Krievijas motociklu ražotājs Ural negrasās atpalikt no pasaules tendencēm un radījis sava motocikla elektriskā modeļa prototipu, kas izstrādāts kopā ar kompānijām Zero Motorcycles un ICG.
Elektriskā motocikla pamatā ir Ural bāzes modelis CT, konstrukcijā izmantoto elektromotoru, akumulatoru un elektroniskās komponentes piegādāja Zero Motorcycles, bet Kalifornijas ICG atbildēja par dizainu un pirmā koncepta izstrādi.
Ural videi draudzīgais motocikls apgādāts ar Z-Force 45 kilovatu (61 Zs; 110 Nm) elektromotoru un 19,5 kilovatstundu akumulatoru, kas var nodrošināt gaitas rezervi aptuveni 165 km. Prototipam iebūvēta uzlādes ierīce, kas strāvu ļauj paņemt no parastā mājas elektrotīkla un 13 stundu laikā veikt uzlādi līdz 95%.
Ural apgalvo, ka elektriskais motocikls ļoti strauji paātrinās, taču precīzus datus neatklāj. Zināms, ka prototipa maksimālais ātrums ir 140 km/h, bet ražotāja ieteiktais – 105 km/h.
Klātienē Ural elektrisko motociklu varēs novērtēt Progressive Motorcycle Show izstādē ASV, Longbīčā, no 16. līdz 18.novembrim. Ražotājs uzsver, ka lēmums par sērijveida ražošanu tiks pieņemts, izvērtējot potenciālo klientu reakciju un interesi par kompānijas jauno produktu.
Piebildīsim, ka kompānijas Zero Motorcycles piedāvājumā ir veseli četri elektriskā motocikla modeļi, bet tikko savu pirmo elektrisko motociklu prezentējis arī leģendārais Harley-Davidson.
.
Priekš kam elektrociklam tas bākveidīgais pūslis ar visu korķi? Kur šnabjā krājumus vadāt līdz? Tad jau varēja arī kulbā bāriņu ierīkot.
tāda versija jau ir : www.iauto.lv/zinas/moto/29...ina-kannu-foto
Domāju, ka esi uzminējis
2. un 3. bildi no apakšas kārtīgi apskati - zem korķa ir uzlādes kontaktligzda
Ligzda neko nepasaka, jo vai tiešām zem bākas ir akumulatori elipses/bākas formā?