Autoasociācija - autogāzes iekārtas Latvijā "iziet no modes" 24

 

Foto: Ekrānšāviņš no Google.com

Nozare.lv | 31.jūlijs 2017 13:18

Latvijā šogad sešos mēnešos praktiski apstājusies jaunu automobiļu aprīkošana ar gāzes sistēmu, aģentūrai LETA pavēstīja Auto asociācijas pārstāvis Pēteris Rubulis.

Viņš norādīja, ka kopumā, privātpersonām iegādājoties jaunu automobili, 66% gadījumu cilvēku izvēle ir par labu ar benzīna dzinēju darbināmam spēkratam. Vienlaikus ir praktiski apstājusies jaunu automobiļu aprīkošana ar gāzes sistēmu, kas daļēji esot skaidrojams ar moderno dzinēju komplicēto degvielas iesmidzināšanas sistēmu, kuru aprīkot ar gāzes sistēmu ir dārgi. Arī pēdējā laikā pastāvīgi zemā benzīna cena neradot ekonomisko pamatojumu aprīkot transportlīdzekli ar gāzes sistēmu.

"Par labu dabai draudzīgu transportlīdzekļu iegādei nosvērusies viena privātpersona, kas iegādājusies jaunu "Renault Zoe" elektromobili un var pilntiesīgi izmantot visas elektromobiļu lietotājiem pieejamās priekšrocības - tādas kā bezmaksas auto novietošana Rīgas domes apsaimniekotajās stāvvietās, autobusu joslu izmantošana sastrēgumu apbraukšanai u.c.," piebilda Rubulis.

Privātpersonas šogad sešos mēnešos iegādājušās 1802 ar benzīnu darbināmas vieglās automašīnas (M1 kategorija), 914 ar dīzeļdegvielas dzinēju, 20 ar benzīna un naftas gāzes dzinēju, četrus ar elektrību un benzīnu darbināmus spēkratus, kā arī vienu ar elektrību darbināmu auto.

Kā ziņots, Latvijā šogad sešos mēnešos reģistrēja gandrīz 10 000 jaunu vieglo automobiļu, kas ir aptuveni tikpat, cik attiecīgajā laikā pērn, aģentūrai LETA pavēstīja Auto asociācijas pārstāvis Rubulis.

Vienlaikus viņš atzīmēja, ka šogad būtiski vairāk šo automobiļu ir palikuši Latvijā, nevis devušies reeksportā. Attiecīgi, skatot tikai to spēkratu datus, kas reģistrēti ekspluatācijai Latvijā, var secināt, ka jaunu vieglo automašīnu reģistrācijas apmēra pieaugums sešos mēnešos ir 10% salīdzinājumā ar šo pašu periodu 2016.gadā.

 
24 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
MaRtuRik 31.jūlijs 2017 18:03
13 1 Atbildēt

Tērē varbūt arī mazāk, bet kalpo arī 10x mazāk tie mūsu jaunie dzinēji. Izjaucot pa detaļām tādu pajaunāku paļurku, tur uzreiz ir redzams, ka ne jau ilgai un laimīgai braukšanai ir ražots.

Pļurkt 31.jūlijs 2017 16:20
11 7 Atbildēt

Tas ir vispilnīgākais 100 Zirgagalvu alkatības rezultāts!

Kur ekoloģiskie mērķi tiek pakļauti faktiski laupīšanas kārei.

Tieši šādi tika apglabātas dabasgāzes uzpildes stacijas un bifuel autiņi. Tā pat pašreiz tiek apglabāta krietni tīrākā LPG, liekot izvēlēties visnetīrāko dīzeli, jo to pa lētu naudu var ievest no Krievijas kontrobasā!

MaRtuRik 31.jūlijs 2017 19:51
10 0 Atbildēt

Gāze ir tāda pati degviela, kā visas citas degvielas. Un par ko tur būtu kaunēties, to laikam vien tev pašam tikai zināt.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti