"VW" prezentējis sērijveida "Golf GTI Clubsport" (265 ZS) (+ foto) 1

 

Foto: Publicitātes foto

iAutolv | 10.septembris 2015 7:39

Volkswagen prezentējis sērijveida "Golf GTI Clubsport" – jaunu modeli, kas kļūs par "Golf" saimes visjaudīgāko priekšpiedziņas modifikāciju un jau pēc nedēļas svinēs oficiālo pirmizrādi Frankfurtes autoizstādē.

Foto: Publicitātes foto

Golf GTI Clubsport aprīkots ar divu litru četrcilindru turbo motoru, kas attīsta 265 ZS – par 35 ZS vairāk nekā šī paša motora versija, kas tiek uzstādīta modelim GTI Performance (230 ZS).

Foto: Publicitātes foto

Jāatzīmē, ka, izmantojot funkciju Overboost, ko aktivizē strauji nospiežot akseleratora pedāli, Golf GTI Clubsport jauda īslaicīgi var sasniegt pat 290 ZS. Clubsport golfa motors var strādāt kombinācijā ar sešu pakāpju manuālo vai sešu pakāpju DSG robotizēto pārnesumkārbu. Pirmajā gadījumā 100 km/h tiek sasniegti 6,0 sekundēs, otrā – 5,9, savukārt maksimālais ātrums abos variantos vienāds – 250 km/h.  

Foto: Publicitātes foto

Clubsport modelim izveidots jauns aerodinamiskā aprīkojuma komplekts ar jaunu priekšējo buferi, vēl lielākām gaisa pievadiem un pārveidotu spoileri, kas stiprinās pie jumta kantes virs aizmugures stikla.

Foto: Publicitātes foto

Komplektā arī virsbūves sānu uzlikas, jaunas konstrukcijas difuzors un 18 vai 19 collu riteņu diski, kas paredzēti vienīgi Clubsport modelim. Virsbūves sānus rotā melna dekoratīva līnija, kam jāatgādina par pirmo Golf GTI, kas VW piedāvājumā ienāca jau 1976.gadā. Pie atšķirības pazīmēm pieder salona apdare ar alkantaru, tonēti LED aizmugures lukturi un hromēti izplūdes sistēmas uzgaļi.

Foto: Publicitātes foto

Clubsport golfiņš tirdzniecībā nonāks 2016.gada sākumā, kad Volkswagen svinēs 40.gadu jubileju kopš  pirmā GTI modeļa nonākšanas uz konveijera. Lai Golf GTI Clubsport varētu iegūt savā īpašumā, pircējam jāgatavo aptuveni 34 000 eiro.

Foto: Publicitātes foto

KONKURENTI

 
Visi komentāri
 
iAutolv 10.septembris 2015 17:07
0 0 Atbildēt

Labs koments no AV - varam diskutēt:

pie velna BMW un Niva - man, piemēram, ir Golf IV 2001.gads - nobraukums LV 120 000 km (no Vacijas bija 102 000 km, nezinu, vai grozīts) - bēdu nezinu (jāpalielās taču) - mainīts tiek viss, kas prasās: zobsiksna, nesen bremžu kluči, iekares gumijas utt, betm ja godīgi - nekas īpaši daudz un nekas īpaši dārgs - pa 5 gadiem, domāju, ap 600 eiro

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Volkswagen ID.3 saņem vēl vienu uzlabojumu paketi 4

Elektriskais Volkswagen modernizāciju piedzīvoja jau pērn, taču ražotājs pie tā nav apstājies un atradis veidu, kā elektrisko hečbeku uzlabot arī šogad. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Škoda Kodiaq (+VIDEO) 2

No šīgada Škoda jaunumiem mūsu tirgum svarīgākais ir jaunais Kodiaq. TV Autoziņas devās uz Spāniju, lai tuvāk iepazītos ar lielākā Škodas krosovera otro izlaidumu. Lasīt vairāk

 

Audi Q6L e-tron – Ķīnā ražots, Ķīnas tirgum (+ FOTO) 1

Pekinas autoizstādē Vācijas autobūves uzņēmums Audi nodemonstrējis Audi Q6L e-tron – globāļā tirgus modeļa Q6 e-tron pagarināto modifikāciju, kas paredzēta Ķīnas tirgum. Lasīt vairāk

 

Ko dara šī tehnika? (+ VIDEO) 8

Kravas auto ar piekabi kaut ko vienmērīgi izkaisa uz ceļa. Vai varētu būt, ka šādi ātrā un vienkāršā veidā tiek atjaunots ceļa segums? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti