Visu laiku jaudīgākais Volkswagen universāls – vēl viens elektriskais GTX saimes modelis (+ FOTO) 13

 
iAuto | 15.marts 2024 4:52

Reizē ar ID.3 GTX debitējis vēl viens šīs saimes modelis – ID.7 GTX Tourer.

Tāpat kā ID.3 GTX hečbeks, arī ID.7 Tourer universāla GTX modelis izceļas ar sportiska noformējuma veidolu, ko pasvītro 20 collu (būs pieejams arī 21 collu formāts) riteņu diski, agresīvāka dizaina bamperi, smalki nostrādāts difuzors un melnā krāsā ieturēts salons ar kontrastējošām sarkanām šuvēm un GTX logotipiem uz sēdekļiem un stūres.

Aprīkojumā arī LED-Matrix lukturi, 3D-LED aizmugures lukturi, sportiski sēdekļi un stūre, Smart Glass panorāmas jumts (piemaksa) ar aptumšošanas funkciju, ciparu mērinstrumenti, paplašinātās realitātes displejs un 15 collu multivides sistēmas ekrāns ar IDA balss asistentu un ChatGPT mākslīgo intelektu.

Jaunums ir Wellness App (Labsajūtas lietotne). To var izmantot dažādu transportlīdzekļa funkciju regulēšanai, izmantojot iepriekš konfigurētas programmas, lai uzlabotu pašsajūtu braukšanas vai pārtraukumu laikā. Atkarībā no transportlīdzekļa aprīkojuma lietotnē var regulēt tādas funkcijas kā apkārtējais apgaismojums, skaņa, gaisa kondicionētājs, panorāmas jumts, kā arī sēdekļu gaisa kondicionētājs un sēdekļu masāža, turklāt tas viss strādā īpaši šim nolūkam komponētā akustiskā pavadījuma fonā.

Par ID.7 GTX Tourer dzinējspēku kalpo divi e-motori ar kopējo jaudu 250 kW (340 Zs), nodrošinot 4Motion pilnpiedziņu un Volkswagen visu laiku jaudīgākā universāla apzīmējumu. Zināms, ka automašīnas maksimālais ātrums ir 180 km/h – elektroniski ierobežots.

Zem korpusa iebūvēts jauns litija jonu akumulators ar 86 kWh (neto). Līdzstrāvas ātrās uzlādes stacijās to var uzlādēt ar jaudu līdz 200 kW, kas nozīmē, ka ideālos apstākļos akumulatoru var uzlādēt no 10 līdz 80 procentiem mazāk nekā 30 minūtēs.

Sportiskais raksturs ID.7 GTX Tourer netraucē saglabāt arī tā praktiskās īpašības – plašo salonu un 605-1714 litru ietilpības bagāžas telpu, bet universāla vilktspēja, pateicoties 4Motion pilnpiedziņai pieaugusi no 1000 līdz 1400 kilogramiem.

 
Visi komentāri
 
khe 15.marts 2024 9:44
0 0 Atbildēt

salons ok, aizmugure un sāni ok, bet priekšā prasījās kaut ko agresīvāku, ja reiz sportiskā versija...

khm 15.marts 2024 9:49
0 0 Atbildēt

tas ir elektriķis, tādēļ tradicionālās restes nav - jāskatās zemāk, kur tas melnās krāsas siets.

khe 15.marts 2024 13:14
0 0 Atbildēt

saprotu jau, ka elektriskais, bet tāpat varēja tak, kaut ko vizuāli sportiskāku uztaisīt 😃

nē, nu var aju būt, ka pie tādas lampu un kapota formas nekas cits nesanāca 😂

0pis 15.marts 2024 10:09
3 0 Atbildēt

Uzpindzelēsi haizivs purnu ar atieztiem zobiem 😄

Sergejs 15.marts 2024 15:25
0 0 Atbildēt

Jā, ir tāda tēma, aerogrāfija saucās, ja nemaldos

650 15.marts 2024 13:07
0 0 Atbildēt

Sakietlūdzu, kam ir domāta (8.tajā attēlā no augšas) sēdēkļa apakšdaļā izvīetotā garenā ierīce (svira)? Tas ir slēdzis Mākslīgā Intelekta (Mi) iedarbināšanai,vai (varbūt) kapacitatīvās katapultas (KaKa) skārienekrāna aktivātors?

0pis 15.marts 2024 13:38
1 0 Atbildēt

Dublē rievoto sēdekļa atgāzuma regulierēšanas ripuli. Ja nu saplīst!

Variants - regulē sēdekļa braukāšanu pa liedēm tuvāk-tālāk, lai passažieris varētu paša spēkiem pārsniegt braucoša auto ātrumu.

GTD2 15.marts 2024 15:13
3 0 Atbildēt

sēdekļa augstuma regulēšana, tāda arī iepriekšējiem modeļiem kuriem nav elektriski regulējami krēsli.

0pis 15.marts 2024 16:12
0 0 Atbildēt

Pareizi, augstums. Krossouvera sēdpozīcija paša spēkiem.

650 15.marts 2024 16:27
0 0 Atbildēt

Ā.. Paldies/Par! izsmeļojošo informāciju.Turedzkāda štelle izrādās. Modelim ar elektriskajiem (elektroniskajiem) griestiem komplektā nāk manuāli uzpumpējami sēdēkļi.

Tā svira(ričags?) varēj būt maķenīt garāks un vertiKālāk izvietots.Lai aizpakaļējie Kalpi varēt uzpumpēt priekšāsēdošos (aizsēdējušos) Priekšniekus. Un žēl ka nava viss Jumts ar maināmo telemetrisko ģeometriju.

Svira 15.marts 2024 17:36
2 0 Atbildēt

Traks esi? Vagam jebkura elektriska ierīce ir 1k pie cenas. Beidz ākstīties, tulīt tā pasātmisene pārsniegs 150k eiro slieksni. Un tas viss par ko? Es saprastu tur vel būtu kāda vaida braukt, bet ne viņš kluss/komfortabls ne tas auto sportisks, vienkārši privātais autobuss un tas arī viss.

ZZZZ 16.marts 2024 10:14
0 1 Atbildēt

Jau sen te teicu, tak šhitie pričendāļi saražoti pag gadsimtā pilnas noliktavas! Kur lai citur bāž? Gribēsi pasažierim paregulēt ko tur, varēsi pāri liekties/liegties/uzgulties uc pa...ties🙈👍😜

Po 16.marts 2024 14:49
0 0 Atbildēt

Priecājieties, ka beidzot elektriskajiem sākt ļaut vilkt piekabes vai pat citus VW.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Kā apdzīt, ja nevar apdzīt? (+ VIDEO) 2

Viens no kravas auto vadītājiem vairāku kilometru garumā cenšas apdzīt priekšā braucošo kravinieku, taču tas izdodas vien pēdējā epizodē gandrīz izraisot sadursmi ar vieglo automobili. Lasīt vairāk

 

Motoreļļas izvēle vecākiem dzinējiem: vai biezāka būs labāka? 3

Vai esi dzirdējis gadījumus, kad autovadītāji paši vai mehāniķi pēc saviem ieskatiem nolemj nomainīt ierasto motoreļļu uz “biezāku”? Saskaņā ar senām teorijām un dažu mehāniķu nelokāmo pārliecību šāds solis paildzina dzinēja kalpošanas laiku, turklāt mazina motoreļļas patēriņu automašīnām, kuru nobraukums pārsniedz 100 000 km. Lasīt vairāk

 

Volvo lielākais un mazākais krosovers tiekas triecientestos (+ VIDEO) 2

Volvo sarīkojis drošības testus, savas krosoveru līnijas lielākajam un mazākajam modelim liekot triekties vienam pret otru. Lasīt vairāk

 

Mazda 6 pēctecis: Mazda ar diviem jaunumiem Auto China 2024 izstādē (+ FOTO) 2

Pekinas autoizstādē Japānas autobūves uzņēmums Mazda nodemonstrējis divus jaunumus: sedanu EZ-6 un krosoveru Arata. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti