Herpa.



Kā ziņo Motor Authority, atjauninātais Trabant atbildīs visiem Eiropas ekoloģiskajiem un drošības standartiem.



Tai pat laikā auto salons saglabās visas sava priekšgājēja raksturīgākā iezīmes. Jaunā Trabant konkurenti retro stilizēto auto segmentā būs Mini, Fiat 500 un VW Beetle.

 
Visi komentāri
 
251043. viesis 29.janvāris 2008 10:35
0 0 Atbildēt

No kāda moča tagad būs motors?

251044. viesis 29.janvāris 2008 10:35
0 0 Atbildēt

domaju pirks sho auto diezgan brashi

251045. viesis 29.janvāris 2008 10:47
0 0 Atbildēt

Kādu laiku atpakal kaut kur lasiju ka it ka motori būšot BMW

251046. viesis 29.janvāris 2008 10:58
0 0 Atbildēt

maziņš chrysler c300

251049. viesis 29.janvāris 2008 11:16
0 0 Atbildēt

otrādi, C300 ir uzpūsts Trabant.

251066. viesis 29.janvāris 2008 14:18
0 0 Atbildēt

Bet maksās drošvien tikpat nesamērīgi dārgi kā mini vai beetle un būs pieejami tikai turīgiem iedzīvotājiem.

251067. viesis 29.janvāris 2008 14:24
0 0 Atbildēt

e-nazis [?] 29.01.2008 10:35

No kāda moča tagad būs motors?

-------------------------

prichom te mocis? Divtaktu divcilindru, saakotneeji 600 ccm, motoriitis savas gaitas uzsaaka jau pirms WW2, firmaa DKW, kaa auto dzineejs, taapat, kaa Trabant, tos peec kara lika veel shur tur :-) Arii DDR auto Wartburg 3-cyl divtaktu dzineejs principaa bij tas pats DKW produkts :-) varbuut tu domaa DKW saciikshu motociklus? Tiem dzineejs bija bik savaadaaks peec konstrukcijas un ar kompresoru - Tourist Trophy arii tais laikos vinneet nebij joka lieta ...

251070. viesis 29.janvāris 2008 14:51
0 0 Atbildēt

Droši vien, ka būs no dārgajiem - līdzīgi kā jaunā vabole un mini. Iespējams, ka būs arī kāds SPORTA modelis, ar BMW parametriem. Bet, intriga un nostaļģija būs pietiekoši faktori, lai šis auto kļūtu ļoti pieprasīts. Kaut Latvijā vecie trabji nebija modē, šis modelis arī pie mums varētu būt TOPā.

251073. viesis 29.janvāris 2008 15:48
0 0 Atbildēt

Šī frāze man patika: salons saglabās savas raksturīgās īpašības....

Kā tur bij ar tiem ceļgaliem aiz ausīm...? ;)

Moš Getzisti varēs priecāties, neviens šos vairs neapcels.... ;)

251076. viesis 29.janvāris 2008 16:04
0 0 Atbildēt

kur ta BMW fanu klubs ar tekstu, ka par šo cenu varēs nopirkt nopakotu kaut ko ar M burtu?

251083. viesis 29.janvāris 2008 17:16
0 0 Atbildēt

vai tiesa, ka virsbūve viņam bija no krāsota kartona?

Reiz ar tādu braucu Ungārijā. Bija tāda kā skābētu kāpostu smarža..

251093. viesis 29.janvāris 2008 19:11
0 0 Atbildēt

plastmasas virsbūve, velāk zinās kas ir īsta grabēšana :}

251095. viesis 29.janvāris 2008 20:27
0 0 Atbildēt

Nu plastmasa gan tā nebija ,bet tipa preskartons uz metāla karkasa.Toties ja kāds nelabvēlis iemauca ar kāju,caurums garantēts.Bet tas kartons ar tikai bija jumts, spārni,varbūt vēl šis tas,toties remonts ar līmi un kartonu.:).A šis ar būs kartona?

251099. viesis 29.janvāris 2008 23:57
0 0 Atbildēt

nuu, pašlaik braucu ar Polo '98 ar automātu, tā kašis varētu būt nākamais auto- solis uz augšu!!! :D :D

251105. viesis 30.janvāris 2008 8:24
0 0 Atbildēt

bija visi paneļji no kartona tā sacīt papjemashe :D - vel ja labi pameklee var atrast bildukus ar trabju avarijaam - pec avarijas auto var nodot makulatūrā no kā tad arī tika taisiti kuzova panelji- un saujunja ar blekji - toch atbilst visaam eko normaam :)

251106. viesis 30.janvāris 2008 8:27
0 0 Atbildēt
251132. viesis 30.janvāris 2008 12:35
0 0 Atbildēt

RHINO [?] 30.01.2008 08:24

bija visi paneļji no kartona tā sacīt papjemashe - vel ja labi pameklee var atrast bildukus ar trabju avarijaam - pec avarijas auto var nodot makulatūrā no kā tad arī tika taisiti kuzova panelji- un saujunja ar blekji - toch atbilst visaam eko normaam

..................................

Vispaar tas nebija nekaads kartons, vismaz ar papjeemashee nekaada sakara :-) Par armatuuru materiaalam kalpoja tekstilruupnieciibas atkritumi - visaadas izsukas utt., par saistvielu - bakeliita laka. Papriekshu gatavoja taa sauktos "prepregus'- jamaa tekstilmateriaala plaatnes, kuras piesuucinaatas ar bakeliitlaku (fenola svekjiem), peec tam pie noteiktas temperatuuras no jamajaam plaatneem preseeja virsbuuves paneljus. Ieguutais izstraadaajums atgaadinaaja veco labo getinaksu vai arii tekstoliitu, no kuriem senaak razhoja spiestaas plates elektronikai :-)

251287. viesis 2.februāris 2008 19:37
0 0 Atbildēt

herpa=herpe? :D

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti