Klusums pirms vētras? – Tesla atsakās no Model 2; Masks to noliedz 15

 

Ilustratīvs attēls Foto: Ekrānbilde no Youtube.com

iAuto | 7.aprīlis 2024 8:19

Medijos izplatās ziņas, ka Īlons Masks nolēmis atteikties no „25 000 dolāru” elektromobiļa ražošanas plāniem, jo pasaulē pieprasījums pēc elektromobiļiem krītas. Tesla Motor īpašnieks gan to noliedz.

Pēdējā laikā uzvirmojuši notikumi, kas satricina vēl pirms neilga laika šķietami neiedragājāmo cilvēces pāreju uz elektromobiitāti. Nesenie Ford, Mercedes, BMW un Toyota paziņojumi, kam tagad pievienojas baumas par Maska atteikšanos no lētā elektromobiļa projekta.

Visam tam pamatā ir pieprasījuma kritums un, kas būs tālāk neviens īsti nezin. 2020. gada Tesla Battery Day pasākumā Īlons Masks paziņoja par nodomu ražot Low-Cost modeli, kam tirgū vajadzēja nonākt 2025.gada otrajā pusē. Tagad tas tiek apšaubīts, par ko raksta vairāki auto jaunumiem veltīties izdevumi, atsaucoties uz Reuters informāciju.

Reuters raksta, ka Tesla esot atkāpusies no saviem plāniem, atsaucoties uz trim iekšējās informācijas avotiem un uzņēmuma iekšējiem dokumentiem - tā vietā uzņēmums koncentrēšoties uz robotaxi projektu, kas balstīsies uz to pašu platformu. Reuters uzrāda arī datumus un darbinieku amatus, kas šādu informāciju novadījusi zemāk stāvošam personālam. Vienā gadījumā pat teikts, ka programmas vadītājs ieteicis darbiniekiem neinformēt piegādātājus par to, ka attīstības programma tiek pārtraukta.

Vēl viena persona, kam pieejama iekšējā informācija norādījusi, ka Tesla plāni atkal varētu mainīties. Īlons Masks šīs baumas noliedzis.

Ja Tesla neieviesīs šādu sākuma līmeņa modeli - iespējams, pašreizējā vājā pieprasījuma dēļ, tiktu satricināta visa nozare, domā izdevuma insideevs eksperti. Iespējams, tas arī būtu Īlona Muska sapņa beigas un par 20 miljonu pārdotu Tesla 2030. gadā nevar būt ne runas – šādu skaitu nekad nevarēs sasniegt bez lēta sākuma līmeņa modeļa.

Reuters arī vēsta, ka Tesla akcijas kritās par 5 procentiem, taču vēlāk atguva pusi no zaudējumiem.

 
Visi komentāri
 
ZZZZ 7.aprīlis 2024 8:25
0 2 Atbildēt

Tas Masks visādus brīnumus izstrādā. Arī sat jomā. Kas ar GPS notiek? Kāpēc?

cybertour.eu/?fbclid=IwAR2...WrjdunUHv88H5p

imzz 7.aprīlis 2024 10:42
7 0 Atbildēt

GPS cūkojot krievi, Eiropā no Kēnigsbergas apgabala.

Onsis 7.aprīlis 2024 9:24
4 4 Atbildēt

tizlāku auto par Teslu neesmu dzīvē redzējis, ja nu vienīgi vēl Kāds Moskvič.

anonimikis 7.aprīlis 2024 11:16
1 4 Atbildēt

Varētu jekādu linku uz informāciju par pieprasījuma krituma reāliem faktiem? To, ka kaut kur to elektroauto pērk mazāk, nevis lohi rūpnīcās bija izdomājuši, ka pirks daudz vairāk, bet pērk normāli vairāk!

Urlators 7.aprīlis 2024 11:24
8 0 Atbildēt

Tiklīdz Tesla sāka pārdod mazo Model3 tā tika lidz miljona saražotai robežai.

Cik cilvēku var atļauties auto virs 50000€?

LV videjā auto cena esot ap 5000€.

Elektrībasmagnāts 7.aprīlis 2024 12:34
2 10 Atbildēt

Domā man piš, ka bomži nevar atļauties auto un tādēļ brauc ar tolmetiem? Lai brauc ar lohavozu, būs uz ceļa vairāk vietas.

CaurlaideVecrīgā 7.aprīlis 2024 22:32
3 2 Atbildēt

Ķirsi Vilni tas esi tu?

felix65 8.aprīlis 2024 6:34
2 1 Atbildēt

Parasti Dievs agri vai vēlu soda tādus lecīgos diršļakus. Vari sākt pielaikot bomža ancuku.

0pis 8.aprīlis 2024 9:13
0 0 Atbildēt

Kur tu esi redzējis bomzi ancukā?

felix65 8.aprīlis 2024 19:19
0 0 Atbildēt

Kāpēc nē?

imzz 7.aprīlis 2024 12:01
1 0 Atbildēt

Ir viedoklis, ka Masks lētajā segmentā nespēs konkurēt ar ķīniešiem. Tāpēc nemaz nemēģinās. Par to nopietni jādomā arī Eiropas ražotājiem. Jo, ja ķīniešu mazauto ASV būs ap 10k $, ( galvenokārt kā otrais auto ģimenē ), tad vairs nav jāuztraucas par atlikušo vērtību un pēcgarantijas ekspluatāciju. Tas ir, brauc līdz garantijas beigām, tad kamēr salūst. Pēc tam uz šrotu vai atpakaļ dīlerim par centiem, ja tas ņem. Un pērk nākamo.

0pis 7.aprīlis 2024 12:14
5 0 Atbildēt

Šito maucību pieregulēs ar nodokļiem. Ķīnieši protams sapņo ka viņu vienreizlietojamie mēsli būs plaši izplatīti Rietumos.

Asaris 7.aprīlis 2024 13:48
3 1 Atbildēt

Izklausās ka kāds gribēja dažus simtus miljonus akciju tirgū nospekulēt.

n0@$$ 7.aprīlis 2024 20:27
2 1 Atbildēt

Atkal vienkāršs melu raksts. Masks visu ,ko solījis ir izpildījis ,jā ir kavēšanās. Un ja arī tā būtu ,ka atteiktos no Model 2. Cik daudz vecie autoražotāji neprezentē visādus prototipus ,kas nekad netiek ražoti ,vai tiek ražoti uz kādas vecas bāzes un izskatās pēc sūda.

650 7.aprīlis 2024 22:13
3 1 Atbildēt

Kā ta, ka visu izspil dījis, P-inam dsu nolai zijis ;p

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Kā apdzīt, ja nevar apdzīt? (+ VIDEO) 2

Viens no kravas auto vadītājiem vairāku kilometru garumā cenšas apdzīt priekšā braucošo kravinieku, taču tas izdodas vien pēdējā epizodē gandrīz izraisot sadursmi ar vieglo automobili. Lasīt vairāk

 

Motoreļļas izvēle vecākiem dzinējiem: vai biezāka būs labāka? 3

Vai esi dzirdējis gadījumus, kad autovadītāji paši vai mehāniķi pēc saviem ieskatiem nolemj nomainīt ierasto motoreļļu uz “biezāku”? Saskaņā ar senām teorijām un dažu mehāniķu nelokāmo pārliecību šāds solis paildzina dzinēja kalpošanas laiku, turklāt mazina motoreļļas patēriņu automašīnām, kuru nobraukums pārsniedz 100 000 km. Lasīt vairāk

 

Volvo lielākais un mazākais krosovers tiekas triecientestos (+ VIDEO) 2

Volvo sarīkojis drošības testus, savas krosoveru līnijas lielākajam un mazākajam modelim liekot triekties vienam pret otru. Lasīt vairāk

 

Mazda 6 pēctecis: Mazda ar diviem jaunumiem Auto China 2024 izstādē (+ FOTO) 2

Pekinas autoizstādē Japānas autobūves uzņēmums Mazda nodemonstrējis divus jaunumus: sedanu EZ-6 un krosoveru Arata. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti